Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Finał kampanii i konkursu Hotel Przyjazny... | Aktualności hotelarskie z kraju
Finał kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie IV edycja 2011/2012
|
|
Zakończyła się czwarta edycja 2011/2012 kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie, której finał odbył się w dniu 15 września 2012 w Warszawie. Obiekty zostały zweryfikowane i rozdano certyfikaty dla 77 obiektów, które pozytywnie przeszły audyt tegorocznej edycji. Dodatkowo rozdano statuetki dla najlepszych obiektów w czterech kategoriach.
Laureaci statuetek IV edycji 2011/2012: - najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny – Villa Hoff Spa & Wellness, Trzęsacz - najlepszy hotel miejski dla rodziny - hotel Scandic, Wrocław - najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny – Siedlisko Janczar, Pstrągowa - najlepsze letnisko oraz pensjonat dla rodziny – nie przyznano
Oddzielną nagrodę przyznali goście i internauci w kategorii „ulubiony hotel dla rodziny”, którzy głosowali elektronicznie lub wypełniając ankiety w hotelach. W tym roku wygrał hotel Lidia Spa & Wellness, Darłowo.
Wyróżnienia za debiut w IV edycji kampanii dla nowo otwartych obiektów przyznano hotelom: Mera Spa w Sopocie, Z – Hotel w Otwocku oraz Blue Diamond w Nowej Wsi.
Specjalne wyróżnienia – dyplomy uznania przyznano dla: 1) Zespołu Hotelu Lidia SPA & Wellness w Darłowie za to, że gość w hotelu czuje się tym najważniejszym.
2) Zespołu Villa Residence w Kudowie Zdroju za gościnność z sercem i atmosferę z duszą.
3) Dyrekcji Hotelu Haffner w Sopocie za promocję wartości wpływających na kulturę i dobre obyczaje wśród gości hotelowych.
4) Zespołu Pensjonatu "Pod Kotelnicą" w Białce Tatrzańskiej za to, że tu każde dziecko jest naprawdę VIPEM.
5) Zespołu Grand Hotel Stamary w Zakopanem za szczególną serdeczność dla dzieci i koncerty na tarasie. 6) Zespołu ośrodka Columbus w Rowach w uznaniu za szczególne przygotowanie obiektu według kryteriów IV edycji 2011/2012 kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie i stworzenie wyjątkowo przyjaznej atmosfery.
„Do konkursu zgłosiło się 85 hoteli, a 77 otrzymało certyfikaty. Aż 30 hoteli otrzymało 5 słoneczek, czyli naszą najwyższą punktację. Ci którzy otrzymują aż dwa słoneczka spełniają minimum 69 % naszych kryteriów. Cieszę się bardzo, że nasza kampania znalazła swoje ważne miejsce na rynku i odpowiada na potrzeby rodzin z dziećmi. Dziękuję wszystkim, którzy z ogromnym zaangażowaniem uczestniczą w tym projekcie” – powiedziała Violetta Hamerska, przewodniczącą Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
Czwarta edycja 2012/2013 koncentrowała się wokół potrzeb dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem i nie było dodatkiem do pakietu hotelowego, zgodnie z hasłem DZIECKO VIPEM W HOTELU. Kolejna, piąta edycja rusza w październiku i potrwa do września 2013.
Źródło: Etirez - 18.09.2012
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |