Niedziela 19 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Projekt i wyposażenie » Wskazówki dla łazienek

Artykuły serwisu


Wskazówki dla łazienek


Dodano: 2015-09-21

Drukuj


Łazienka jest tak osobistą, prywatną przestrzenią, że wszelkie drobne niedogodności są szczególnie ciężkie do wybaczenia ze względu na ich znaczny wpływ na stan emocjonalny człowieka. Wystarczy przejrzeć TripAdvisor lub inne witryny z opiniami, aby zobaczyć, jak ważne zapewnienie jest odpowiedniego doznania.

Zanim przejdziemy do partii bardziej konkretnych zażaleń, skoncentrujmy się na rozwiązaniach niedogodnień, które są łatwo widoczne:
• Łazienka nie odpowiednio wyczyszczona
• Niewystarczająca ilość ręczników, dywanikó
w
• Niewystarczająca ilość produktów higienicznych
• Pleśń, rdza, brud lub inne formy zaniedbania
• Słabe oświetlenie
• Małe lustra
• Ciasne blaty

• Kłopotliwe natryski

Z tymi, już wyjaśnionymi (lub wyjaśnienia, które powinny być dość proste do wypunktowania), przejdźmy do kilku innych, które pojawiały się w ciągu ostatnich kilku miesięcy:

1. Ręcznik za daleko. Niwelowanie luki preten
cji między posiadaniem zbyt małej ilości myjek lub mat podłogowych jest irytujące przy konieczności spacerowania po zimnych kaflach do dosięgnięcia wieszka na ręczniki. Oprócz irytacji mniejszego kalibru jak uczucie zimna po wyjściu spod gorącego prysznica jest poważniejsza sprawa poślizgnięcia się na mokrej posadzce. Nawet myśl o tym niebezpieczeństwie jest wystarczająca, aby spowodować cierpienie.

2. Przemoczony papier toaletowy. Chcesz mieć ręczniki na odległość ręki od drzwi prysznica, ale na pewno nie chcesz chusteczek higienicznych lub rolek z papierem toaletowym w odległości możliwej do zachlapania podczas korzystaniu z prysznica lub wanny.

3. Czy ktoś jeszcze korzysta z wanny? Mówiąc o wannach, kto faktycznie korzysta z nich ich więcej? Tradycyjnie rzecz ujmując, wanna jest niezbędnym elementem każdego domu, ale w obecnych czasach to się zmienia. Zwłaszcza w odniesieniu do przedsiębiorców i młodszych turystów, wanna jest rzadziej wykorzystywana niż jej odpowiednik – prysznic. Jeżeli zatem nie celujesz w zapalonych kąpiących się, po co w ogóle wanna? Deszczownice są znacznie bardziej wygodne dla pozycji stojącej i zwiększą doznanie z kąpieli większości gości.

4. Przewiduj zamieszanie na lotnisku. Biorąc pod uwagę, jak obecnie wiele jest problemów z przeniesieniem przyborów toalet
owych przez lotniska, zbyt łatwo można zapomnieć jedną lub dwie istotne rzeczy. Zamiast naprędce gromadzić zapasy szamponów, odżywek i mydła, dlaczego nie dostarczać innych małych jednorazowych pozycji, jak pasty do zębów, nici dentystyczne, płyny do płukania jamy ustnej, żele do włosów, zmywacze do paznokci lub balsamy do ust. Można nawet pójść o krok dalej i zapewnić małą próbkę własnych markowych zapachów perfum.

5. Dobieraj dodatki! Poza jednorazówkami, które dostarczasz, możesz również brać pod uwagę oferowanie tzw. hardware. Zacznij z zestawem do golenia, nożyczkami i obcinaczem do paznokci, a następnie wyjdź poza suszarki i do fantazyjnych szczotek, prostownic do włosów lub elektrycznych maszynek do golenia.

6. Prywatne oznaczają prywatne. Wcześniej pisałem o trudnych drzwiach - te, które są trudne do zamknięcia lub trudne aby pozostały zamknięte. Musisz pamiętać, że łazienki są najbardziej prywatnymi ze wszystkich pomieszczeń i powinny być szanowane jako takie. Nie powinno być żadnych okien lub innych półprzezroczysty ścian otwierających się na sypialnię. Co więcej, drzwi powinny być na tyle grube, aby częściowo blokowały dźwięki, zarówno te, próbujące wejść do łazienki, jak i te, próbujących uciec (pomyśl o wentylatorach lub lub innych odświeżaczach powietrza).

Łazienka jest bardzo trudnym obszarem, z którym trzeba się zmierzyć, ponieważ jest za mało fizycznej przestrzeni, wszystko musi być precyzyjnie na swojej pozycji, aby razem dawało jednolite przyjemne doznanie. Prawdopodobnie co najmniej zrobiłeś już większość z tego na zadowalającym poziomie, ale wykorzystaj te wskazówki w połączeniu z internetowymi opiniami gości aby zdecydować, gdzie można coś poprawić.

Larry Mogelonsky


Komentarze:

Jak zabezpieczyć się przed kradzieżą ręcznika z hotelu? ...więcej»

Przygotuj się do sezonu letniego ...więcej»

Jak umilić gościom pobyt w Twoim hotelu ...więcej»

Krzesła i fotele dla Twojego biznesu ...więcej»

Gdy pojawiają się nowi goście, czyli hotelowa dostawka ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji