Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie » Hotelarstwo: Zamiana problemów na wspaniałe...

Artykuły serwisu


Hotelarstwo: Zamiana problemów na wspaniałe możliwości


Dodano: 2013-03-28

Drukuj


Podróże i turystyka to przemysł numer jeden na świecie z oczekiwaniami na ich ciągły wzrost w następnej dekadzie. Mimo to zyski przemysłu zanikają w wielu częściach świata.

Hotelarstwo to ryzykowny biznes.
• Ze wszystkich obecnie obmyślonych projektów hotelowych, trzy czwarte nie wyjdzie poza etap przed planowaniem.
• Ponad połowa tych pozostałych nie przejdzie fazy planowania.
• Kolejne 22 procent nie wyjdzie poza projekt.
• A niektóre upadną nawet podczas budowy.
• To 91-procentowy wskaźnik niepowodzenia!



TRENDY PROBLEMÓW

Problem 1: Zwiększająca się konkurencja na rynku
Rosnąca liczba pokoi i coraz bardziej zapchany rynek czyni krytycznym wyróżnienie twojego obiektu.

Problem 2: Spadek popytu
Spadek popytu przekłada się na spadek obłożenia, dochodów i zysków.

Problem 3: Rabatowanie cen
Cięcie cen pokoi nie pobudza do podróżowania. Raczej stwarza oczekiwania gości, którzy będą wymagać w przyszłości dalszych obniżek. Na dłuższa metę nie możesz obcinać sposobu na zysk.

Problem 4: Rosnące wydatki
Wydatki związane z budową stale rosną tak samo jak wydatki operacyjne. Twoi pracownicy reprezentują największą porcję wydatków operacyjnych i kosztują ciebie jeszcze więcej, jeżeli twój obiekt zawadza im w wykonywaniu pracy.

Problem 5: Krótkowzroczne cięcia kosztów
Zbyt często decyzje o cięciu kosztów są podejmowane bez rozważenia długotrwałych skutków. Zazwyczaj oznacza to odwlekanie kosztów zamiast je eliminować.

Problem 6: Nieadekwatne programowanie i planowanie
Jeżeli przechodzisz przez wszystkie stopnie procesu wstępnego planowania, dotrzesz do właściwej mieszanki i rozmiaru miejsc. Jeżeli nie, będziesz właścicielem obiektu, który działania niewystarczająco dobrze.

Problem 7: Niedoświadczony zespół ds. projektowania i rozwoju
Nawet jeden niedoświadczony partner może obniżać skuteczność całego zespołu, powodując opóźnienia i dodatkowe koszty. Kiepskie zarządzanie projektem przyczynia się do faktu, że wykonanie przeciętnego projektu hotelu zajmie 13 miesięcy dłużej niż zabrałby pięć lat temu. Wykonanie hotelu wysokiej klasy zabiera ponad 1.900 dni od pomysłu do otwarcia.

Problem 8: Środowiskowa i kulturalna znieczulica

Hotele, które nie oferują gościom wyróżniającego doznania w końcu poniosą klęskę na rynku.

Problem 9: Niedopracowane udogodnienia
Praktycznie niemożliwe jest, aby kiepsko zaplanowany czy przestarzały obiekt przynosił zyski. Preferencje gości – i presja konkurencji – przyspieszają tempo pojawienia się renowacji.

MOŻLIWOŚCI

Wskazówka 1: Rozpocznij z myślą o zakończeniu
Wyraź jasną wizję. Następnie mocno przyjrzyj się swoim celom w świetle popytu rynku, przewidywań finansowych i analiz wykonalności. Uprzedzaj wykonawcze przeszkody i aprobaty. Działaj jeżeli wyczerpią się pomysły.

Wskazówka 2: Stwórz mistrzowski plan, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji
To jest konieczny krok.

Wskazówka 3: Projekt dla zysku
Kiepsko zaprojektowany hotel może kosztować cię fortunę po wybudowaniu. Dobrze zaprojektowany hotel może przyczynić się znacząco do twoich zysków.

Wskazówka 4: Mądrze oszczędzaj pieniądze
Patrz na wartościową technikę jako stały proces, a nie sposób na zaniżanie kosztów wybudowania po jego zaprojektowaniu. Jeżeli zrobione właściwie wybudujesz więcej za te same pieniądze lub wybudujesz tyle samo za mniej pieniędzy.

Wskazówka 5: Określ swoich idealnych klientów
Jeżeli będziesz wiedział, kim są i zrozumiesz, czego szukają, będziesz miał większą szansę na maksymalizację swoich zysków. Małe badanie może przynieść bardzo dużo. Jedną grupą podróżujących, której nie możesz ignorować to kobiety. Inna grupa to zamożni podróżujący poszukujący jakości ponad wszystko inne przy wyborze zakwaterowania. I lubią mieć wybór. Większość uważa, że odbywanie częstych podróży dla przyjemności to zarówno oznaka sukcesu i sposób, aby zredukować stres.

Wskazówka 6: Wyróżnij swój obiekt poprzez design
Według ostatnich badań, kiedy dochodzi do podejmowania wstępnej decyzji przy dokonywaniu rezerwacji, wszystko opiera się na wizerunku. Siedmiu na dziesięciu zamożnych podróżujących uważa, że ważny jest design. I prawie czterech na dziesięciu uważa, że jest ważniejszy niż cena. Jeżeli posiadasz wyróżniający się obiekt, jest mniej prawdopodobne, że będziesz musiał ciąć ceny i konkurować na bazie ceny. Projekt jest kluczem wyróżniania się.

Wskazówka 7: Przyjmij kulturę lokalną
Pete Wimbley powiedział: ”Najbardziej pomyślny projekt na rynku będzie ten z najsilniejszym poczuciem miejsca.” Może być także odpowiednie stworzone środowisko tematyczne oparte na wymyślonej kulturze.

Wskazówka 8: Idź w kierunku ekologii
Opłaca się być przyjaznym dla środowiska naturalnego. Ludzie są gotowi zapłacić więcej za mniej: mniej śmieci, mniej energii, mniej zanieczyszczenia. Inwestowanie w projekt miejsca i otoczenie może także przyczyniać się do zwiększenia wartości twojego obiektu w mierzalny sposób.

Wskazówka 9: Poszukuj nowości i świeżości
Renowacja może zaprocentować. Co możesz zrobić, aby odnowić i odświeżyć swój obiekt? Przeznaczenie dodatkowych środków może przyciągnąć więcej gości i zwiększyć wydatki na gościa:

• SPA
• Zakwaterowanie o wyższym standardzie i wygodzie
• Wesela i przyjęcia
• Sprzedaż detaliczna
• Wille
• Golf
• Udogodnienia bankietowe i konferencyjne

Deweloper, który zna złe trendy (problemy) w przemyśle będzie lepiej przygotowany, aby zamienić przeszkody w możliwości i stworzyć udane miejsce docelowe.

Howard J. Wolff


Komentarze:

Dotacje dla branży hotelarskiej 2024 - wszystko, co musisz wiedzieć ...więcej»

Podstawowe niezbędne narzędzia pracy współczesnego hotelarza ...więcej»

Bezpieczeństwo w małych obiektach hotelowych ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji