Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Produkty dla HORECA » Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka

Artykuły serwisu


Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka


Dodano: 2013-06-24

Drukuj


W 2012 roku Finlandia® Vodka została uznana przez Polaków za wódkę najwyższej jakości oraz najbliższą ideałowi. Według badań przeprowadzonych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, jeden z dwóch najmocniejszych brandów w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony spośród wszystkich analizowanych marek wódek w następujących kategoriach: atrakcyjność opakowania, jakość, smak, prestiż oraz moda na markę.

Według badań przeprowadzonych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR kategoria wódek czystych i białych gatunkowych była najczęściej wybieraną przez respondentów pod kątem spożycia oraz rodzaju kupowanego alkoholu. To dowód na to, że są to alkohole najbardziej znane i najsilniej zakorzenione w świadomości konsumentów. W tej kategorii Finlandia® Vodka była w 2012 r. najchętniej spożywaną wódką czystą w Polsce.



Na postrzeganie marki przez osoby deklarujące spożycie i kupowanie alkoholu największy wpływ ma aż pięć czynników: smak, jakość, atrakcyjność opakowania, prestiż oraz cena. Według testu wódek, w którym pod uwagę branych było wiele aspektów jednocześnie, Finlandia® Vodka po raz kolejny utrzymała pozycję lidera pod względem uznania konsumentów wódek. Finlandia® Vodka została najwyższej oceniona spośród wszystkich analizowanych marek wódek w następujących kategoriach: atrakcyjność opakowania, jakość, smak, prestiż oraz moda na markę*.

Zdaniem Polaków niezmiennie od lat najbliższa ideałowi jest Finlandia® Vodka.
Po raz kolejny została ona najwyżej oceniona w testach atrakcyjności, które przeprowadzane są na podstawie badania dopasowania wybranych marek wódek do tego, jak konsumenci postrzegają ideał w danej kategorii. Taki wynik badań to dla nas doskonałe potwierdzenie tego, czym zajmujemy się na co dzień oraz motywacja do dalszych działań, które będą rozwijały naszą markę - mówi Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director, Brown-Forman Polska.

Wyniki badania pokazują także, że w stosunku do ubiegłego roku, znacząco wzrosło zainteresowanie Polaków dostępnymi na rynku wódkami smakowymi. Zmiany te dotyczą zarówno poziomu spożycia, jak i preferencji zakupowych . Wśród wybieranych i najchętniej spożywanych przez konsumentów wódek smakowych Finlandia® Vodka znalazła się w ścisłej czołówce. Badania potwierdziły również, że nadal najbardziej preferowanymi wariantami wódek z tego segmentu są m.in.: żurawinowy, czarna porzeczka, ziołowy, słodko-gorzki, limonkowy oraz grejpfrutowy*.

Tajemnicą najwyższej jakości oraz smaku Finlandia® Vodka od zawsze są jej naturalne składniki. Niezrównana jakość wynika z użycia krystalicznie czystej wody, naturalnie filtrowanej przez morenę polodowcową, najlepszego, sześciorzędowego jęczmienia, dojrzewającego w ciepłych promieniach Północnego Słońca oraz dwustustopniowego procesu destylacji, przeprowadzanego w jednej najbardziej zaawansowanych technologicznie gorzelni na świecie. Finlandia® Vodka w swoim portfolio posiada również szeroki wachlarz wariantów smakowych: Finlandia® Lime Vodka, Finlandia® Grapefruit Vodka, Finlandia® Mango Vodka, Finlandia® Cranberry Vodka, Finlandia® Blackurrant Vodka, Finlandia® Redberry Vodka oraz Finlandia® Spices Vodka. Produkty z rodziny Finlandia® Vodka niezmiennie cieszą się doskonałą reputacją, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia, przyznawane zarówno w konkursach międzynarodowych, jak i krajowych.

*Źródło danych: Badanie realizowane przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR w 2012 roku, na grupie  1000 dorosłych Polaków.


Komentarze:

Co powinno znalezć się w pokoju hotelowym? ...więcej»

Łóżko w pokoju hotelowym – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Poduszka na dobry sen ...więcej»

Poradnik inwestora – budujesz hotel, pamiętaj o najważniejszym ...więcej»

Aquacycling: Jak polski fitness zarabia na nowym trendzie z Zachodu? ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji