Zakup wszystkich elementów składających się na aranżację sypialni zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji. W przypadku właścicieli pensjonatów czy apartamentów wyposażenie pokoi hotelowych może stać się nie lada wyzwaniem.
Hotele odwiedzane są przez tysiące gości o różnych stylach życia, przyzwyczajeniach i potrzebach. Noc spędzona w hotelu może kojarzyć się z przyjemnością lub z bezsennością. Niewygodny materac czy skrzypiące łóżko mogą w głównej mierze rzutować na negatywną ocenę hotelu. Właściciele, chcący zadbać o jak najwyższy standard wypoczynku swoich gości, powinni zdecydować się na materace i łóżka dedykowane branży.
Łóżko do zadań specjalnych
- Łóżko stanowi najważniejszy element hotelowego pokoju. Goście, którzy odwiedzają hotele w celach biznesowych lub turystycznych, po długim i męczącym dniu chcą wyspać się i zregenerować siły. Zadowolenie ze spędzonej nocy lub kilku przekłada się na ocenę całego pobytu. - mówi Damian Kniejski, Dyrektor Działu Hoteli Fabryki Materacy JANPOL
Stabilna konstrukcja łóżka jest gwarancją trwałości i dobrego podparcia. - Estetyczne wykończenie i duży wybór materiałów sprawia, że łóżka kontynentalne zaczęły podbijać serca użytkowników. W ofercie hotelowej Fabryki Materacy JANPOL znajdują się propozycje dedykowane do branży HoReCa. Wśród najpopularniejszych modeli można wskazać łóżko Saturn. Jest to propozycja łóżka kontynentalnego stosowanego najczęściej w hotelach biznesowych. Połączenie dwóch materacy - górnego i dolnego -podnosi walory wypoczynkowe całego kompletu. Wysokość można regulować nóżkami lub zastosowanymi surowcami. Górny materac powinien być dobierany według potrzeb i możliwości inwestora. W efekcie powstaje łóżko, które łączy w sobie względy praktyczne z wysoką jakością. Natomiast łóżko Orion to propozycja łóżka kontynentalnego dla hoteli o podwyższonym standardzie, gdzie pobyty są dłuższe niż jeden lub dwa dni. Podstawą bazy jest konstrukcja skrzyniowa oparta na stelażu drewnianym, która dodatkowo jest tapicerowana tkaniną.
Przepisy kategoryzacyjne mówią, że łóżko jednoosobowe musi mieć minimum 90 x 200 cm, a dwuosobowe 140 x 200 cm. Choć szerokość łóżka ma znaczenie, to jest tylko jednym z wielu elementów decydujących o komforcie snu hotelowych gości. W sypialnianym duecie najważniejszy jest materac.
Lepsza połowa
- Materac Classic z linii Wellness Comfort Line to idealne rozwiązanie dla osób ceniących komfort i wygodę snu. Został stworzony z myślą o zaspokojeniu potrzeb gościa biznesowego i konferencyjnego, oczekującego od hotelu warunków do komfortowego wypoczynku po całym dniu intensywnej i wytężonej pracy. Dzięki zastosowaniu pianki termoelastycznej, która dopasowuje się pod wpływem ciepła do kształtu ciała, materac zapewnia optymalne ułożenie ciała oraz zwiększony komfort użytkowania. Natomiast materac WCL Superior to rozwiązanie dla osób świadomych prozdrowotnego znaczenia snu. Stworzony został z myślą o zaspokojeniu potrzeb gości w obiektach rodzinnych, pałacowych oraz wellness. Wkład kieszeniowy eliminuje tzw. „efekt falowania”, umożliwiając dopasowanie materaca do kształtu ciała. Z kolei materac WCL Dream to doskonałe rozwiązanie dla gości, oczekujących najwyższej jakości produktów. Został stworzony z myślą o osobach, które oczekują od hotelu nie tylko warunków dla dobrego snu, ale także zapewnienia wyjątkowego komfortu i ekskluzywnego serwisu. – dodaje Damian Kniejski.
Materace hotelowe są produkowane z uwzględnieniem kwestii sanitarno–higienicznych. Produkty z linii Wellness Comfort Line posiadają podwójny pokrowiec, który stanowi ochronę przed zabrudzeniami i nadaje się do prania.