Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Produkty dla HORECA » Hotelarze poszukują i znajdują nowe, atrakcyjne...

Artykuły serwisu


Hotelarze poszukują i znajdują nowe, atrakcyjne usługi dodatkowe


Dodano: 2007-04-18

Drukuj


W pięciogwiazdkowym Pan Pacific Vancouver – oferują coś, co można by nazwać „łykiem świeżego powietrza”. Trik polega na udostępnianiu przenośnych pojemniczków z tlenem do szybkiej regeneracji sił. „Podróże są obecnie tak wyczerpujące, że ludzie przemieszczający się z jednego spotkania na drugie, często zabierają je ze sobą. Na podstawie znanych nam komentarzy możemy stwierdzić, że podróżni uwielbiają to udogodnienie.” mówi Steve Halliday, prezes firmy Pan Pacific Hotels and Resorts North America.

Pojemniki z tlenem kosztujące 15,95$ nie są jedynymi, jakkolwiek regenerującymi i innowacyjnymi urządzeniami, oferowanymi współcześnie przez hotele.„Wszystko to możemy zakwalifikować do kategorii kreatywnych i innowacyjnych. Wszyscy mówimy, że zapewniamy doskonałą obsługę. To naprawdę się nam chwali, ale chcielibyśmy również, aby nasi goście pamiętali o odrobinie naszej troskliwości i myśleli o niej, kiedy nas opuszczają,” mówi Halliday.

Wiele spośród starych udogodnień takich jak odbiorniki telewizyjne z płaskimi ekranami, ekspresy do kawy i pokojowe sejfy, obecnie stały się już codziennością. Dlatego hotelarze poszukują i znajdują nowe i atrakcyjne usługi dodatkowe, które są zazwyczaj oferowane bezpłatnie.

„Częściowo dzieje się tak z powodu konkurencyjnej natury biznesu, jednakże większe obiekty poszukują szczególnie czegoś, przy pomocy czego mogłyby konkurować ze spersonalizowaną obsługą świadczoną w mniejszych hotelach.” mówi Darren Ross, dyrektor naczelna firmy Magic Castle Hotel & Hollywood Hills Hotel. Hotel pani Ross w Kalifornii oferuje gościom bezpłatny mini bar, ale nie jest takie świetne udogodnienie jak by się wydawało, ponieważ Magic Castle nie ma zezwolenia na sprzedaż alkoholu. Mimo to, goście mogą poczęstować się bezpłatnymi słodyczami i wodą sodową, oferowanymi przez mini bar.

Inny kalifornijski hotel - Portola Plaza Hotel w Monterey, oferuje nową usługę w postaci Biurowych Pokoi gościnnych dysponujących szerokim zakresem nowoczesnych udogodnień, takimi jak spersonalizowane materiały piśmienne, nowoczesne deski do prasowania i czajniki do kawy. „Znajdujemy się w regionie turystycznym i każdy gość ma zagwarantowany wygodny i przyjemny pokój. Staramy się i zależy nam na wywołaniu świetnego nastroju i zadowolenia wśród naszych gości, czego wyrazem są stwierdzenia, 'to jest wspaniałe’ czy 'musimy tu jeszcze wrócić'.” mówi Wade Bryant, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Nowe i innowacyjne gadżety mogą rozpoczynać codzienny program pobytu gościa. Na przykład Hyatt Regency San Francisco uruchomił ostatnio indywidualne formy budzenia telefonicznego, umożliwiające rodzinie i znajomym nagranie powitania, które wykorzystuje się przy usłudze budzenia gości. Ta nowa opcja dodaje inne niezwykłe akcenty takie jak program YogaAway w hotelu Hyatt, opisywany przez hotel, jako łatwy w użytkowaniu program jogi, dostępny w zaciszu własnego pokoju gościnnego.

Wiele z dodatkowych elementów obsługi, chociaż oczywiście dużo mniejsza ich część, wymaga nowego luksusowego oprzyrządowania. W drugiej kategorii: Do kreatywnych udogodnień stosowanych przez różne hotele należy zaliczyć oferowanie czterech rodzajów prześcieradeł (m.in. Rosewood czy Las Ventanas w Meksyku), 15 mydełek, 22 butelki wody i 16 kaw (The Rome Cavalieri Hilton); boisko do koszykówki w pokoju ( Palmas w Las Vegas ). Ten ostatni hotel dysponuje również apartamentem z wewnętrzną kręgielnią.

Usługi kamerdynerskie są również bardzo popularne w ekskluzywnym Ritz'u, któremu na ogół przypisuje się pionierstwo w tym zakresie udogodnień. Obecnie, także łańcuch hoteli St. Regis dodał Elektroniczną Obsługę Kamerdynerską, gwarantującą ciągły emailowy kontakt gości z ich bezprzewodowym ręcznym, wyposażonym w PDA (osobisty asystent cyfrowy), kamerdynerem.

Opcja wyboru poduszek jest prawie powszechna (z możliwością wybrania w luksusowym Chicago Conrad, sześciu opcji, włącznie z poduszką ciążową).

Ekspertem we wprowadzaniu innowacyjnych dodatków jest Arnelle Kendall, która spędziła 24 lata swego zawodowego życia w Red Carnation Hotels. Do dodatków w łańcuchu, w którym jest wice prezesem ds. public relations, należą: bezpłatne pluszowe zabawki do poduszki, pojemniczki z wieloma różnego rodzaju mydłami i kapcie nocne. „Przestudiowaliśmy to zagadnienie. Dokonaliśmy w tym zakresie badań wśród naszych gości. Wiemy, co lubią.” mówi, dodając, że te drobne udogodnienia są bardzo cenne w zdobywaniu powtarzalności usług.

Takie drobne akcenty troski o klienta są bardzo ważne, ponieważ „powodują one, że goście czują się w czasie pobytu w hotelu, tak jak w domu i mają zapewniony odpowiedni poziom komfortu.”

Hotel Pattee w Perry w stanie Iowa posiada takie domowe akcenty jak szale lub podróżne pledy dobrane do wystroju wnętrz, czy odtwarzacze CD firmy Sharper Image wyposażone w takie naturalne dźwięki jak odgłosy szumu morza lub śpiew ptaków. Niektóre hotele / kurorty oferują udogodnienia, które są logiczne z powodu ich natury lub lokalizacji. Na przykład Universal Orlando Resort oferuje posiadaczom Karty Premier całą gamę specjalnych przywilejów, takich jak możliwość samodzielnego parkowania, wstęp do parku i na specjalne imprezy oraz osiem bezpłatnych butelek wody Zephyrhills. Geograficzna lokalizacja hotelu Westin Bayshore w Vancouver jest zachwalana i reklamowana z tytułu swojego połączenia z 400-hektarowym parkiem Stanley Park poprzez malowniczy falochron.

Dodatki mogą być tak drobne jak bezpłatna Krwawa Mary, oferowana w Hotel Rouge w Waszyngtonie, gdzie bezpłatne poranne drinki obejmują również napoje energetyczne. Goście, którzy życzą sobie pokojów do ćwiczeń joga, otrzymują także materace i dodatkowe taśmy demonstracyjne.

Być może trochę bardziej ekskluzywny jest inny hotel w Waszyngtonie, Four Seasons Hotel przy 2800 Pennsylvania Avenue, który oferuje bezpłatne limuzyny zapewniające usługi transportowe w dni robocze w najbliższym rejonie.

Ohana Hotels & Resorts ogłosiły, że będą oferowały swoim gościom bezpłatne przejażdżki słynną linią trolejbusową Pink Line na Waikiki na wyspie Oahu na Hawajach, która dociera do najbardziej znanych i ciekawych miejsc na wyspie. W tym samym ogłoszeniu podano że, trochę bardziej zwyczajny lecz niemniej cenny dodatek będzie dostępny bezpłatnie w pokojach hotelowych, a mianowicie międzynarodowe połączenia telefoniczne do USA i Kanady.

Tampa jest głównie znana ze swoich cygar, nie jest więc wielką niespodzianką, że hotel Quorum w Tampa oferuje interaktywne pokazy w zwijaniu cygar i historyczne wykłady na ten temat w każdą środę. Hotel, jednakże, oferuje również sześciodniowe bezpłatne masaże w lobby. Goście otrzymują bezpłatną butelkowaną wodę po przyjeździe do hotelu i możliwość korzystania z biblioteki Borders w trakcie swojego pobytu.

Zaawansowane technologicznie udogodnienia są obecnie dostępne w JW Marriott Hotel w Waszyngtonie, gdzie na ekranach wielkości 32 cali możliwe jest dzielenie obrazu i surfowanie w internecie lub odpowiadanie na maile, nie przerywając oglądania swojego ulubionego programu w TV.

Hotel Preston zachwala swoją dobrą lokalizację, w sąsiedztwie lotniska Nashville i tematycznego parku Opryland, ale jeden z ich dodatków to rzeczywisty powód do chwały: okrągłe akwaria w każdym pokoju. Jest tu jeszcze poduszkowe menu i tzw. lava lamp, urządzenia prezentujące bardzo ciekawe efekty wizualne.

Stali goście korzystający z 37 hotelowego łańcucha Kimpton, którzy zostają członkami programu GuestWare po 15 lub 45-dniowych pobytach w czasie roku kalendarzowego, są nie tylko zapraszani na hotelowe imprezy, ale dostają również bezpośredni numer telefonu do Dyrektora Naczelnego Toma LaTour.

Wychodząc naprzeciw tendencjom ekologicznym na rynku, Renaissance Chicago O'Hare Hotel oferuje bezpłatne nowoczesne miejsca parkingowe, podwójne darmowe karty wstępu do środków komunikacji miejskiej w Chicago i filiżankę Starbucksa dla gości użytkujących pojazdy hybrydowe.

Bardzo popularne są również rodzinne lub ukierunkowane na dzieci dodatki specjalne. Kurorty Trade Winds Islands Resorts w St. Petersburg Beach na Florydzie organizują fosforyzujące (świecące w ciemności) rozgrywki w piłce siatkowej we wtorkowe wieczory. Całe rodziny ubierają się w zmywalne, 'neonowe' ubrania do gry w siatkówkę.

Ritz-Carlton South Beach interesuje się rynkiem „młodzików'”, którzy znajdują się w grupie wiekowej pomiędzy 13 a 17 lat i są zbyt starzy dla tradycyjnego programu Ritza, ale przypuszczalnie bardzo zainteresowani komputerowymi grami w systemie Apple G5, z wbudowanymi kamerami internetowymi „iSight”. Muzyka cyfrowa w systemie iTunes oraz normalne i cyfrowe kamery są w całości częścią programu dostępnego dla dzieci.

Nie zapominajcie o sezonowych dodatkach dla kreatywnych hotelarzy, którzy nie zaglądają w zęby darowanym koniom. Mirror Lake Inn Resort and Spa w Lake Placid w tegorocznym okresie świątecznym oferował Serwis Mikołajkowy. Rzeczywiście Święty Mikołaj osobiście odwiedza pokoje hotelowe witając się z dziećmi, obdarowując je słodyczami i oczywiście odbierając od nich listy życzeń świątecznych.

Młodsze osoby powinny również szczególnie dobrze się bawić w Cherry Valley Lodge w Ohio, gdzie goście w każdym wieku mogą karmić kaczki, bezpłatnym pokarmem wyłożonym na recepcyjnych biurkach, w kurorcie położonym około 35 mil na wschód od Columbus. Dorośli mają również swój własny dodatek: mogą wynająć osobę-maskotkę do opieki nad dziećmi, która nie tylko będzie ja bawiła, ale także zajmie się często nielubianym zadaniem utulania ich do snu.


Źródło: Chicago Tribune

 

 


Komentarze:

Co powinno znalezć się w pokoju hotelowym? ...więcej»

Łóżko w pokoju hotelowym – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Poduszka na dobry sen ...więcej»

Poradnik inwestora – budujesz hotel, pamiętaj o najważniejszym ...więcej»

Aquacycling: Jak polski fitness zarabia na nowym trendzie z Zachodu? ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji