Strona główna » Sprzedaż i marketing » Zwiększanie dochodów ze strony internetowej...

Artykuły serwisu


Zwiększanie dochodów ze strony internetowej hotelu


Dodano: 2012-11-22

Drukuj


Osiem kluczowych zasad w generowaniu dochodu z Internetu

Zawsze chciałem napisać nagłówek w rodzaju „10 Lekcji Gwarantujących Poprawę...” Widzi się takie tytuły przez cały czas i przyciągają one niewiarygodną rzeszę czytelników i oczu... ale wówczas prawie zupełnie zmieniłem zdanie. Zazwyczaj, kiedy wgłębisz się w taki artykuł, to odkrywasz, że „lekcje” są reklamą sprzedaży firmy.

Tak, jak ja sprzed kilku lat, jestem pewien, że to czego naprawdę oczekujesz to kilka szczegółowych rad dotyczących tego, co możesz dzisiaj zrobić, aby uczynić swoją stronę internetową wiodącą na stronach wyszukiwarek. Tak więc, by cię nie rozczarować, oto 8 skazanych na powodzenie, praktycznych rzeczy do wykonania, włącznie z finalną wskazówką dla Hotelowego Marketingu, która zawsze jest efektywna.



1. Uczyń swoją stronę internetową domyślną dla twojej przeglądarki i na wszystkich komputerach w twoim hotelu

Już słyszę pytanie, dlaczego? Dlatego, by za każdym razem kiedy ty lub ktoś z twojego zespołu, otwiera przeglądarkę, stawał naprzeciw twojej Strony Głównej... kiedy ostatnim razem przyglądałeś się naprawdę swojej stronie internetowej? Bardzo szybko zaczniesz być znudzony jej wyglądem lub jej zawartością... dokładnie tak samo jak twoi klienci! No i postanowisz coś z tym zrobić... nasze badania udowodniły, że strony internetowe, które regularnie aktualizują swoją zawartość, dają sobie radę dużo lepiej w wyszukiwarkach niż strony statyczne. Osoby regularnie odwiedzające twoją stronę również będą odnosić korzystne wrażenie... i poziom konwersji sprzedaży też pójdzie w górę.

Postępuj bardzo dokładnie według moich wskazówek, ponieważ zamierzamy dokonać tego Teraz... Otwórz swoją przeglądarkę, otwórz swoje URL (www.twojastrona.com) na pasku adresowym, wciśnij ‘enter’. W momencie kiedy załaduje się twoja strona, kliknij na Narzędzia u szczytu strony, wybierz Opcje Internetowe. Otworzy się okienko dialogowe i na Zakładce Ogólne powinieneś zobaczyć pole Strona Główna... następnie kliknij na pole Użyj Bieżącej (instrukcje są bardzo podobne do przeglądarki Firefox)... twoja strona internetowa załaduje się teraz za każdym razem, kiedy uruchomisz przeglądarkę. I nagle, jej profil stanie się dla ciebie bardziej ważny.

Inną interesującą rzeczą, która się wydarzy, jest to, że członkowie twojego zespołu zaczną również przekazywać ci sugestie i odzew wśród klientów na twoją stronę... oni również będą oglądać twoją stronę, przy każdym uruchomieniu przeglądarki. Wielu z nich rozpocznie pisać materiały do wykorzystania na stronie lub zaopatrywać ją w zdjęcia z lokalnych wydarzeń, które możesz wykorzystać na niektórych podstronach... i w ten sposób twoja strona internetowa zacznie żyć.

2. Niech twoi konkurenci dostarczą ci słów kluczowych, których potrzebujesz

Wiedziałem, że to przyciągnie twoją uwagę. Kiedy zechcesz odkryć słowa kluczowe, które opisują biznes internetowy w twoim mieście lub regionie... istnieje kilka sposobów, aby to uczynić, ale ten wydaje się być bardzo łatwy. Otwórz wyszukiwarkę Google lub inną twoją ulubioną i odszukaj hasło „miejsce celu podróży” i „hotel” (np. New York hotel) i obejrzyj wyniki na pierwszej stronie. Kliknij na wynik na pierwszej pozycji i kiedy strona się załaduje, kliknij prawym przyciskiem na pustą przestrzeń na stronie. Rozwinie się lista i będziesz mógł zobaczyć kody, które są faktycznie przypisane do strony.

Gdzieś na górze zobaczysz kody zatytułowane „tytuł”, „nazwa meta = „słowo kluczowe” zawartość=”, ... no chyba, że byli szczególnie chytrzy i to ukryli; powinieneś mieć możliwość zobaczenia wykazu słów, które operator strony uważa za ważne, w celu umożliwienia wyszukiwarce szybkiego wyszukania tej strony.

Uczyń podobnie z następnymi trzema lub czterema stronami i będziesz mógł zaobserwować wyłaniający się z tego szablon... wspaniale, prawda? Czy to nie fantastyczne, kiedy konkurencja mówi ci, w jaki sposób możesz poprawić swój ranking w wyszukiwarkach.

3. Otwórz programy reklamowe Google Adwords lub Yahoo! Search Marketing

Teraz kiedy masz już kilka wskazówek, na temat tego, jakie powinny być twoje słowa kluczowe, powinieneś rozbudować te listę. Obecnie dysponujemy bardziej wyrafinowanymi narzędziami, ale obie wyszukiwarki Google i Yahoo! Serach Marketing posiadają narzędzia słów kluczowych, które zasugerują dodatkowe słowa kluczowe, bazowane na tych, które już odkryłeś. No i wreszcie, raport ten pozwoli ci na stworzenie reklam do części „Linków Sponsorowanych” ich stron (powiemy ci o tym więcej w następnym artykule)... a obecnie zamierzamy tylko wykorzystać ich narzędzia słów kluczowych.

Przejdź do Strony Głównej Google twojego kraju. Poniżej okienka wyszukiwania kliknij na Programy Reklamowe, następnie na Google Adwords i potem na przycisk Zapisz Się – Sign Up Now... teraz nie ma już czasu na wycofywanie się, bądź odważny. Będzie to najlepiej wydane 5-10 $ w twoim życiu. Będziesz krok po kroku instruowany w sposobie założenia konta... kiedy poproszą cię o podanie kilku słów kluczowych, po prostu wprowadź parę z tych, które do tej pory zdołałeś zidentyfikować. Poproszą cię również o zbudowanie reklamy; użyj nazwy swojego obiektu, jako tytułu, i powiedz po prostu coś przyjaznego i miłego w następnych dwu linijkach... nie będziesz jeszcze gotowy do ich opublikowania, ale musisz wykonać te ruchy, aby zdobyć dostęp do narzędzi.

4. Rozpocznij budowanie własnej listy słów kluczowych / fraz

Teraz kliknij na paski lub przyciski Narzędzia lub na Narzędzia Słów Kluczowych i będziesz poinstruowany, w jaki sposób odszukać dużo więcej słów kluczowych, bazowanych na tych, którymi już dysponujesz. Posługując się zdrowym rozsądkiem i rezultatami dyskusji przeprowadzonej wśród swojego zespołu i być może rozmową z niektórymi gośćmi, zbuduj listę preferowanych przez ciebie 20 słów kluczowych lub fraz.

5. Umieść słowa kluczowe w miejscu tytułu twojej strony internetowej

Obszar „tytuł” strony internetowej, jak sprytniejsi z was już odkryli, to ten niebieski pasek na samym szczycie ekranu, kiedy strona internetowa jest załadowywana... to prawda, z białym tekstem umieszczonym na nim. Wyszukiwarki zwracają szczególną uwagę na tekst znajdowany na pasku tytułowym.

Poproś swojego projektanta, aby umieścił niektóre ze słów kluczowych w tytule twojej strony głównej. Umieść najważniejsze słowa na początku zawartości tekstowej i dalej komentarz o miejscu lokalizacji twojego obiektu, w którym powtarza się nazwa tego miejsca i słowo „hotel”, po raz drugi. (np. San Diego Hotel:: wiodący luksusowy hotel w San Diego :: Klasyczny Hotel Łańcucha Tower )... nie upychaj tytułu w zbyt wiele słów kluczowych i nie powtarzaj ich więcej niż dwukrotnie, w najgorszym przypadku trzykrotnie.

Nie zaczynaj od nazwy swojego obiektu... jeżeli musisz umieścić nazwę swojego obiektu w tytule, umieść ją na jego końcu. Wyszukiwarki największą uwagę zwracają na słowa odszukane na początku tytułu. Następnie przepracuj swoją listę słów kluczowych od pierwszego w dół, umieszczając różne słowa kluczowe na różnych stronach, tworząc w ten sposób nacisk na odmienność słów kluczowych na innych twoich stronach i dodaj te same słowa kluczowe w tekście na stronie.

A, tak przy okazji, czy zauważyłeś, że ten tytuł jest tym, który wyświetla większość wyszukiwarek? Dlatego również, tytuł powinien być dobrze napisany, ponieważ osoby wyszukujące decydują czy kliknąć na link ukryty pod tym, co jest napisane na ekranie. Czy jesteś jeszcze ze mną?

6. Sprawdzaj codziennie statystykę swoich stron internetowych

Codziennie... to jest łatwe zadanie. Gdziekolwiek twoja strona jest usytuowana, powinieneś być zaopatrzony co najmniej w jedno podstawowe narzędzie statystyczne, sumujące ile osób odwiedziło twoją stronę danego dnia (nie trafień ale odwiedzin), ile podstron było przeglądanych i inne dane. Jest to zazwyczaj możliwe online poprzez zalogowanie się.

Uczyń nawyk z logowania i przeglądania statystyki codziennie, kiedy rozpoczynasz kolejny dzień pracy. Jeżeli administrator twojej strony internetowej nie zapewnia danych statystycznych, przenieś swoją stronę gdzie indziej... jeżeli poważnie myślisz o budowaniu ruchu na swojej stronie i zwiększaniu dochodów z Internetu, to jest dla ciebie ważne abyś znał wyniki z ostatniej nocy hotelowej lub notowania pokoi w przyszłym miesiącu. Coś koło tego...

7. Zorientowanie się o ilości stron, które mają linki do twojej strony

Linki do twojej strony znajdujące się na innych stronach, to jak głosy oddane na twoją stronę. Mówiąc po prostu, jeżeli cała zawartość na twojej, jak i na innych stronach jest w miarę taka sama, ale inne strony posiadają lepsze lub większą ilość linków, to te inne strony będą ustawione przed twoją w rankingu wyszukiwarek. Ilość, powiązanie tematyczne i jakość linków do twojej strony są decydujące dla wiodących wyszukiwarek, w jej odnalezieniu.

Aby dowiedzieć się jak dużo, w chwili obecnej, funkcjonuje linków do twojej strony, wejdź w Google i wpisz do okienka adres www.twojastrona.com. Zrób tak dla każdej z trzech wyszukiwarek, bo za każdym razem otrzymasz inne wyniki. Każda wyszukiwarka odnajduje linki w inny sposób, dlatego też występuje zróżnicowanie ilości wyświetlonych Linków Wchodzących.

Niezależnie od tego, jaka będzie ilość linków, musisz ją podwoić w następnych sześciu miesiącach... powoli, ale skutecznie. Jeżeli dodasz zbyt wiele, zbyt szybko, wyszukiwarki, będą wytłumiały rezultaty twoich nowych linków. I bardzo proszę nie dać się nabrać i zapisywać się na takie ogłoszenia „Możemy dodać 10.000 linków do twojej strony internetowej jednego dnia za opłatą 29,95$!”... dodają cię do plotkarskich i spamowych stron i twoja skrzynka pocztowa zapełni się śmieciami w ciągu tego jednego dnia. A jeżeli nawet, zdołają dodać tak dużo linków w ciągu dnia, to bardzo prawdopodobne, że wyszukiwarki, albo usuną cię z listy wyników wyszukiwania lub całkowicie zignorują ilość linków na twojej stronie, ponieważ gwałtowny wzrost linków jest postrzegany przez nie jako „nienaturalny”.

W jaki więc sposób zwiększać ilość linków? Istnieje na to wiele sposobów, ale do moich ulubionych „wewnętrznych” sposobów należy wynagrodzenie 20$ dla zespołów organizujących Konferencje i Imprezy, które namówią klienta do umieszczenia na ich stronach linka do naszej strony. Klienci Konferencji i Imprez są zazwyczaj zadowoleni z propozycji umieszczenia takiego linka, ponieważ oszczędzi im to konieczności odpowiadania na szereg zapytań dotyczących przedmiotowego wydarzenia, na swojej własnej stronie. Szansa na takie załatwienie sprawy kształtuje się granicach 50 %, tak więc jeżeli organizujesz 10 imprez na tydzień, to równa się to 5 linkom na wysokiej jakości stronach, na tydzień lub 250+ w roku. W przeciągu kilku miesięcy zaobserwujesz jak twoja strona przesuwa się w górę w wyszukiwarkach, dzięki tym „20$!” Zacząłeś się jąkać? No, dobrze niech to będzie 50$... jest i tak warte wiele, wiele więcej pod względem opłacalności pozycji w rankingu wyszukiwarek i płynących z tego dochodach.

O, czuję że nadchodzą pretensje... mówią one o tym, że darmowa porada jest dokładnie tyle warta, ile za nią płacisz. Elementy, które opisałem w niniejszym artykule, zaledwie dotykają powierzchni tego, co jest rzeczywiście wymagane, aby rozwinąć dochody uzyskiwane poprzez Internet, ale tak jak ja na to patrzę, to jest dopiero start... ktoś bardzo znany powiedział kiedyś „1000-milowa podróż rozpoczyna się od pojedynczego kroku”... witajcie więc, przy pierwszych ośmiu krokach.

Powiecie „Ależ Keith, to przecież tylko siedem podstaw generowania dochodów z internetu”! O.K., więc myślicie, że nie potrafię zliczyć do ośmiu, ale jeżeli zastosowaliście się do pierwszych siedmiu, to już wyprzedziliście około 80% hotelarzy. Czy chciałbyś się znaleźć w czołowych 10 % hotelarzy i poważnie rozpocząć zwiększanie dochodów przy wykorzystaniu Internetu, na poziomie 10, 20 lub nawet 30 % twoich dochodów ogółem? Czas już więc na tę reklamę...

8. Zarejestruj się w naszych warsztatach „Hotel E-marketing 101”.

„Hotel E-marketing 101” to jednodniowe warsztaty poświęcone optymalizacji działania wyszukiwarek, wyszukiwarkom marketingowym, opcjom mediów internetowych i projektowaniu hotelowych stron internetowych oraz rozwojowi i konstruowaniu zwiększania dochodów uzyskiwanych poprzez Internet. Przy udziale prelegentów z Hotel Marketing Workshop, Google, Beyond Interactive i Binary Business te fundamentalne warsztaty elektronicznego marketingu, organizowane są kilka razy w każdym roku w Sydney, Brisbane i Melbourne.

A teraz, kiedy reklamówka się skończyła... rozpocznij pracę nad przedstawioną wyżej listą i obserwuj osiągane rezultaty.

Keith Paulin


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji