Strona główna » Obsługa gościa » Co można zrobić, aby nawiązać relacje z gośćmi,... | Artykuły serwisu
Co można zrobić, aby nawiązać relacje z gośćmi, zanim zjawią się w hotelu
|
|
Budowanie relacji z gośćmi zaczyna się jeszcze przed ich przyjazdem do hotelu. Czy kiedykolwiek dokonaliście gdzieś rezerwacji i następnie mieliście wyrzuty sumienia, że obiekt wam się nie podoba?
Przyjmując osobiście rezerwację, dowiedz się jak najwięcej o samej wizycie, co może być pomocne przy zaoferowaniu bardziej zindywidualizowanych usług. Jaki jest cel wizyty gości, o której godzinie przyjadą, czy byli u was wcześniej, czym będą podróżować, czy mają jakieś szczególne wymagania względem pokoju, żywienia, dostępu do czegokolwiek, itd.? Przewiduj z wyprzedzeniem ich potrzeby związane z pobytem.
Jeżeli rezerwują restaurację na przyjęcie urodzinowe trzeba wiedzieć, czy życzą sobie tort, czy szampana, jeżeli spotkanie treningowe, to czy życzą sobie kanapek z bekonem po przyjeździe do hotelu, jeżeli ma to być przerwa wypoczynkowa zapytajcie czy chcą zarezerwować bilety na lokalne imprezy?
Zorganizuj wspaniałe powitanie i postaraj się o korzystne pierwsze wrażenie potwierdzając rezerwację w emailu utrzymanym w indywidualnym stylu. Pozostawaj w dalszym ciągu w kontakcie z gościem dostarczając mu informacji istotnych wobec charakteru zarezerwowanej wizyty.
Działaj tak, jak biuro podróży i wysyłaj szczegóły dotyczące imprez i wydarzeń organizowanych lokalnie w trakcie planowanego przez nich pobytu, tak by mogli wcześniej ustalić harmonogram swoich odwiedzin w twoim hotelu. Zaoferuj dokonanie rezerwacji na kolację, spektakl teatralny lub jakąkolwiek inną imprezę. Wyślij im wskazówki adresowe i terminy wyjazdu z ich miejsca zamieszkania lub kody pocztowe twojej lokalizacji pozwalające na wyszukanie odpowiedniego środka lokomocji (obniża to również ryzyko związane z późnym przybyciem do hotelu).
Im bliżej terminu zjawienia się gości, prześlij im serdeczne zaproszenie i jeżeli jest to możliwe najnowsze aktualne informacje prasowe o obiekcie, może ty być również ostrzeżenie o problemach w ruchu drogowym na trasie do hotelu, itp. Spowoduj, aby wyczekiwali terminu swojej wizyty, przedstawiając informacje o specjalnościach menu lub aktualnych formach aktywnego wypoczynku.
Caroline Cooper
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |