Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa » Co można zrobić, aby nawiązać relacje z gośćmi,...

Artykuły serwisu


Co można zrobić, aby nawiązać relacje z gośćmi, zanim zjawią się w hotelu


Dodano: 2011-12-13

Drukuj


Budowanie relacji z gośćmi zaczyna się jeszcze przed ich przyjazdem do hotelu. Czy kiedykolwiek dokonaliście gdzieś rezerwacji i następnie mieliście wyrzuty sumienia, że obiekt wam się nie podoba?

Przyjmując osobiście rezerwację, dowiedz się jak najwięcej o samej wizycie, co może być pomocne przy zaoferowaniu bardziej zindywidualizowanych usług. Jaki jest cel wizyty gości, o której godzinie przyjadą, czy byli u was wcześniej, czym będą podróżować, czy mają jakieś szczególne wymagania względem pokoju, żywienia, dostępu do czegokolwiek, itd.? Przewiduj z wyprzedzeniem ich potrzeby związane z pobytem.

Jeżeli rezerwują restaurację na przyjęcie urodzinowe trzeba wiedzieć, czy życzą sobie tort, czy szampana, jeżeli spotkanie treningowe, to czy życzą sobie kanapek z bekonem po przyjeździe do hotelu, jeżeli ma to być przerwa wypoczynkowa zapytajcie czy chcą zarezerwować bilety na lokalne imprezy?



Zorganizuj wspaniałe powitanie i postaraj się o korzystne pierwsze wrażenie potwierdzając rezerwację w emailu utrzymanym w indywidualnym stylu. Pozostawaj w dalszym ciągu w kontakcie z gościem dostarczając mu informacji istotnych wobec charakteru zarezerwowanej wizyty.

Działaj tak, jak biuro podróży i wysyłaj szczegóły dotyczące imprez i wydarzeń organizowanych lokalnie w trakcie planowanego przez nich pobytu, tak by mogli wcześniej ustalić harmonogram swoich odwiedzin w twoim hotelu. Zaoferuj dokonanie rezerwacji na kolację, spektakl teatralny lub jakąkolwiek inną imprezę. Wyślij im wskazówki adresowe i terminy wyjazdu z ich miejsca zamieszkania lub kody pocztowe twojej lokalizacji pozwalające na wyszukanie odpowiedniego środka lokomocji (obniża to również ryzyko związane z późnym przybyciem do hotelu).

Im bliżej terminu zjawienia się gości, prześlij im serdeczne zaproszenie i jeżeli jest to możliwe najnowsze aktualne informacje prasowe o obiekcie, może ty być również ostrzeżenie o problemach w ruchu drogowym na trasie do hotelu, itp. Spowoduj, aby wyczekiwali terminu swojej wizyty, przedstawiając informacje o specjalnościach menu lub aktualnych formach aktywnego wypoczynku.

Caroline Cooper


Komentarze:

Jak przygotować się na wakacje w hotelu? ...więcej»

Etapy pobytu gościa hotelowego ...więcej»

Choroba w hotelu ...więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości? ...więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji