Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa » Więcej niż wspaniała obsługa gościa: Wartość...

Artykuły serwisu


Więcej niż wspaniała obsługa gościa: Wartość troski o klienta


Dodano: 2012-06-22

Drukuj


W świecie hoteli butikowych, troska o gości, w przeciwieństwie do "dobrej obsługi" może być wspaniałym narzędziem do wyrównywania różnic w stosunku do większych  i / lub krajowych konkurentów łańcuchowych z ich ogromnymi budżetami marketingowymi finansowanymi przez dużą liczbę opłat za przynależność do klucza i wynikających z umów franczyzowych. Marriott Rewards, Starwood Preferred Guest i inne programy lojalnościowe mają na celu stworzenie "markowej" lojalności klientów. Hotele butikowe muszą zdać sobie sprawę z tego, że indywidualne traktowanie każdego klienta tak, jakby był on gościem we własnym domu, będzie znacznie potężniejszą bronią, niż jakikolwiek program Hilton Honors zainspirowany rozwiązaniami w liniach lotniczych.

Skuteczny marketing definiuje się po prostu, jako sposób komunikowania się ze swoimi docelowymi odbiorcami poprzez podkreślanie odmienności od konkurencji, powodujący, że twój hotel będzie jedynym wyborem dla osób poszukujących wartości, oferowanych wyłącznie przez twój produkt. Zasadniczo zróżnicowana oferta twojego butikowego hotelu od wszystkich innych opcji zakwaterowania w twoim otoczeniu konkurencyjnym powinna być głównym celem działania, a unikalne i wyjątkowe podejście do obsługi klienta może ułatwić realizację tego celu, pomimo tego, że dysponujesz niezależnym, nie należącym do żadnej marki, obiektem o ograniczonym budżecie marketingowym.

Hotele butikowe są często w gorszej sytuacji jeśli chodzi o wynagrodzenia i koszty efektywności oraz negocjacje stawek z dostawcami, ale jedno miejsce, gdzie widać wyraźną przewagę leży w obsłudze gościa, więc trzeba to wykorzystać! "Wartość troski o klienta" wyraża się w poszczególnych punktach obsługi, które są znacznie łatwiejsze do osiągnięcia i realizowania na poziomie hotelu butikowego:
• Antycypowanie potrzeb gościa
• Prośba o podanie nazwiska skierowana do gościa tylko jeden raz, a następnie wielokrotne wykorzystywanie tej wiedzy
• Gromadzenie danych o gościu przed, w trakcie i po jego pobycie w hotelu
• Postępowanie zgodne z preferencjami gościa, specjalnymi okazjami i życzeniami w celu wykreowania kultury, dzięki której gość nie musi za każdym razem powtarzać swoich wymagań
• Wyposażenie pracowników hotelu w uprawnienia umożliwiające załatwianie podstawowych problemów gości i unikanie konieczności odwoływania się do decyzji kierownika

Każda z powyższych wskazówek jest rzadko - jeśli w ogóle - realizowana w większych kurortach i hotelach, jednakże musi być spełniana w hotelach butikowych w celu ich odróżnienia od branżowych gigantów i wykreowania silnej lojalności gościa.

Greg Kinsky


Komentarze:

Jak przygotować się na wakacje w hotelu? ...więcej»

Etapy pobytu gościa hotelowego ...więcej»

Choroba w hotelu ...więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości? ...więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji