Niedziela 16 Czerwiec 2019

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Sposoby na promocję hotelowej restauracji wśród...

Artykuły serwisu


Sposoby na promocję hotelowej restauracji wśród gości


Dodano: 2019-02-07

Drukuj


Jest co najmniej kilkanaście sposobów, aby powiadomić gościa hotelowego o restauracji znajdującej się w hotelu. Kiedy i jak możemy zachęcić gości hotelowych do wybrania oferty z menu restauracji hotelowej?

 

1. Poinformuj gości podczas meldowania

 

Kiedy gość odwiedza nasz hotel, masz pierwszą okazję do tego, aby zareklamować restaurację hotelową. Podczas meldowania warto poinformować go o dostępności restauracji.

 

2. Poinformuj go w mailu po dokonaniu rezerwacji

 

Jeśli gość hotelowy rezerwuje pokój online, to potwierdzeniem rezerwacji jest często e-mail wraz ze szczegółami. Jest to doskonałe miejsce, aby poinformować do dostępności dodatkowych usług hotelowych, między innymi o restauracji.

 

3. List powitalny

 

Ciekawą formą powitania gościa hotelowego, jest pozostawienie w pokoju listu powitalnego, podpisanego przez dyrektora lub kierownika hotelu. W liście można poinformować i zaprosić do skorzystania o oferty restauracji.

 

4. Roll-up w korytarzu

 

Jest to forma reklamy, której gość hotelowy nie będzie się spodziewał. Roll-up można umieścić w nieużytkowanym kącie korytarza.

 

5. Darmowy drink lub deser

 

Każdy lubi gratisy. Zaoferowanie darmowego bonu na drobną przekąskę z pewnością jest kuszącą propozycję dla osoby, która ma wolną chwilę będąc w hotelu.

 

6. Informator hotelowy

 

Informator pozostawiony w pokoju hotelowym to w zasadzie obowiązek każdego obiektu hotelowego. Może to być forma mini książeczki z opisem podstawowej oferty i dodatkowych usług, albo zalaminowana wkładka w formacie A4. Gość hotelowy z pewnością zajrzy do niej przy zapoznaniu się z pokojem hotelowym.

 

7. Pozostawienie menu w gablocie w widocznym miejscu

 

Menu można umieścić na korytarzu lub w innym widocznym miejscu w formie graficznej pozostawionej w gablocie. Gość hotelowy będzie mógł zapoznać się z menu bez konieczności udania się do restauracji.

 

8. Rabaty dla stałych klientów hotelu

 

Program lojalnościowy może dotyczyć nie tylko oferty podstawowej hotelu. W ramach kolejnych pobytów można zaoferować zniżkę lub nawet darmowy obiad. Warto wypróbować tę formę promocji i sprawdzić jak zmieni się odsetek gości wracających do hotelu.

 

9. Winda

 

Winda jest miejscem w którym spędzamy relatywnie niewiele czasu. Ale jest to czas przeważnie w bezczynności, w oczekiwaniu na zatrzymanie się windy na określonym piętrze. Jest to więc doskonała chwila na przeczytanie dodatkowych informacji hotelowych, np.: na zapoznanie się z ofertą menu restauracji hotelowej.

 

10. Zapach kuchni

 

Na nasze decyzje zakupowe ogromny wpływ mają zmysły. Poza wzrokiem, czyli pozostawieniem widocznej reklamy restauracji, możemy oddziaływać również na węch gościa hotelowego. Jeśli z kuchni będzie wydobywać się zapach świeżo mielonej kawy lub przygotowywanej pieczeni, to gość hotelowy otrzyma dodatkowy bodziec, aby zajrzeć do restauracji.


Komentarze:

Plan marketingowy hotelu ...więcej»

Celebryci inwestują w hotelarstwo ...więcej»

Dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja hotelu ...więcej»

Ślub w plenerze – o czym warto pamiętać planując taką uroczystość? ...więcej»

Jak dbać o wizerunek obiektu? ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji