Sobota 27 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy,...

Artykuły serwisu


Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy, sprzedawaj z większą siłą zanim obniżysz ceny


Dodano: 2006-11-11

Drukuj


Kiedy czasy stają się ciężkie, naturalną ludzką skłonnością jest namawianie hotelarzy, aby zmniejszyli ceny, aby zyskać więcej klientów. Przynajmniej jest to ogólny zamysł. Za każdym razem, kiedy obłożenie spada, otwiera się puszka pełna brzydkich robaków. Uwaga…użyj jakiś pomysłów i silniejszej sprzedaży zanim obniżysz ceny. Jeżeli nie zrobisz tego, możesz rozczarować się na dług czas.

To jest powszechny pogląd, że zmniejszenie jakiejś opłaty radykalnie poprawi obłożenie. Czy nie chcielibyśmy wszyscy wierzyć, że jest to prawda?? To z pewnością ułatwiłoby pracę hotelowych specjalistów od marketingu. Faktycznie taka obniżka nie tworzy nowego popytu; nigdy nie tworzyła i prawdopodobnie nigdy nie stworzy. Zazwyczaj rezultat jest taki, że masz tyle samo klientów lub tylko trochę więcej przy niższych cenach; najczęściej nie masz wystarczająco dużo klientów, aby wyrównać zaoferowaną niższą cenę.

Zanim po prostu zareagujesz, spójrz surowo na pozycję twojej ceny; na jakim poziomie znajdują się twoje ceny w porównaniu z cenami w konkurencyjnych hotelach, w twojej kategorii. Cornell University ma doskonałe badania na swojej stronie internetowej, które omawiają tą sprawę. Ustalisz najlepszą pozycję swojej ceny tylko, jeżeli uczciwie ocenisz pozycję swojego hotelu pod względem położenia, wyposażenia oraz poziomu udogodnień wśród twoich konkurentów, a następnie odpowiednio ustalisz swoje ceny.

Twoje rozpowszechnione ceny określą twój hotel. Podoba ci się to czy nie, ludzie, którzy nie znają twojego hotelu określą jego wartość na podstawie rozpowszechnionych cen. Ceny, które wyglądają na zbyt niskie, będą wyglądać na zbyt dobre, aby być prawdziwe. Jak stare przysłowie mówi „Jeżeli wydaje się to zbyt dobre, aby było prawdziwe, to zazwyczaj tak jest.”. To jest dziedzictwo naszego stowarzyszenia wolnej inicjatywy; wolność wyboru oparta o ocenę naszej najlepszej wartości. Ustalenie naszych cen na zbyt niskim poziomie może mieć negatywny wpływ na twoją firmę; zamiast poprawić zdolność marketingową twojego hotelu.

Twój hotel nie istnieje w próżni; twoje ceny powinny odpowiadać zasłużonej pozycji wobec twoich konkurentów. Zanim obiekt licencjonowany zapoczątkuje nonsens „gwarancji najniższej ceny”, zwykliśmy sprzedawać pokoje hotelowe w oparciu o wartość obiektu i o podstawową zasadę podaży i popytu. Te obiekty odniosły sukces w ponownym zdobyciu pewnego udziału na rynku kosztem pośredników, używając tego wytworzonego narzędzia ceny, ale przy koszcie opłacalności ich rodzimych hoteli. Ich intencją nie jest zwiększanie popytu; jest przeznaczony do rozkradania udziału na rynku kosztem stron pośredników; niewinne i proste.

Oni obniżają oczekiwania gościa, tworząc rynek oparty na cenie, zamiast na wartości, w internecie zamieszczają informacje na temat Bardzo Niskiej Ceny. To czas, aby znaleźli lepszą drogę, aby konkurować ze stronami pośredników. To czas dla naszego przemysłu, aby powrócić do sprzedaży położenia i udogodnień.

Pośrednicy zajmują bardzo szczególne miejsce na rynku. Mają zdolność do napędzania wielu gości do twojego hotelu. Użyj tej podstawy w interesach, aby zwiększyć twoje rozpowszechnienie cen. Mogą więcej i wydają więcej pieniędzy reklamując twój hotel niż większość obiektów licencjonowanych.

Usprawnij możliwości swojej strony internetowej, aby uzyskać sprawiedliwy udział w bezpośrednim zdobyciu klienta i przestań polegać na swojej licencji w całej działalności marketingowej twojego hotelu.

Koncentracja na marketingu

Istnieje kilka skrótów, aby rozwijać biznes. Pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo pracochłonną pracą z dużymi nagrodami, dla tych, którzy wytrwają. Łatwe ustalenia, takie jak drastyczne zmniejszenie cen, rzadko kończy się poprawą na górnej linii.

Jeżeli twojej ceny są odpowiednio pozycjonowane wobec twojej konkurencji, czas, aby przetestować twoje techniki marketingowe. Jeśli nie planujesz sprzedawać swojego hotelu korzystając tylko z ceny, ponownie oceń efektywność swojej strony internetowej. Wystrzegaj się mistrzów stron internetowych, którzy podkreślają wszystkie wspaniałe „trafienia” czy „unikalnych użytkowników”, jakie twoja strona otrzymuje. Najlepszym sposobem oceny efektywności twojej strony jest zmierzenie liczby rezerwacji, które otrzymałeś ze swojej strony; okres.

Mam wielu klientów, którzy myślą, że ich strony są doskonałe, pięknie zaprojektowane, ale strony te są kompletnie nieskuteczne. Nie tylko to, co widzisz decyduje o możliwościach marketingowych twojej strony.

Najczęściej popełniane błędy:

• Zbyt wiele elementów „flash”. Elementy flash są ładne, ale mogą hamować możliwość wyszukiwania twojej strony.
• Projekt, który nie opiera się na standardowych zasadach marketingowych hotelu. „Położenie” jest najważniejszym elementem marketingu hotelowego, a jeszcze wielu projektantów stron internetowych nie rozumie tego podstawowego wymagania hotelu.
• Kiepsko wybrane tagi (określenia dla strony). Nie ma wymówki dla tego.
• Tekst, który jest słabo napisany. Twoja strona powinna być elementem „sprzedającym się”, a nie tylko broszurą online.
• Brak efektywnego narzędzia wyszukiwania rezerwacji na stronie.

Najlepszym sposobem, aby sprawdzić skuteczność twojej strony internetowej jest posiadanie eksperta, który przeanalizuje twoją stronę pod względem marketingu hotelowego. Przeanalizowanie powinno dostrzec poprawki projektu strony; co widzisz a czego nie widzisz. To może być najlepszą małą inwestycją, jaką dokonasz.

Twój zespół ds. sprzedaży

Jeżeli masz wystarczająco dużo szczęścia, aby pozwolić sobie na zidentyfikowany zespół ds. sprzedaży lub, aby zająć się tą praca sam, to czas, aby przeanalizować działania sprzedaży i sposobu sprzedaży hotelu. Większość nowo pozyskanych klientów przyniesie ci bezpośrednią korzyść. Nie oceniaj skuteczności sprzedaży na podstawie liczby kontaktów, które udało ci się nawiązać; nowe rezerwacje to klucz do sukcesu. Istnieje wielu dobrych konsultantów hotelowych, którzy w swoich programach odkładają efektywność. Dobre programy sprzedaży wynikają z trafnych i konsekwentnych zwyczajów sprzedaży. Spójrz obiektywnie na swoje praktyki sprzedaży. Możesz być zaskoczony.

Neil Salerno


© Copyright Neil Salerno
Tytuł artykułu w oryginale "When Times Get Tough…Get Tougher! Sell Harder Before You Cave-in on Rates"
Reprint i tłumaczenie artykułu przez ehotelarz.com za zgodą autora.

Neil Salerno - hotelarz z ponad 30-letnim doświadczeniem zdobytym w wielu prestiżowych firmach hotelarskich (m.in. The Peabody Hotel Group, Marcus Corporation, Remington Hotels, Prime Motor Inns), specjalista od sprzedaży i marketingu, niezależny doradca dla wielu hoteli sieciowych (Marriott, Holiday Inn, Sheraton, Days Inn, Radisson, Hilton, Embassy Suites, Best Western, Choice, and Hampton Inn) oraz indywidualnych obiektów, twórca programów szkoleniowych skoncentrowanych na efektywność w sprzedaży, przewodnictwo w hotelarstwie, zarządzanie dochodem oraz zarządzanie sprzedażą przez Internet, autor wielu publikacji w magazynach branżowych – znany jako hotel marketing coach.

Kontakt:
Neil Salerno
email:
NeilS@hotelmarketingcoach.com
www.hotelmarketingcoach.com


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji