Środa 19 Marzec 2025
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Pion hotelowy
Kiedy wściekli goście atakują: Czy hotele powinny mieć czarne listy?
Ben Buckley przypomina sobie pewien wieczór, kiedy pracował w hotelowej recepcji, a zirytowana klientka „zażądała, abym wszedł do restauracyjnego kontenera na odpadki i odszukał skrawków mięsa dla jej... więcej»
Jak czysty jest twój hotelowy pokój
Nawet jeżeli wygląda schludnie, możesz być nieprzyjemnie zaskoczony. Wydaje się, że ostatnio pojawiło się szczególnie dużo telewizyjnych wiadomości i artykułów dotyczących czystości – lub jej... więcej»
Mistyczny apartament prezydencki
Morris Silver - dyrektor ds public relations - przypominał sobie dzień, w którym chciał skorzystać z pokoju w hotelu w Los Angeles, ale usłyszał że wolnych pokoi nie ma. „W końcu zakwaterowali mnie w... więcej»
Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym? - Część III
Dzisiejszych gości nie docenia się, kiedy chodzi o ich potrzeby i oczekiwania związane z hotelowym housekeepingiem. W rzeczywistości można by powiedzieć, że dzisiejsi goście są ciągle bardzo łatwo... więcej»
Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? - Część II
Ciągle jeszcze nawet obecnie wydaje się, że menedżerowie hoteli mają raczej niskie oczekiwania względem zespołu housekeepingu, reprezentującego wizerunek całego przedsiębiorstwa... 1. Okazywany jest... więcej»
„Zewnętrzne korytarze” znikają, ponieważ nigdy nie istniały
Jestem tutaj, aby opłakiwać zniknięcie wielkiej amerykańskiej instytucji, motelu z zewnętrznym korytarzem, z którego jest dostęp do pokoi. W rzeczywistości wyrażenie jest błędne, ponieważ obiekty z... więcej»
Technologia w łóżku
Po latach wprowadzania nowych urządzeń związanych z internetem, pokojowych urządzeń do wytwarzania jogurtu i tytanowych progów, wiele marek obecnie „wraca do podstaw” poprzez wprowadzanie... więcej»
Kamerdyner w każdym pokoju
Przyjemnie jest zadzwonić, aby zjawił się kamerdyner, ale jeszcze przyjemniej jest wtedy, kiedy kamerdyner przynosi ci, to co chcesz, zanim jeszcze dowiesz się, że będziesz tego chciał. To jest... więcej»
Termin „uniform / jednolity*”: Odnośnie ubrań i obsługi
* przyp. red. – użyty w tytule i całym artykule - ang. termin „uniform” ma oznaczać w języku pol. zarówno rzeczownik „ubiór” jak i przymiotnik „jednolity”. Skoro... więcej»
Promocja obsługi poprzez pracę ze sprawdzonym systemem „praktycznego doświadczenia”
Jeden krok do przodu Hotelowego Housekeepera. Ponownie, ta kwestia jest szczególnie adresowana do Agencji Obsługi Hotelowej, ale także daje ci wgląd we własne pomysły twojego Menedżera od Housekeepiengu... więcej»
Hollywood w hotelowym housekeepingu – Co ma wspólnego horror z czystym pokojem?
Posprzątanie luksusowego pokoju? To może zrobić każdy. ... tak przynajmniej myśli większość ludzi – czy to goście, czy pracownicy hotelu. A co najważniejsze: To prawda! Prawie każdy, kto... więcej»
Kim jest właściwie kamerdyner ?
Rzadki jest tydzień, który mija bez słowa o kilku hotelach wysokiej klasy oferujących usługi kamerdynera jako sposobu na poprawienie obsługi i zatrzymania lub pozyskania tego pożądanego statusu 5-gwiazdek... więcej»
Dzisiejszy Concierge – wzorzec doskonałości obsługi i zyskowności
Concierge … słowo, które pojawia się prawie wszędzie obecnie jako najtrafniejszy symbol osobistej obsługi. Słowo „concierge” pojawia się, już nie tylko jako domena hotelowego lobby, ale... więcej»
Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»
Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon ...więcej»
Procedury operacyjne: Jak recepcja powinna postępować z rzeczami zagubionymi i znalezionymi? ...więcej»
Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO) ...więcej»
Procedury operacyjne: Co robić, jeżeli gość nie reaguje na telefon z pobudką? ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji