Poniedziałek 24 Wrzesień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Premiowanie jakościowe czy wynikowe?

Nowa filozofia premiowania opierająca się na powszechnej świadomości, niesie z sobą również niezwykłe rezultaty. Wyeliminowanie powszechnego przekonania, że struktura systemu premiowania oparta o osiągnięte wyniki... więcej»

Segmentacja rynku – Najlepsze praktyki

Z biegiem czasu prowadziłem obserwację wielu segmentów obsługi przemysłu związanego z gastronomią. Moje obserwacje dotyczyły hoteli, restauracji, klubów, obiektów więziennych, opieki zdrowotnej, szkół,... więcej»

Sprawdź te referencje!

Nazwij mnie Ezopem Baśniowego Świata Restauracji! Opuściłam się kilka miesięcy w przedstawianiu mojego biuletynu informacyjnego, tylko po to, by powrócić z ostrzegawczą historią. Uczymy się wyłącznie na błędach i... więcej»

Dziesięć trendów w restauracji, których nienawidzimy

Epicurious.com wyszczególnia 10 trendów restauracyjnych, których nie znosimy ... 1. Sławny szef kuchni, którzy nigdy nie gotuje: Odstaw szklanicę szampana, zamień twój drobno prążkowany garnitur z domu mody... więcej»

Najważniejszy posiłek dnia poprawia się

Hotele myślą na nowo o najważniejszym posiłku dnia, wydając miliony, aby ich programy śniadaniowe stały się bardziej atrakcyjne dla gości. Łańcuchy obsługujące osoby podróżujące w interesach i gości z... więcej»

Zmaganie się z ograniczoną załogą

Temat radzenia sobie z ograniczonymi zasobami, z których możesz dobierać sobie swój personel, wypłynął kilkanaście razy w ostatnich miesiącach. Przeprowadzałem szkolenia w kilku takich miejscach i czasami... więcej»

Przepis na sukces

Dyrektor ds. Rozwoju Kulinarnego firmy Quantified Marketing Group, Leslie Lynn wyjaśnia dlaczego proces rozwoju kulinarnego jest decydującym krokiem dla każdej restauracji i w jaki sposób firma QMG pomaga swoim... więcej»

Tworzenie doznania - Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 1

Rozpoczynamy publikację cyklu artykułów, które zawarte są w pozycji wydawanej przez magazyn organizatorów konferencji CONVENE nazwanej Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji. Gastronomia jest... więcej»

Zmierz i zarządzaj przy pomocy Kluczowych Wskaźników Operacyjnych

Usuń przypuszczenia i spekulacje z zarządzania swoim biznesem poprzez kontrolę wskaźników, które powiedzą ci, jak sytuacja przedstawia się naprawdę. Jest taka prawda biznesowa: „Jeżeli nie możesz czegoś... więcej»

Jak wygrać gwarancyjną grę – Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 2

Kiedy rozważysz ilość czynników zmiennych, które mogą wpływać na liczbę uczestników spotkania takich, jak urok miejsca, treść programu, różnorodność prelegentów i zakres rozrywek, w porównaniu z konkurencyjnymi... więcej»

Od negocjacji do wyniszczenia się - Kierownicy Hyatta o gastronomii. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji - cz. 3

Aby dowiedzieć się, co się dzieje w kuchniach czołowego łańcucha hotelowego, magazyn organizatorów konferencji CONVENE zorganizował ostatnio dyskusję okrągłego stołu, z udziałem trzech wyższych... więcej»

Słuchaj, czego twoi klienci nie mówią

Wielu z was rozkłada na stołach karty komentarzy i prosi gości o ich wypełnienie, co pozwoli dowiedzieć się jak idzie. Założę się, że otrzymujesz na nich więcej skarg niż pochwał. O ile komuś nie... więcej»

Obsługa klienta: rzeczywistość czy mit?

Każdy mówi o obsłudze klienta, jakby rozumiał ją. Mówimy bez zająknięcia o tym, jaka ona jest ważna i wiemy dokładnie, jak powinna być dostarczona. Czy zauważyłeś, jak szybko skarżymy się na słabą obsługę, mimo... więcej»

Wyczucie czasu jest najważniejsze, nieprawdaż?

Może być przesadą powiedzenie, że wyczucie czasu jest najważniejsze. To ogólne stwierdzenia daje do zrozumienia, że nic więcej się nie liczy. Mimo, że wyczucie czasu jest ważne, to jest jedynie jeden z wielu... więcej»

Niewidzialny gość

Ten artykuł jest rzeczywiście napisany pod kelnerów – menadżerowie mogą przekazać go swoim podwładnym na spotkaniach przedzmianowych. A jest to tylko o jednej z tych małych rzeczy, które czasami przytrafiają... więcej»

Przekaz dla załogi kelnerskiej

Ten artykuł przeznaczony jest głównie dla kadry kelnerskiej. Jeśli jesteś menadżerem lub właścicielem, polecam podzielić się nim ze swoimi pracownikami. Co najmniej spowoduje to dyskusję pomiędzy wami. Mój... więcej»

Wyznacznik: wino

10 wskazówek, jak stworzyć atrakcyjną kartę win. Od ostatnich 15 lat kultura picia wina ciągle wzrasta, lokalni producenci wykonali kawał dobrej roboty, aby poprawić jakość, a społeczność na to... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji