Niedziela 01 Grudzień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Ryzyko powtarzania się

W jednym z wcześniejszych artykułów mówiłam o wysokich kosztach strat. Cóż, kwestia ta stale wraca jako wielki problem dotyczący właścicieli i kierownictwa. Jak można wpoić naszym pracownikom... więcej»

Jak kierować kuchnią, kiedy nie jest się jej szefem

Tak więc nie jesteś szefem kuchni, ale jesteś za nią odpowiedzialny... Jeżeli ponosisz odpowiedzialność za zyski z działalności gastronomicznej, powinieneś wiedzieć wszystko w zakresie funkcjonowania... więcej»

Zanik obsługi przy stoliku

Był taki czas we wczesnym okresie mojego życia gdy pracowałem jako szef kuchni, kiedy jedynym, najważniejszym elementem liczącym się w kulinarnym doświadczeniu, była potrawa serwowana gościowi. Moim... więcej»

Sztuka systemów kelnerskich frontu i zaplecza

Dwojga trzeba do tanga, dwojga do małżeństwa i dwojga do poruszania się na tandemie. Co to wszystko ma wspólnego systemem kelnerskim frontu i zaplecza? No cóż, czy próbowaliście kiedyś przejechać się... więcej»

Standardy obsługi: 10 zaleceń i zakazów

Ostatnio miałam okazję zaaranżować „wykupienie” sali w lokalnej restauracji, zlokalizowanej w moim sąsiedztwie w Północnej Kalifornii, dla 100 najbliższych mi i najdroższych osób, aby... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 2 z 2

Aby jakakolwiek nowa restauracja osiągnęła prawdziwy sukces, wczesne planowanie wymaga przeprowadzenia badań wśród najlepszych restauracji w mieście, a nie wśród innych podobnych restauracji hotelowych. To... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 1 z 2

Czy możliwa jest zmiana sposobu myślenia obecnych turystów o hotelowych restauracjach? Czy hotelowe restauracje mogą zaproponować swoim klientom tak dobre doświadczenia, by zdobyć istotny udział w lokalnym... więcej»

Dziesięć działań marketingowych zwiększających sprzedaż w gastronomii

Zapewnienie mierzalnego wzrostu dochodów w gastronomii może być osiągnięte prostymi technikami dostępnymi zarówno dla firm dysponujących dużym budżetem, jak i dla bardzo oszczędnych przedsiębiorstw... więcej»

Wyzwania stojące przed gastronomią w pokojach hotelowych

Jak w każdy czwartek wieczorem o piątej po południu, zostało półtorej godziny do rozpoczęcia dwóch kolacji bankietowych dla 500 osób, oznaczających bar pełen gości hotelowych i lokalnych mieszkańców... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii - Część 2/2

Sprzedaż dodatkowaNie mówimy tutaj o schematach takich, jak "Czy chciał(a)by Pani/Pan frytki z...." lub o budzącym postrach pojęciu upsellingu (ponadplanowej sprzedaży) zawierającym wbudowaną... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii – Część 1 z 2

Hotelowa gastronomia jest niewątpliwie biznesem funkcjonującym w oparciu o uzyskiwane efekty sprzedażowe. Czy jednak można powiedzieć, że jej działalność oparta jest o kulturę sprzedaży?W lecie 1998... więcej»

Wśród nas jest złodziej!

Zaczyna się to, kiedy raz na jakiś czas w kasie brakuje pieniędzy. Później staje się częstsze aż, pewnego dnia zdajesz sobie sprawę, że wśród twojej załogi jest złodziej. Niestety to nie jest... więcej»

Taktyki marketingowe w restauracji

Marketing restauracji jest zarówno sztuką jak i nauką, która nadal stanowi nieodkrytą tajemnicę dla zbyt wielu właścicieli restauracji. Niestety, wielu sprzedawców zajmujących się reklamą nie chce... więcej»

Mam na imię Jack i będę dzisiaj wieczorem Państwa obsługiwał

Obsługiwanie dawało mi karę, choć nieregularnie, ale i środki do życia na krótką chwilę. Płaci moje rachunki, daje mi szansę na poznanie ogromnej liczby ludzi, zabiera mnie do miast, których może... więcej»

Dziesięć sposobów pomiaru i poprawy wyników sprzedaży

Jeżeli sprawdzasz, jaka jest motywacja i wydajność personelu, prezentacja menu lub zmieniające się gusty klientów, rezultaty zawsze uwidaczniają się w wielkości sprzedaży. Na co powinieneś zwrócić... więcej»

Jak być kelnerem

Ten artykuł przeznaczony jest dla osób, które chcą wykonywać zawód kelnera, jak również dla obecnych kelnerów, którzy chcieliby wykonać ruch przejścia do bardziej ekskluzywnej restauracji ponieważ... więcej»

Napiwek za obsługę wliczony w cenę zupy. Zrozumienie sensu dodatku za obsługę

Klienci ekskluzywnych restauracji na Manhattanie zobaczą wkrótce w swoich rachunkach dodatkowe koszty, nie tylko za zupę.Poczynając od czwartku szef kuchni Thomas Keller będzie obciążał klientów 20%... więcej»

Dziesięć warunków dochodowej karty win

Karta win jest zasadniczym elementem strategii budowania zysku i ostatecznie w pewnym stopniu wpływa na sprzedaż detaliczną innych produktów. Bardziej inteligentne myślenie i mniej czołobitności dla... więcej»

Marudny klient!

Niezależnie od wszystkich naszych najlepszych starań, czasami zdarza się nam gościć okazjonalnego zrzędę. I kurczę, musimy stawić czoła klientowi który ma pretensje o to, co zrobiliśmy, bądź też o... więcej»

Trening restauracyjny

Trening restauracyjny to coś, co się praktykuje w każdej restauracji, ale nie każda restauracja potrafi go w pełni wyzyskać jako narzędzie do powiększania zysku.Pomyśl o treningu restauracyjnym jak o... więcej»

Zatrudnianie słynnego szefa kuchni

Jako hotelarze realizujący poważne programy gastronomiczne zdajecie sobie sprawę z tego (lub tak to przynajmniej zaprogramowaliście), że goście odwiedzający wasz obiekt, przyjeżdżają doń, tak samo z powodu... więcej»

Gastronomiczne menu: Podtrzymywanie aktualności. Przekraczanie oczekiwań i pragnień klientów w 2013 roku

Jest takie stare powiedzenie, które mówi że toczący się kamień nigdy nie porasta mchem, czyli ci którzy stale coś robią nie popadają w rutynę i nie brak im pomysłów i kreatywności. Jest to szczególnie... więcej»

« 1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla kelnerów: Jak nosić talerze - VIDEO ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji