Środa 23 Kwiecień 2025

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Prognozowanie najlepszym sposobem kontrolowania kosztów

Przy pomocy inteligentnego ‘patrzenia w przyszłość’ możesz dostosować przewidywany poziom wielkości prowadzonego biznesu, unikając przerostów zatrudnienia czy niesprzedanych zapasów.... więcej»

Goście hoteli luksusowych nie życzą sobie żadnych usterek, żadnych przeprosin

Czy pamiętasz kiedy ostatnim razem zameldowałeś się w hotelu i spotkałeś jego „gospodarza” - dyrektora naczelnego? Prawdopodobnie nie. Większość dyrektorów hoteli spędza swoje dni w pracy na... więcej»

Obsadzanie właściwych stanowisk, właściwymi osobami

Idealną rzeczą jest, gdy ludzie wykonujący swoją pracę mogą w pełni realizować swoje zdolności i umiejętności. Wspaniałe rzeczy dzieją się, gdy wszystkie osoby w zespole, zajmują się taką pracą,... więcej»

Revenue Management w hotelu. Jak ja to widzę

Tak, jak ja to widzę, istnieje tak wiele wersji zarządzania dochodem, jak wiele jest osób, którzy się nim posługują. Czy odnosimy się do tego, jako zarządzanie przychodami czy zarządzanie zyskami, jest... więcej»

Horst Schulze: Obsługa to nadal klucz do sukcesu

Sukces w przemyśle hotelarskim można osiągnąć jedynie, gdy menedżerowie są zdolni do zaadaptowania standardów doskonałości i zachęcenia pracowników do współuczestniczenia w dochodzeniu do niej - jak... więcej»

Zarządzanie dochodem z telefonu w przemyśle hotelarskim

System zarządzania dochodem z telefonu to system umożliwiający hotelarzom przewidywanie i zrozumienie wykorzystania usług telefonicznych w celu optymalizacji dochodu i zapewniania większej lojalności wśród... więcej»

Zmęczony szkoleniem ze sprzedaży w hotelu, które ekscytuje... ale czy coś zmienia?

Szkolenie w zakresie sprzedaży w hotelu jest ważnym, a jednocześnie nieco kontrowersyjnym tematem od szeregu lat. Wszyscy zgadzają się z tym, że potencjalne korzyści, które mogą być czerpane ze... więcej»

Porady dla efektywnego zatrudniania konsultantów spa

Zlecanie realizacji projektu wykonawcom zewnętrznym jest poważną decyzją i często wymaga zaangażowania znaczącego zainwestowania. Aby być pewnym uzyskania od konsultanta najwyższej wartości,... więcej»

Zespół gwiazd

Jakieś kilka lat temu poproszono mnie, abym asystował wyróżniającemu się szefowi kuchni w wycenie nowego menu dla hotelowej restauracji w Nowym Jorku. Moje pierwsze wrażenie ciągle we mnie tkwi i... więcej»

Plany motywacji w sprzedaży: właściciel hotelu - wróg czy przyjaciel

Zabezpieczenie wysokiej motywacji i wydajności zespołów sprzedaży to proces ciągły, niezależnie od wielkości i typu obiektu hotelowego. Istnieje wiele sposobów zabezpieczenia powodzenia ukierunkowanych na... więcej»

Dobre pomysły – Tuzin za dziesiątkę, ale sukces czy niepowodzenie zależy od ich realizacji

Wiedząc, że biznes hotelowy jest często wrażliwy na pięcio- i dziesięciocentówki, a nie tylko na dolary, naprawdę boli mnie, jak widzę ludzi, wyrzucających pieniądze, gdy realizują nieprzemyślane... więcej»

Umacnianie w załodze 'siły uwalniania się' kluczowym składnikiem szkolenia z odzyskiwania usługi

Od zawsze prawie każdy program szkoleniowy dotyczący obsługi gościa w przemyśle hotelarskim zajmuje się koncepcją odzyskiwania usługi. Typowo te programy dają załodze pierwszej linii proces, według... więcej»

Linia frontowa jest równa linii dolnej

Większość z nas słyszała pewnie określenie “Linia frontowa jest linią dolną”, co odnosi się oczywiście do pracowników firmy. Oznacza to, że w oczach klienta pracownicy linii frontowej w... więcej»

Przypomnij sobie rolę gospodarza

Wzrastająca liczba hoteli boutique i sukces małych obiektów oraz różnego typu zajazdów w kraju (przyp. red. USA) pokazuje, że nasi goście żądają doznania bardziej na nich skoncentrowanego. Jak możemy... więcej»

Poprowadź trend, aby stać się skoncentrowanym na gościu

W sztuce gościnności zawarte są dwa aspekty określane jako: przyjęcie i umilenie pobytu gościa w szczodry i uprzejmy sposób. Agresywnie wprowadzamy na rynek nasze składniki rozrywki, tworząc... więcej»

Zatrzymanie najlepszych nie odejdzie - John Boe

Jakie są krytyczne czynniki, które przyczyniają się do zatrzymanie najlepszych sprzedawców? Dlaczego niektórzy manadżerowie od sprzedaży są w stanie ciągle werbować i zatrzymywać wysokiej klasy... więcej»

Strategiczne podejście do prawdziwego poznania gościa

W przemyśle hotelarskim przez ostatnich kilka lat mnóstwo mówi się o tak zwanym Zarządzaniu Relacjami z Klientem (CRM – Customer Relationship Management). W rzeczywistości, jeśli zapytałbyś wielu... więcej»

Szkolenie załogi pierwszej linii z zasad Revenue Management

Przy ciągle pomnażających się kanałach dystrybucji, które obecni menadżerowie od dochodu muszą pilnie śledzić, ostatnią rzeczą, jaką oni pragną jest obowiązek szkolenia innych czyli praca trenera... więcej»

Aktywne słuchanie

Aktywne słuchanie to sztuka słuchania empatycznego i nie-defensywnego. Można uniknąć prawie wszystkich trudnych sytuacji, jeśli opanuje się sztukę aktywnego słuchania, słuchania dla zrozumienia, a nie... więcej»

Symbol hotelarstwa - ananas, zmienił się w kumquata. Goście schodzą na dalszy plan

Światła się palą, ale nikogo nie ma w domu! To stare powiedzenie w odpowiedni sposób ukazuje poziom hotelarstwa w niektórych rejonach USA w dzisiejszych czasach. Operatorzy hotelowi są zmęczeni,... więcej»

Czy twoje pokoje są skonfigurowane dla ich najlepszego i najwyższego wykorzystania?

“Zbuduj go a oni przyjdą” może działać w sferze snów, ale niekoniecznie w przemyśle hotelowym. Bardziej precyzyjnym określeniem może być „Zbuduj go odpowiednio, a oni przyjdą”. Aby... więcej»

Doskonałość obsługi: umiejętność przewodzenia

Wszyscy wiemy, że inicjatywy dotyczące obsługi klienta przychodzą i odchodzą, zazwyczaj rozpoczynają się fanfarami i cicho odchodzą. Za każdym razem, gdy tak się dzieje, pracownicy organizacji stają... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 »

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji