Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Zarządzanie
Porady w zakresie przywództwa sprzedażowego dla dyrektorów hoteli
W wojnie o udziały w rynku, dyrektorzy hoteli z przygotowaniem w sprzedaży mają wyraźną przewagę nad innymi. Dla dyrektorów, którzy wypracowali sobie tę pozycję poprzez pracę w innych działach,... więcej»
Gdzie jest twoje biurko? Czyli lekcja dla menedżerów hotelarstwa
Efektywni hotelowi liderzy zajmują się szerokim spektrum wyzwań, możliwości i okazji wydarzających się każdego dnia w specyfice serwisu marketingowego i operacyjnego. Technologia i szkolenia mogą wspierać... więcej»
Dziesięć wyznaczników prestiżu wymagających monitorowania w sieci przez wszystkie obiekty hotelarskie
Poziom 1 – Kluczowy 1. Nazwa twojego hotelu Bez wątpienia, jeżeli gość będzie miał do powiedzenia coś negatywnego (lub pozytywnego) o twoim hotelu, będzie musiał wspomnieć jego nazwę. Minimum... więcej»
Pierwszy krok w nowej sprzedaży: Uwierz, że jest to możliwe!
Jako osoba od lat związana z przemysłem hotelarskim, zawsze z zainteresowaniem obserwowałem, jak hotele zachowują się w czasie ekonomicznej stagnacji. Ten obecny zastój jest wyjątkowo interesującym... więcej»
Pięciogwiazdkowe przewodnictwo: Co jest potrzebne do zostania pięciogwiazdkowym liderem?
Pięciogwiazdkowi liderzy dzielą wiele spośród tych samych zalet. Jedną z takich zalet jest wiara, że ich zespół może być wielki. Jeżeli nie są wielcy, liderzy pytają samych siebie, czy ich pracownicy... więcej»
Jak zmienić doświadczenie gościa w całej hotelowej sieci
Artykuł ten opisuje główne kroki, jakie biuro korporacyjne łańcucha hotelowego powinno podjąć dla przekształcenia natury odczuwanego przez gościa doświadczenia, z którym mamy do czynienia we wszystkich... więcej»
Optymalizacja zysku jest zadaniem dla każdego
Niezależnie od tego, czy wskaźniki RevPAR i ostatecznego zysku finansowego wzrastają, czy spadają, na twoim rynku hotelowym, nie ma lepszego czasu, niż cenny teraźniejszy dla uczynienia z optymalizacji zysku,... więcej»
Hotel odliczy VAT od usług gastronomicznych
Przedsiębiorca świadczący usługi hotelowe, który zapewnia też gościom posiłki, może odliczyć podatek naliczony przy zakupie usług gastronomicznych. Nie dotyczy go zakaz przewidziany w... więcej»
Recesja uodparnia luksusowy segment
W trudnych czasach pod względem ekonomicznym, kuszące wydają się próby wprowadzania obniżek cen sprzedaży produktów, mające na celu stymulację i rozwój podupadającego biznesu. Proszę jednak wzorować... więcej»
Waga osobistego podejścia do kandydata do pracy
Nie ma nic bardziej frustrującego dla firmy zatrudniającej pracowników, niż poświęcenie kilku tygodni, a często kilku miesięcy na wyselekcjonowanie ewentualnych kandydatów, przeprowadzenie dogłębnych... więcej»
Hotelowe lekcje dyrektora pięciogwiazdkowej szkoły
Już od pięciu lat mam przyjemność i przywilej bycia ochotniczym reprezentantem rodziców w publicznej szkole Hollywood Hills Elementary w Hollywood w stanie Floryda, do której uczęszczają moje dzieci. Być... więcej»
Pięć największych błędów popełnianych przez właścicieli hoteli przy poszukiwaniu operatora lub marki dla swoich obiektów
Pomyślne dopasowanie hotelowej marki i operatora, do hotelu i jego właściciela jest ważną determinantą finansowego i operacyjnego sukcesu w hotelowym przedsięwzięciu. Poza właściwym... więcej»
Zarządzanie wydajnością w przemyśle hotelarskim
Jednym z najbardziej interesujących aspektów przemysłu hotelarskiego jest jego różnorodność. Wiele bardzo różnych hoteli znajduje się w licznych krajach na całym świecie, w związku z czym praca... więcej»
Jaka jest moja motywacja? Wasze cele, ich celami
Jako właściciel restauracji, pracujesz ciężko, aby być pewnym, że twój biznes działa perfekcyjnie. Niestety, nie zawsze można tak powiedzieć o twoich pracownikach. Jest to powszechnie występujący rodzaj... więcej»
Wskrzeszanie twojego marzenia, wizji lub idei
Jaka jest twoja codzienna praktyka aktywizowania twojego marzenia, wizji lub idei? Jednym ze sposobów jest poświęcanie czasu na ich wizualizację. Daje ci to możliwość utrzymywania w świadomości, swojego... więcej»
Hotele ekonomiczne
Od początku rozpoczęcia działalności segment ekonomiczny przemysłu hotelowego poddawany był ciągłemu procesowi zmian. Chociaż większość właścicieli i operatorów przyjmuje postawę „trzymania... więcej»
Uważasz, że szkolenie jest drogie? Koszt ignorancji jest wyższy
„Naszym najcenniejszym walorem są nasi pracownicy.” Słyszę to przez cały czas. Jednakże po tym stwierdzeniu dodaje się, „Ale nie mamy pieniędzy na ich szkolenie” lub „Nie... więcej»
To jest podstawowa obsługa klienta
Podczas rozmów z hotelarzami prowadzonymi w całym kraju, odkryłam że czołowymi wyzwaniami, przed którymi każdy z nich staje, jest znalezienie dobrych, zorientowanych na klienta pracowników, i ich utrzymanie.... więcej»
Zarekomenduj działania dla zagwarantowania obsługi o światowej klasie
Powiedzmy sobie szczerze, mostem pomiędzy tobą a twoim klientem są twoi pracownicy. Twoi pracownicy znajdują się na pozycjach kreujących sukces, komunikujących się z twoim klientem i budującym wzajemne... więcej»
Wybuduj hotel. Czy jednak przyjadą do ciebie goście?
„Wybuduj go, a oni przyjadą” nie jest już dłużej hasłem prawdziwym i wypróbowanym w przemyśle hotelowym. W dzisiejszych konkurencyjnych czasach z dominującymi, głównymi markami, rynek może... więcej»
Budowanie współdziałania między kuchnią a działami bezpośredniego kontaktu z klientem
Odwieczny problem występowania tarć pomiędzy personelem kelnerskim a obsługą kuchni. Jest to już nudne, i niekonieczne... Czy potrzebujesz zmian w 2008 roku? Wykorzystaj tę stronę jako swój... więcej»
Poczęstunek w trakcie targów to reklama czy reprezentacja?
Hotel zamierza zaprezentować swoje wyroby na ogólnopolskich targach. Oprócz opłaty za wynajęcie stoiska ponosi również wydatki m.in. na skromny poczęstunek dla osób, które chcą porozmawiać i zapoznać... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji