Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Zaangażowanie społeczne właściciela hotelu
Przemysł hotelarski obraca się wokół stosunków społecznych. Dla właściciela hotelu, najważniejszymi stosunkami, są relacje z jego gośćmi. Równie znaczące są ustanowione przez niego stosunki z... więcej»
Web 2.0 i hotelowe strategie sprzedażowe na 2008 rok
Kim Są Klienci, Którzy o Tobie Mówią? Myślisz, że twoi klienci nie opowiadają o tobie na mieście? Sądzisz, że klienci i potencjalni klienci nie wymieniają swoich poglądów na temat doświadczeń... więcej»
O krok przed konkurencją. Tworzenie cen
Revenue management zdecydowanie opłaca się. Każdy, kto zdobywa się na wysiłek opracowania strategii dla swojego hotelu i korzysta z pomocy niezależnej, zewnętrznej firmy może na tym ogromnie zyskać. Nade... więcej»
Reklama hotelu Pay-Per-Click. Przelicz to sam
Przysłowie brzmi mniej więcej tak: „Głupiec szybko trwoni pieniądze...” i wykupowanie reklamy pay-per-click (płać-za-kliknięcie) bez przeprowadzenia dokładnej analizy jej opłacalności, może... więcej»
Pięć rzeczy, które mogą zrobić hotelarze, aby poprawić sprzedaż
Po pierwsze, przestańcie myśleć, że obniżenie stawek spowoduje zwiększenie sprzedaży pokoi i powiększy dochód na pokój. W wyniku takiego działania możesz sprzedać parę pokoi więcej, ale rzadko zdarza... więcej»
Siedem wskazówek dla sfinalizowania sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej
Jeżeli twoje aspiracje zawodowe zawiodły cię do pracy w sprzedaży, to na pewnym etapie kariery zawodowej będziesz musiał zmierzyć się z koniecznością wykonania niezapowiedzianej rozmowy telefonicznej i... więcej»
Przystosuj swoją stronę do utrzymywania większej ilości doraźnych klientów korporacyjnych
Zaledwie kilka lat temu Internet wywrócił do góry nogami korporacyjny rynek doraźnego biznesu. Wydaje się, że dopiero co wczoraj negocjowaliśmy stawki z klientami korporacyjnymi. Ich wysokość opieraliśmy... więcej»
Potężne marki hotelowe jednoczą się, aby stworzyć całość, większą od sumy jej części składowych
Pytanie: Kiedy 1 + 1 = 3? Odpowiedź: Kiedy jedna potężna marka jednoczy się z inną, aby stworzyć całość, która będzie większa od jej poszczególnych części. W całym przemyśle hotelarskim, a... więcej»
Web 2.0 w hotelarstwie. Cóż to jest?
Hotelowa strona internetowa nie jest typowym miejscem na umieszczenie ogłoszenia o urodzinach, ale dla Victora L. ma to sens. On wraz swoją rodziną przebywał właśnie w Sheraton Seattle Hotel, kiedy jego żona... więcej»
Budowanie strategii odchodzenia od towarowości w przemyśle hotelarskim
W 2007 roku w Ameryce Północnej ponad jedna trzecia wszystkich hotelowych rezerwacji będzie generowana poprzez Internet. Ta radykalna zmiana kanałów dystrybucyjnych stworzyła bezprecedensową przejrzystość... więcej»
Pieniądze i sens marketingu w hotelu
Wydaje mi się, że wielu hotelarzom brak jest przysłowiowej „szalupy”, kiedy przychodzi czas sprzedaży w Internecie swojego hotelowego produktu. Wszyscy wiemy, że Internet stwarza wiele możliwości... więcej»
American Hotel & Lodge Association wyróżnia dwanaście hoteli za wybitne kampanie PR
American Hotel & Lodge Association (AH & LA) rozdała nagrody za wybitne osiągnięcia (AH&LA Achievement Awards) w trakcie uroczystego lunchu wydanego na cześć nagrodzonych gwiazd przemysłu... więcej»
Maksymalizacja dochodów z kanałów elektronicznych: pięć powszechnie popełnianych błędów przez osoby zarządzające aktywami
Jeżeli jesteś hotelowym menedżerem zajmującym się maksymalizacją dochodu z poszczególnych kanałów dystrybucyjnych, starającym się powiększać ogólną wartość swojego obiektu, upewnij się, że unikasz... więcej»
Strona internetowa gotowa na wyszukiwanie i napędzająca sprzedaż. Jest to dużo ważniejsze, niż mógłbyś przypuszczać
Od początku lat dziewięćdziesiątych hotelarze rozpoczęli gorączkowy proces tworzenia stron internetowych i zaznaczania swojej obecności w sieci. Większość z tych wczesnych stron nie było niczym więcej,... więcej»
Wytrwałość w sprzedaży bez narzucania się
Wytrwałość jest niezbędną umiejętnością, wymaganą od każdego pracownika sprzedaży. Mówi się, że większość transakcji sprzedażowych jest realizowana po ośmiu kontaktach z potencjalnym klientem.... więcej»
Kochaj programy lojalnościowe: Ale kto z tego naprawdę korzysta?
Wejdź w Internecie na stronę centrum handlowego kilometrażu, bazaru w cyberprzestrzeni, gdzie można kupić i sprzedaż wszystko, od kwiatów do kijów golfowych, czy rejsów na statkach wycieczkowych, za... więcej»
Pięć sposobów na promocję strony internetowej twojego hotelu
Posiadanie strony internetowej i nie podejmowanie działań w celu jej promocji, jest jak zakup błyskotliwego, nowego samochodu i postawienie go na stałe w garażu - wspaniała strona internetowa, ale zobaczy ją... więcej»
Mity o hotelowych stronach internetowych. Na ile profesjonalny jest projektant twojej strony?
Zdumiewające, jak łatwo powstają mity. Jedną z przyczyn większości mitów jest fakt, że wielu techników robi wszystko, aby rozszerzać dezorientację w zakresie funkcjonowania Internetu. Na skutek ich... więcej»
Negocjuj tańszy pobyt w hotelu
W te wakacje w Stanach jest bardzo możliwe, że zapłacisz za hotel dużo więcej niż kiedykolwiek wcześniej. American Express Business Travel Monitor donosi, że międzynarodowe stawki hotelowe wzrosły o 8,5 %... więcej»
Projekt strony internetowej hotelu. Nie wszystko robi się dla obserwatora
Projekt hotelowej strony internetowej jest jedną z najbardziej subiektywnych twarzy hotelowego sprzedawcy. Oto kilka wskazówek informacyjnych dla projektanta twojej strony internetowej. Przeczytałeś chyba w... więcej»
Nie ma czegoś takiego, jak „bezpłatny lunch”. Jak zoptymalizować pieniądze wydawane na reklamę
Dyrektorka Działu Reklamy jednej z gazet wydawanej na liczącym się obszarze turystycznym oświadczyła ostatnio „Biznes zaczyna słabnąć i myślę, że nasi reklamodawcy nie będą zainteresowani... więcej»
Co klienci i detaliści powinni wiedzieć o dynamicznym kształtowaniu cen
Czy dynamiczne ustalanie cen jest podstępne i nieetyczne? Studium opublikowane przez Centrum Polityki Publicznej Annenberga na University of Pennsylvania zostało prowokacyjnie zatytułowane „Otwarcie na... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji