Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Budowanie strategii odchodzenia od towarowości w przemyśle hotelarskim

W 2007 roku w Ameryce Północnej ponad jedna trzecia wszystkich hotelowych rezerwacji będzie generowana poprzez Internet. Ta radykalna zmiana kanałów dystrybucyjnych stworzyła bezprecedensową przejrzystość cenową i... więcej»

Pieniądze i sens marketingu w hotelu

Wydaje mi się, że wielu hotelarzom brak jest przysłowiowej „szalupy”, kiedy przychodzi czas sprzedaży w Internecie swojego hotelowego produktu. Wszyscy wiemy, że Internet stwarza wiele możliwości i... więcej»

American Hotel & Lodge Association wyróżnia dwanaście hoteli za wybitne kampanie PR

American Hotel & Lodge Association (AH & LA) rozdała nagrody za wybitne osiągnięcia  (AH&LA Achievement Awards) w trakcie uroczystego lunchu wydanego na cześć nagrodzonych gwiazd przemysłu (Stars of... więcej»

Maksymalizacja dochodów z kanałów elektronicznych: pięć powszechnie popełnianych błędów przez osoby zarządzające aktywami

Jeżeli jesteś hotelowym menedżerem zajmującym się maksymalizacją dochodu z poszczególnych kanałów dystrybucyjnych, starającym się powiększać ogólną wartość swojego obiektu, upewnij się, że unikasz poniżej... więcej»

Strona internetowa gotowa na wyszukiwanie i napędzająca sprzedaż. Jest to dużo ważniejsze, niż mógłbyś przypuszczać

Od początku lat dziewięćdziesiątych hotelarze rozpoczęli gorączkowy proces tworzenia stron internetowych i zaznaczania swojej obecności w sieci. Większość z tych wczesnych stron nie było niczym więcej, niż... więcej»

Wytrwałość w sprzedaży bez narzucania się

Wytrwałość jest niezbędną umiejętnością, wymaganą od każdego pracownika sprzedaży. Mówi się, że większość transakcji sprzedażowych jest realizowana po ośmiu kontaktach z potencjalnym klientem. Jednakże większość... więcej»

Kochaj programy lojalnościowe: Ale kto z tego naprawdę korzysta?

Wejdź w Internecie na stronę centrum handlowego kilometrażu, bazaru w cyberprzestrzeni, gdzie można kupić i sprzedaż wszystko, od kwiatów do kijów golfowych, czy rejsów na statkach wycieczkowych, za specjalną walutę... więcej»

Pięć sposobów na promocję strony internetowej twojego hotelu

Posiadanie strony internetowej i nie podejmowanie działań w celu jej promocji, jest jak zakup błyskotliwego, nowego samochodu i postawienie go na stałe w garażu - wspaniała strona internetowa, ale zobaczy ją bardzo... więcej»

Mity o hotelowych stronach internetowych. Na ile profesjonalny jest projektant twojej strony?

Zdumiewające, jak łatwo powstają mity. Jedną z przyczyn większości mitów jest fakt, że wielu techników robi wszystko, aby rozszerzać dezorientację w zakresie funkcjonowania Internetu. Na skutek ich działalności,... więcej»

Negocjuj tańszy pobyt w hotelu

W te wakacje w Stanach jest bardzo możliwe, że zapłacisz za hotel dużo więcej niż kiedykolwiek wcześniej. American Express Business Travel Monitor donosi, że międzynarodowe stawki hotelowe wzrosły o 8,5 % w 2006... więcej»

Projekt strony internetowej hotelu. Nie wszystko robi się dla obserwatora

Projekt hotelowej strony internetowej jest jedną z najbardziej subiektywnych twarzy hotelowego sprzedawcy. Oto kilka wskazówek informacyjnych dla projektanta twojej strony internetowej. Przeczytałeś chyba w końcu... więcej»

Nie ma czegoś takiego, jak „bezpłatny lunch”. Jak zoptymalizować pieniądze wydawane na reklamę

Dyrektorka Działu Reklamy jednej z gazet wydawanej na liczącym się obszarze turystycznym  oświadczyła ostatnio „Biznes zaczyna słabnąć i myślę, że nasi reklamodawcy nie będą zainteresowani żadnymi nowymi... więcej»

Co klienci i detaliści powinni wiedzieć o dynamicznym kształtowaniu cen

Czy dynamiczne ustalanie cen jest podstępne i nieetyczne? Studium opublikowane przez Centrum Polityki Publicznej Annenberga na University of Pennsylvania zostało prowokacyjnie zatytułowane „Otwarcie na... więcej»

Budowanie strategii blogów w przemyśle hotelarskim. Rozwijanie związków z klientami i bezpośrednich dochodów z internetu

Wszechobecność i łatwość dostępu do blogów oraz możliwości ich wykorzystania w hotelowym marketingu zasługują na bliższe przyjrzenie się temu zjawisku. Czy jesteśmy zmuszeni do działania w myśl formułowanych... więcej»

Kto zarezerwował twój pokój? Hotele i ich strony internetowe starają się robić to właściwie

Klient wchodzi do wybranego przez siebie hotelu, zostawia bagaże portierowi i podchodzi do stanowiska recepcyjnego. Pokazuje dowód tożsamości i kartę kredytową, która pozwoli mu na skorzystanie z kuszącego... więcej»

Jeżeli strona internetowa hotelu ledwo zipie, zniszcz ją!

Strona internetowa hotelu powinna być pracą w toku, ciągle podlegającą zmianom. Utrzymuj ją na bieżąco, stale ją aktualizując, aby była kompatybilna z nowymi wyszukiwarkami oraz technologiami projektowania... więcej»

Punkty kontra uznanie

Muszę być chyba kimś wyjątkowym. Otrzymuję zaproszenia do wzięcia udziału w ekskluzywnych imprezach z programu 'In Circle' Neimana Marcusa; darmowe drinki, popcorn i okazjonalnie bilety do kina od Regal... więcej»

Wyobraźnia + innowacje = realizacja

Masz piękny hotel ze wspaniałym personelem, zatrudniasz najlepszego szefa kuchni w mieście, ale znajdujesz się wewnątrz hotelowego labiryntu, otoczony zewsząd przez innych hotelarzy oferujących podobne, znakomite... więcej»

Jedenaście kluczowych narzędzi służących budowaniu silnej identyfikacji marki

W tym roku byliśmy świadkami największego ruchu w zakresie pozycji rynkowej niektórych marek wśród właścicieli wakacyjnego biznesu, kiedy to z dnia na dzień nowe marki wyskakiwały nowe marki hotelarskie, zaskakując... więcej»

Dlaczego ważny jest projekt strony: to coś więcej niż tylko indywidualny gust

Przy tak dużej liczbie hoteli polegających na pomocy Internetu w zapełnianiu ich pokoi, zdumiewa mnie fakt, że w dalszym ciągu istnieje tak dużo stron internetowych hoteli, które nie są zaprojektowane po to, by... więcej»

Bądź moim gościem

W ostatnich latach rozpoczęło swoją działalność wiele nowych biznesów aby pozyskiwać klientów na wiele różnych sposobów. Kwalifikują ich obecnie jako gości, co było normą w przemyśle hotelarskim przez dziesiątki... więcej»

Masz doskonałą stronę www… Co teraz? Jak ją wypromować

W ciągu ostatnich kilku lat wielu hotelarzy podejmowało działania mające na celu skorygowanie swoich stron internetowych pod kątem przystosowania ich do potrzeb wyszukiwarek i wytycznych hotelowego marketingu.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji