Poniedziałek 25 Wrzesień 2023
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Jeżeli ją zbudujesz, oni przyjadą… Nieprawda!
Obecnie co najmniej dwa razy w tygodniu, kontaktują się ze mną Dyrektor Generalny lub Dyrektor ds. Marketingu, którzy zapoznali się z ostatnimi danymi dotyczącymi dochodów z hotelowego Internetu, które mówią... więcej»
„Co by było, gdybym mógł... Czy byłbyś...”
„Co by się stało gdybym mógł pokazać ci jak oszczędzać pieniądze, czy byłbyś zainteresowany?”„Co by było, gdybym powiedział ci, że możesz zdobyć większą część rynku, czy chciałbyś posłuchać jak... więcej»
Czego kobiety (naprawdę) pragną
Jako przemysł przeszliśmy długą drogę w procesie zaspokajania potrzeb kobiet – klientek, przez umieszczanie czerwonej róży na łóżku lub wręczaniu jej restauracyjnego menu bez podanych cen. Zdajemy sobie sprawę... więcej»
Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu
Wielu hotelarzy uważa obecnie, że jedynym sposobem faktycznego pomiaru efektywności hotelowej strony internetowej jest ściąganie rezerwacji dzięki niej wygenerowanych. Dla tych z was, którzy ciągle jeszcze... więcej»
Jak zwiększać swoje ceny
Idea podwyżek cen powoduje podniecenie u wielu osób kierujących hotelami. Jednakże inteligentne ustalanie cen jest wielką okazją do przećwiczenia twoich umiejętności marketingowych, zbudowania własnej reputacji i... więcej»
Przekształcanie ruchu na stronach internetowych we wzrost dochodów
Masz spory ruch na stronie? Teraz zamień go na dolary. Obserwuję różne dane rozrzucone w skali od 0,5% do 20 % dotyczące osób odwiedzających stronę internetową, którzy następnie tu i tam dokonują jakichś rezerwacji;... więcej»
Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy, sprzedawaj z większą siłą zanim obniżysz ceny
Kiedy czasy stają się ciężkie, naturalną ludzką skłonnością jest namawianie hotelarzy, aby zmniejszyli ceny, aby zyskać więcej klientów. Przynajmniej jest to ogólny zamysł. Za każdym razem, kiedy obłożenie... więcej»
Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień przekształcić się w sukces
Dla działających obiektów hotelowych nie ważne jaka jest sytuacja ekonomiczna w kraju, zawsze będzie zapotrzebowanie na gości aby zapełniać pokoje. Nawet w dobrych czasach nie ma obiektów uzyskujących 100%... więcej»
Reklama: jak stworzyć doskonałe ogłoszenia reklamowe (pomimo skromnego budżetu)
Rola reklamy w niezależnych hotelach może być pełna konfliktów. W odpowiednich okolicznościach, może być skuteczna i napędzać biznes do obiektu, a także może stworzyć świadomość na rynku kreującym przyszły popyt.... więcej»
Jak utrzymać na kursie strategię marketingową i sprzedaż
Jaka jest najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby podnieść sprzedaż swoich produktów i usług? To wiedza o tym, co twoi klienci chcą i czego potrzebują. Kiedy firma ogłasza, że straciła miliardy... więcej»
Powiedz nie „gwarancjom najniższej ceny”
Ludzie… czy naprawdę musimy ciągnąć wojnę pomiędzy dostawcami usług hotelowych a stronami internetowymi agentów turystycznych? Prawdą jest, że portale rezerwacyjne pośredników turystycznych agentów szybko... więcej»
Najlepszą strategią sprzedaży na przeżycie jest powrót do podstaw
Ostatnio słyszymy wiele od ludzi zajmujących się sprzedażą oraz dyrektorów jak również właścicieli obiektów, że to są najgorsze czasy. Oni odnoszą się, oczywiście do niskiego obłożenia, średniej ceny i dochodu... więcej»
Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki?
Hotele każdego segmentu przemysłu stają przed wyzwaniem dostarczenia zysków w ciągle zmieniającym się środowisku zmniejszających się dochodów i zysków. Hotele niezależne posiadają dodatkowe wyzwanie... więcej»
Rywalizacja z sieciami i obiektami franchisingowymi może być jak bułka z masłem
Guru marketingu Tom Peters sugeruje szesnaście sposobów jak niezależne restauracje, kawiarnie i bary mogą konkurować z sieciami – i wygrać. Guru marketingu Tom Peters został ostatnio zapytany jak... więcej»
Jak strzelić w dziesiątkę we właściwy rynek docelowy
Istnieje powszechne nieporozumienie na rynku jak precyzyjnie zdefiniować rynek docelowy. Przynajmniej firmy definiują swój rynek docelowy używając charakterystycznych kryteriów demograficznych takich jak... więcej»
Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy
Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej dystrybucji.Niektóre... więcej»
Zarządzanie dochodem a sprzedaż grupowa – partnerstwo a nie odłączenie
Grupy i kongresy przeżywają boom – znaczny wzrost przez ostatnie lata. Konkurencja jest silna a okno składania propozycji skraca się. Niezbędna jest zatem ocena jakości rezerwacji grupowych dla wszystkich... więcej»
Szkol swoją załogę ds. sprzedaży w opanowaniu zapomnianej sztuki niezapowiedzianych rozmów
Jak wszyscy znakomici sprzedawcy wiedzą, bycie wystarczająco zdyscyplinowanym aby koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów niezależnie od warunków rynku jest kluczem do utrzymywania sukcesów w sprzedaży w... więcej»
Napędzanie dochodu z klientów
W starych dobrych czasach to była naprawdę prawdziwa obsługa klienta. Nie wymagała systemów, ponieważ ludzie pracowali w jednej firmie przez całe swoje życie. Mieli dobre wspomnienia i byli dumni z obsługi,... więcej»
Sprzedaż na fali przypływu
Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór różnych... więcej»
Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży
Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy hotelarskie i... więcej»
Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży
Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono również... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Jak dbać o wizerunek obiektu? ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji