Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Rywalizacja z sieciami i obiektami franchisingowymi może być jak bułka z masłem

Guru marketingu Tom Peters sugeruje szesnaście sposobów jak niezależne restauracje, kawiarnie i bary mogą konkurować z sieciami – i wygrać. Guru marketingu Tom Peters został ostatnio zapytany jak... więcej»

Jak strzelić w dziesiątkę we właściwy rynek docelowy

Istnieje powszechne nieporozumienie na rynku jak precyzyjnie zdefiniować rynek docelowy. Przynajmniej firmy definiują swój rynek docelowy używając charakterystycznych kryteriów demograficznych takich jak... więcej»

Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy

Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej dystrybucji.Niektóre... więcej»

Zarządzanie dochodem a sprzedaż grupowa – partnerstwo a nie odłączenie

Grupy i kongresy przeżywają boom – znaczny wzrost przez ostatnie lata. Konkurencja jest silna a okno składania propozycji skraca się. Niezbędna jest zatem ocena jakości rezerwacji grupowych dla wszystkich... więcej»

Szkol swoją załogę ds. sprzedaży w opanowaniu zapomnianej sztuki niezapowiedzianych rozmów

Jak wszyscy znakomici sprzedawcy wiedzą, bycie wystarczająco zdyscyplinowanym aby koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów niezależnie od warunków rynku jest kluczem do utrzymywania sukcesów w sprzedaży w... więcej»

Napędzanie dochodu z klientów

W starych dobrych czasach to była naprawdę prawdziwa obsługa klienta. Nie wymagała systemów, ponieważ ludzie pracowali w jednej firmie przez całe swoje życie. Mieli dobre wspomnienia i byli dumni z obsługi,... więcej»

Sprzedaż na fali przypływu

Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór różnych... więcej»

Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży

Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy hotelarskie i... więcej»

Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży

Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono również... więcej»

Tworzenie wyników: Strategia przeciw gwałtownym ruchom

Któż nie przyznałby, że dobrze przemyślany i prawidłowo realizowany plan strategiczny jest podstawą zapewnienia najlepszych efektów? Ale ile razy odchodzimy od planu kiedy stwierdzamy brak wyników lub kiedy wyniki... więcej»

Owładnięty atmosferą otoczenia!

Wielu ludzi z mojego pokolenia (wyżu demograficznego) wyniosło doświadczenie spożywania posiłków w atmosferze wojskowej. Było to coś w rodzaju „Pospiesz się i poczekaj”, brzęku i chrzęstu tac oraz... więcej»

Przystosuj swoją stronę www do szerszego przyciągania krótkotrwałego biznesu korporacyjnego

Zaledwie parę lat temu, Internet postawił na głowie krótkookresowy rynek korporacyjny. Wydaje się, że to było nie dalej jak wczoraj, kiedy po prostu negocjowaliśmy wysokość stawek z klientami korporacyjnymi.... więcej»

Dziesięć klejnotów z Marketingu Doznań Gości – Rick Hendrie

Ten artykuł został napisany celem dostarczenia każdemu sprzedawcy 10 klejnotów (GEMów – Guest Experience Marketing) aby tworzyć niezapomniane doznania gości, które zwiększą sprzedaż, wykują unikalną... więcej»

Do diabła z urządzeniami, pozwól mi się zrelaksować

Czy jesteś za ciepłem i komfortem, czy wolisz odświeżenie i regenerację? Czy jesteś tylko bałamutem? Która marka najbardziej odpowiada twojej osobowości? Yeoh Siew Hoon zanurza się w nowym wachlarzu... więcej»

Dziesięć klejnotów z Marketingu Doznań Gości (Ciąg dalszy)

Klejnot 5. Spełniaj swoje obietnice „Jest taki przypływ w morzu ludzkich spraw, który w powodzi zdarzeń prowadzi do szczęścia...gdy na pełnym morzu żeglując, wybieramy sprzyjające nam prądy...”... więcej»

Bądź marką

Plastikowe przybory w renomowanej restauracji? Co za nietakt! Jaskrawa czerwień, sztuka abstrakcyjna i Rolling Stonesi w tle twojego spa? Jakież niezrównoważenie! Niechlujne oznakowanie, nie przystrzyżona... więcej»

Wkrótce będziemy na twojej ulicy: Markowy hometel

Yeoh Siew Hoon nie może doczekać się wśliźnięcia się w wygodną bieliznę Sheraton Secrets, nalania sobie martini Marriotta i zadzwonienia do serwisu po kolację z Shangri-La. W przyszłości będziemy mieszkali w... więcej»

Jeżeli ją zbudujesz, oni przyjadą… Nieprawda!

Obecnie co najmniej dwa razy w tygodniu, kontaktują się ze mną Dyrektor Generalny lub Dyrektor ds. Marketingu, którzy zapoznali się z ostatnimi danymi dotyczącymi dochodów z hotelowego Internetu, które mówią... więcej»

„Co by było, gdybym mógł... Czy byłbyś...”

„Co by się stało gdybym mógł pokazać ci jak oszczędzać pieniądze, czy byłbyś zainteresowany?”„Co by było, gdybym powiedział ci, że możesz zdobyć większą część rynku, czy chciałbyś posłuchać jak... więcej»

Czego kobiety (naprawdę) pragną

Jako przemysł przeszliśmy długą drogę w procesie zaspokajania potrzeb kobiet – klientek, przez umieszczanie czerwonej róży na łóżku lub wręczaniu jej restauracyjnego menu bez podanych cen. Zdajemy sobie sprawę... więcej»

Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu

Wielu hotelarzy uważa obecnie, że jedynym sposobem faktycznego pomiaru efektywności hotelowej strony internetowej jest ściąganie rezerwacji dzięki niej wygenerowanych. Dla tych z was, którzy ciągle jeszcze... więcej»

Jak zwiększać swoje ceny

Idea podwyżek cen powoduje podniecenie u wielu osób kierujących hotelami. Jednakże inteligentne ustalanie cen jest wielką okazją do przećwiczenia twoich umiejętności marketingowych, zbudowania własnej reputacji i... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji