Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki?
Hotele każdego segmentu przemysłu stają przed wyzwaniem dostarczenia zysków w ciągle zmieniającym się środowisku zmniejszających się dochodów i zysków. Hotele niezależne posiadają dodatkowe wyzwanie... więcej»
Rywalizacja z sieciami i obiektami franchisingowymi może być jak bułka z masłem
Guru marketingu Tom Peters sugeruje szesnaście sposobów jak niezależne restauracje, kawiarnie i bary mogą konkurować z sieciami – i wygrać. Guru marketingu Tom Peters został ostatnio zapytany jak... więcej»
Jak strzelić w dziesiątkę we właściwy rynek docelowy
Istnieje powszechne nieporozumienie na rynku jak precyzyjnie zdefiniować rynek docelowy. Przynajmniej firmy definiują swój rynek docelowy używając charakterystycznych kryteriów demograficznych takich jak... więcej»
Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy
Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej... więcej»
Zarządzanie dochodem a sprzedaż grupowa – partnerstwo a nie odłączenie
Grupy i kongresy przeżywają boom – znaczny wzrost przez ostatnie lata. Konkurencja jest silna a okno składania propozycji skraca się. Niezbędna jest zatem ocena jakości rezerwacji grupowych dla... więcej»
Szkol swoją załogę ds. sprzedaży w opanowaniu zapomnianej sztuki niezapowiedzianych rozmów
Jak wszyscy znakomici sprzedawcy wiedzą, bycie wystarczająco zdyscyplinowanym aby koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów niezależnie od warunków rynku jest kluczem do utrzymywania sukcesów w... więcej»
Napędzanie dochodu z klientów
W starych dobrych czasach to była naprawdę prawdziwa obsługa klienta. Nie wymagała systemów, ponieważ ludzie pracowali w jednej firmie przez całe swoje życie. Mieli dobre wspomnienia i byli dumni z... więcej»
Sprzedaż na fali przypływu
Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór... więcej»
Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży
Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy... więcej»
Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży
Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono... więcej»
Tworzenie wyników: Strategia przeciw gwałtownym ruchom
Któż nie przyznałby, że dobrze przemyślany i prawidłowo realizowany plan strategiczny jest podstawą zapewnienia najlepszych efektów? Ale ile razy odchodzimy od planu kiedy stwierdzamy brak wyników lub... więcej»
Uczestnictwo w stowarzyszeniach branżowych kluczem do profesjonalnego rozwoju
W tym zabieganym świecie, w którym większość hotelarzy prowadzi swoją działalność – gdy nasze konta pocztowe zalewa masa e-maili, a spotkania biznesowe, nieomal w całości przepełniają nasze... więcej»
Mit o cenie
W dzisiejszym konkurencyjnym otoczeniu biznesowym, często wydaje się, że najważniejszym aspektem decyzji o dokonaniu zakupu jest cena. Ludzie nieustannie poszukują niższych cen, porównują nasze ceny z cenami... więcej»
Obietnice bez pokrycia
Każda firma zna mantrę „Nie składaj obietnic, z których nie możesz się wywiązać. Nie kłam swoim klientom”. Wydaje się to takie łatwe i oczywiste. Dlatego, że nie buduje się silnej pozycji... więcej»
Plan menedżera hotelu, aby nawiązywać relacje z gośćmi: „Ulokuj gościa”
Znajdujemy się w Erze Doświadczeń, a dwuletni okres „Wojny o Udogodnienia” ustanowił nowe płaszczyzny porozumienia. Nie było innych ofiar poza złymi nawykami i produktami: materac kontra... więcej»
Chcesz zarabiać więcej? Przeczytaj!
Jak często słyszeliście swoich przyjaciół lub współpracowników skarżących się na swoją pracę, mówiących, że są znudzeni, że nigdy nie awansowali, że nie wystarczająco dużo zarabiają? Może... więcej»
Wyniki z obsługi gości napawają lękiem serca wielu menedżerów hoteli
Jest to jednak bułka z masłem w porównaniu z internetowymi stronami rankingowymi. Prawie każdy hotel sieciowy ma jakiegoś rodzaju system oceny obsługi gości do gromadzenia uwag i komentarzy klientów oraz... więcej»
Skuteczność hotelowych stron internetowych.... Nowa metoda pomiaru ich efektywności
Tak jak ja to widzę, wyszukiwarki internetowe stały się rzeczą tak wygodną, przyjazną użytkownikowi i precyzyjną, że klienci sieci przekształcają się w nałogowców wyszukiwania. Wyszukiwarki stały... więcej»
Strony internetowe niezależnych hoteli – Marketingowi zwycięzcy.... i przegrani
Prawie co miesiąc otrzymuję od właścicieli i menadżerów niezależnych hoteli zapytania odnośnie zastosowania marketingu swoich obiektów w Internecie. Ich pytania obejmują wiele aspektów internetowego... więcej»
Jak zapoczątkować program kampanii docelowej
Proszę nie mylić program kampanii docelowej (TCP) z błyskawiczną kampanią marketingową. Podczas gdy właściwie przeprowadzona błyskawiczna kampania marketingowa może być ekscytującym i pożytecznym... więcej»
Klauzule anulacji chronią hotele, grupy hoteli
Nie ma sensu zawieranie umów, które nie zwierają paragrafów, umożliwiających każdej ze stron na odstąpienie od kontraktu. Każdy prawnik wam to powie. Istnieje bardzo wiele grupowych kontraktów, pisanych... więcej»
Wizyta handlowa? Co to jest? Czy telefon po prostu nie dzwoni?
Obecne ciężkie czasy charakteryzują się tym, że telefon po prostu nie dzwoni i pracownicy sprzedaży zmuszeni są wychodzić do klientów. Dla wielu spośród tych pracowników, sytuacja taka zdarza się po... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji