Niedziela 01 Grudzień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Budowanie strategii blogów w przemyśle hotelarskim. Rozwijanie związków z klientami i bezpośrednich dochodów z internetu

Wszechobecność i łatwość dostępu do blogów oraz możliwości ich wykorzystania w hotelowym marketingu zasługują na bliższe przyjrzenie się temu zjawisku. Czy jesteśmy zmuszeni do działania w myśl... więcej»

Kto zarezerwował twój pokój? Hotele i ich strony internetowe starają się robić to właściwie

Klient wchodzi do wybranego przez siebie hotelu, zostawia bagaże portierowi i podchodzi do stanowiska recepcyjnego. Pokazuje dowód tożsamości i kartę kredytową, która pozwoli mu na skorzystanie z kuszącego... więcej»

Jeżeli strona internetowa hotelu ledwo zipie, zniszcz ją!

Strona internetowa hotelu powinna być pracą w toku, ciągle podlegającą zmianom. Utrzymuj ją na bieżąco, stale ją aktualizując, aby była kompatybilna z nowymi wyszukiwarkami oraz technologiami... więcej»

Punkty kontra uznanie

Muszę być chyba kimś wyjątkowym. Otrzymuję zaproszenia do wzięcia udziału w ekskluzywnych imprezach z programu 'In Circle' Neimana Marcusa; darmowe drinki, popcorn i okazjonalnie bilety do kina od... więcej»

Wyobraźnia + innowacje = realizacja

Masz piękny hotel ze wspaniałym personelem, zatrudniasz najlepszego szefa kuchni w mieście, ale znajdujesz się wewnątrz hotelowego labiryntu, otoczony zewsząd przez innych hotelarzy oferujących podobne,... więcej»

Jedenaście kluczowych narzędzi służących budowaniu silnej identyfikacji marki

W tym roku byliśmy świadkami największego ruchu w zakresie pozycji rynkowej niektórych marek wśród właścicieli wakacyjnego biznesu, kiedy to z dnia na dzień nowe marki wyskakiwały nowe marki hotelarskie,... więcej»

Dlaczego ważny jest projekt strony: to coś więcej niż tylko indywidualny gust

Przy tak dużej liczbie hoteli polegających na pomocy Internetu w zapełnianiu ich pokoi, zdumiewa mnie fakt, że w dalszym ciągu istnieje tak dużo stron internetowych hoteli, które nie są zaprojektowane po to,... więcej»

Bądź moim gościem

W ostatnich latach rozpoczęło swoją działalność wiele nowych biznesów aby pozyskiwać klientów na wiele różnych sposobów. Kwalifikują ich obecnie jako gości, co było normą w przemyśle hotelarskim... więcej»

Masz doskonałą stronę www… Co teraz? Jak ją wypromować

W ciągu ostatnich kilku lat wielu hotelarzy podejmowało działania mające na celu skorygowanie swoich stron internetowych pod kątem przystosowania ich do potrzeb wyszukiwarek i wytycznych hotelowego marketingu.... więcej»

Entuzjazm: miej go... przekazuj ... albo stracisz szansę na sprzedaż

Entuzjazm jest czasami definiowany jako szczere, niekłamane poświęcenie dla ideału, sprawy, nauki lub umiłowaniu czegoś. Człowieka można określić jako osobę entuzjastyczną jeżeli wykazuje podniecenie... więcej»

Sfrustrowany stroną internetową swojego hotelu?

Wydałeś zbyt dużo, a rezultaty są mizerne? Hotelowa sprzedaż i marketing zmieniły się w sposób istotny w ostatnich latach. Dziesięć lat temu marzyliśmy, że Internet stanie się nowym, pasjonującym i... więcej»

Różnorodność marek w łańcuchach otwiera nowe szanse marketingowe dla niezależnych hoteli

Czy szeroka różnorodność hotelowych marek wykreowała nowe szanse dla niezależnych hoteli? Wydaje się, że można przyjąć, iż obecnie pojawiło się na rynku tak dużo różnych marek, że nawet najbardziej... więcej»

Czy twoje oferty lojalnościowe są tak efektywne, jak być powinny?

Czy twoja baza danych dotycząca gości mówi ci, jakie elementy motywują twoich najlepszych gości do załatwiania z tobą częstszych interesów – i jak przekwalifikować inne osoby do kategorii... więcej»

Jabłka i pomarańcze – owocowy koszyk doznań gości

„Spójrz, skarbie. Bezpłatny kosz z owocami. Jak miło!” Wrażenia pięknie opakowane i prezentowane, stają się niezapomniane. W sposób naturalny, mamy nadzieję tak uczynić, z pozytywnym... więcej»

Marketing docelowy

Kto to robi, dla kogo? Dlaczego? Co dalej? Ponad dziesięć lat temu pisaliśmy i czytaliśmy artykuły na temat „Śmierci segmentacji rynku” i obietnicy zrodzonej z baz danych klientów i... więcej»

Studia przypadku udowadniają, że optymalizacja wyszukiwarek przynosi efekty

Mam swoją ulubioną analogię dotyczącą hoteli i tego, w jaki sposób powinny patrzeć na swoje strony internetowe i inicjatywę hotelowego marketingu elektronicznego, zazwyczaj działają nam na nerwy, kiedy... więcej»

Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy, sprzedawaj z większą siłą zanim obniżysz ceny

Kiedy czasy stają się ciężkie, naturalną ludzką skłonnością jest namawianie hotelarzy, aby zmniejszyli ceny, aby zyskać więcej klientów. Przynajmniej jest to ogólny zamysł. Za każdym razem, kiedy... więcej»

Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień przekształcić się w sukces

Dla działających obiektów hotelowych nie ważne jaka jest sytuacja ekonomiczna w kraju, zawsze będzie zapotrzebowanie na gości aby zapełniać pokoje. Nawet w dobrych czasach nie ma obiektów uzyskujących... więcej»

Reklama: jak stworzyć doskonałe ogłoszenia reklamowe (pomimo skromnego budżetu)

Rola reklamy w niezależnych hotelach może być pełna konfliktów. W odpowiednich okolicznościach, może być skuteczna i napędzać biznes do obiektu, a także może stworzyć świadomość na rynku kreującym... więcej»

Jak utrzymać na kursie strategię marketingową i sprzedaż

Jaka jest najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby podnieść sprzedaż swoich produktów i usług? To wiedza o tym, co twoi klienci chcą i czego potrzebują. Kiedy firma ogłasza, że straciła... więcej»

Powiedz nie „gwarancjom najniższej ceny”

Ludzie… czy naprawdę musimy ciągnąć wojnę pomiędzy dostawcami usług hotelowych a stronami internetowymi agentów turystycznych? Prawdą jest, że portale rezerwacyjne pośredników turystycznych... więcej»

Najlepszą strategią sprzedaży na przeżycie jest powrót do podstaw

Ostatnio słyszymy wiele od ludzi zajmujących się sprzedażą oraz dyrektorów jak również właścicieli obiektów, że to są najgorsze czasy. Oni odnoszą się, oczywiście do niskiego obłożenia, średniej... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji