Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Entuzjazm: miej go... przekazuj ... albo stracisz szansę na sprzedaż

Entuzjazm jest czasami definiowany jako szczere, niekłamane poświęcenie dla ideału, sprawy, nauki lub umiłowaniu czegoś. Człowieka można określić jako osobę entuzjastyczną jeżeli wykazuje podniecenie tym, w co jest... więcej»

Sfrustrowany stroną internetową swojego hotelu?

Wydałeś zbyt dużo, a rezultaty są mizerne? Hotelowa sprzedaż i marketing zmieniły się w sposób istotny w ostatnich latach. Dziesięć lat temu marzyliśmy, że Internet stanie się nowym, pasjonującym i efektywnym... więcej»

Różnorodność marek w łańcuchach otwiera nowe szanse marketingowe dla niezależnych hoteli

Czy szeroka różnorodność hotelowych marek wykreowała nowe szanse dla niezależnych hoteli? Wydaje się, że można przyjąć, iż obecnie pojawiło się na rynku tak dużo różnych marek, że nawet najbardziej doświadczony... więcej»

Czy twoje oferty lojalnościowe są tak efektywne, jak być powinny?

Czy twoja baza danych dotycząca gości mówi ci, jakie elementy motywują twoich najlepszych gości do załatwiania z tobą częstszych interesów – i jak przekwalifikować inne osoby do kategorii „najlepszych... więcej»

Jabłka i pomarańcze – owocowy koszyk doznań gości

„Spójrz, skarbie. Bezpłatny kosz z owocami. Jak miło!” Wrażenia pięknie opakowane i prezentowane, stają się niezapomniane. W sposób naturalny, mamy nadzieję tak uczynić, z pozytywnym doznaniem gości, o... więcej»

Marketing docelowy

Kto to robi, dla kogo? Dlaczego? Co dalej? Ponad dziesięć lat temu pisaliśmy i czytaliśmy artykuły na temat „Śmierci segmentacji rynku” i obietnicy zrodzonej z baz danych klientów i... więcej»

Studia przypadku udowadniają, że optymalizacja wyszukiwarek przynosi efekty

Mam swoją ulubioną analogię dotyczącą hoteli i tego, w jaki sposób powinny patrzeć na swoje strony internetowe i inicjatywę hotelowego marketingu elektronicznego, zazwyczaj działają nam na nerwy, kiedy jesteśmy w... więcej»

Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy, sprzedawaj z większą siłą zanim obniżysz ceny

Kiedy czasy stają się ciężkie, naturalną ludzką skłonnością jest namawianie hotelarzy, aby zmniejszyli ceny, aby zyskać więcej klientów. Przynajmniej jest to ogólny zamysł. Za każdym razem, kiedy obłożenie... więcej»

Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień przekształcić się w sukces

Dla działających obiektów hotelowych nie ważne jaka jest sytuacja ekonomiczna w kraju, zawsze będzie zapotrzebowanie na gości aby zapełniać pokoje. Nawet w dobrych czasach nie ma obiektów uzyskujących 100%... więcej»

Reklama: jak stworzyć doskonałe ogłoszenia reklamowe (pomimo skromnego budżetu)

Rola reklamy w niezależnych hotelach może być pełna konfliktów. W odpowiednich okolicznościach, może być skuteczna i napędzać biznes do obiektu, a także może stworzyć świadomość na rynku kreującym przyszły popyt.... więcej»

Jak utrzymać na kursie strategię marketingową i sprzedaż

Jaka jest najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby podnieść sprzedaż swoich produktów i usług? To wiedza o tym, co twoi klienci chcą i czego potrzebują. Kiedy firma ogłasza, że straciła miliardy... więcej»

Powiedz nie „gwarancjom najniższej ceny”

Ludzie… czy naprawdę musimy ciągnąć wojnę pomiędzy dostawcami usług hotelowych a stronami internetowymi agentów turystycznych? Prawdą jest, że portale rezerwacyjne pośredników turystycznych agentów szybko... więcej»

Najlepszą strategią sprzedaży na przeżycie jest powrót do podstaw

Ostatnio słyszymy wiele od ludzi zajmujących się sprzedażą oraz dyrektorów jak również właścicieli obiektów, że to są najgorsze czasy. Oni odnoszą się, oczywiście do niskiego obłożenia, średniej ceny i dochodu... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki?

Hotele każdego segmentu przemysłu stają przed wyzwaniem dostarczenia zysków w ciągle zmieniającym się środowisku zmniejszających się dochodów i zysków. Hotele niezależne posiadają dodatkowe wyzwanie... więcej»

Rywalizacja z sieciami i obiektami franchisingowymi może być jak bułka z masłem

Guru marketingu Tom Peters sugeruje szesnaście sposobów jak niezależne restauracje, kawiarnie i bary mogą konkurować z sieciami – i wygrać. Guru marketingu Tom Peters został ostatnio zapytany jak... więcej»

Jak strzelić w dziesiątkę we właściwy rynek docelowy

Istnieje powszechne nieporozumienie na rynku jak precyzyjnie zdefiniować rynek docelowy. Przynajmniej firmy definiują swój rynek docelowy używając charakterystycznych kryteriów demograficznych takich jak... więcej»

Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy

Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej dystrybucji.Niektóre... więcej»

Zarządzanie dochodem a sprzedaż grupowa – partnerstwo a nie odłączenie

Grupy i kongresy przeżywają boom – znaczny wzrost przez ostatnie lata. Konkurencja jest silna a okno składania propozycji skraca się. Niezbędna jest zatem ocena jakości rezerwacji grupowych dla wszystkich... więcej»

Szkol swoją załogę ds. sprzedaży w opanowaniu zapomnianej sztuki niezapowiedzianych rozmów

Jak wszyscy znakomici sprzedawcy wiedzą, bycie wystarczająco zdyscyplinowanym aby koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów niezależnie od warunków rynku jest kluczem do utrzymywania sukcesów w sprzedaży w... więcej»

Napędzanie dochodu z klientów

W starych dobrych czasach to była naprawdę prawdziwa obsługa klienta. Nie wymagała systemów, ponieważ ludzie pracowali w jednej firmie przez całe swoje życie. Mieli dobre wspomnienia i byli dumni z obsługi,... więcej»

Sprzedaż na fali przypływu

Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór różnych... więcej»

Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży

Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy hotelarskie i... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji