Sobota 18 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Hotelowy Darwinizm: Porady na przetrwanie dla odważnych i zuchwałych

Ostatnio przejrzałem różnego rodzaju artykuły dotyczące możliwości przetrwania w dzisiejszych, trudnych warunkach ekonomicznych i uderzyło mnie to, że w typowy dla siebie sposób, przemysł hotelowy jest zbyt dalece... więcej»

Jak zwiększyć ilość rozmów sprzedażowych

Coraz więcej osób starała się ostatnio ze mną skontaktować za pomocą poczty elektronicznej, wyrażając frustrację zmniejszającym się obłożeniem obiektów i dochodami. Potrzeby hotelarzy są bardzo realne w każdym... więcej»

Atrakcyjne opisy są kluczem w konwersji rezerwacji

Pomimo postępów w metodologii szkolenia, jakie dokonały się w przeciągu ostatnich lat ciągle zdumiewa mnie liczba hoteli, które w dalszym ciągu stosują procesy sprzedaży rezerwacji oparte w wysokim stopniu na... więcej»

Zarządzanie wydatkami na marketing. Jakie wydatki ciąć, a jakie utrzymać

Niewiele jest rzeczy, które w tym roku moglibyśmy uznać za pewniki, ale jedna rzecz z pewnością na takie miano zasługuje; kurczy się placek biznesowej turystyki. Problem ulega dalszemu pogarszaniu, kiedy tak wiele... więcej»

Porady szkoleniowe w zakresie sprzedaży hotelowych rezerwacji na 2009 rok

Dla weteranów branży hotelarskiej, którzy po raz czwarty w ciągu ostatnich dwudziestu lat doświadczają spadku koniunktury, interesujące jest obserwowanie reakcji klientów wobec najnowszych, inspirowanych przez... więcej»

Karty komentarzy – Dlaczego są niewiele warte!

Ach, te Karty komentarzy – główne źródło opinii klientów na temat usług restauracyjnych! Moją ulubioną jest karta, którą zamierza się wysłać, jeżeli akurat posiada się znaczek pocztowy. Albo te karty, które... więcej»

Hotelowy emarketing: Poza pokojami, w hotelu jest dużo więcej rzeczy do wypromowania

„Przebyliśmy szmat drogi, kochanie”, stwierdził nie tak dawno, pełen energii idol muzyki pop, powtarzając przesłanie równie entuzjastycznej piosenki. Tak też się stało... także w świecie Internetowego... więcej»

Wybierasz się w podróż służbową? Hotele chcą, abyś zabrał w nią również swoją rodzinę

Żądni generowania większej sprzedaży pozyskiwanej od rodzin biznesmenów, hotele zwiększają swoje wysiłki w dogadzaniu dzieciom swoich gości. Nawet hotele, które obsługują i zaspokajają potrzeby biznesowych gości,... więcej»

Jak być gotowym na spotkanie z mediami?

Co robisz, jeżeli dzwoni ktoś z mediów? Dziennikarz życzy sobie, abyś skomentował trendy na rynku gastronomicznym, albo sytuację personalną. Nakręcany jest telewizyjny film dokumentujący region, w którym znajduje... więcej»

Hotelowe Revenue Management w gospodarce zastoju

W okresie dekoniunktury gospodarczej, korzystanie z zasad revenue management może pomóc hotelarzom utrzymać i zbudować przeciętną stawkę ceny za pokój i obłożenia hotelu. Nawet w trudnych czasach, każdy hotel... więcej»

Reklamowanie hotelu w trakcie przestojów w ciągu tygodnia

Każdy obiekt hotelowy ma swój słabszy okres w ciągu tygodnia. Hotele miejskie, które ustawione są pod gości biznesowych muszą dużo ciężej pracować, aby zapełnić swoje pokoje w trakcie weekendów, podczas gdy obiekty... więcej»

Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą

To, co liczy się najbardziej, to jest pierwsze wrażenie. Odnosi się to szczególnie do pracowników działu recepcji w hotelu. Dlatego też pracownicy recepcji nie powinni ograniczać się tylko do przyjaznego gościom... więcej»

Wyróżniaj się, albo zgiń

Wyróżnienie twojego hotelu spośród innych hoteli funkcjonujących na rynku zawsze jest wyzwaniem. Każdy obiekt poszukuje swojej części krótkoterminowych, wypoczynkowych i grupowych klientów – w zależności od... więcej»

Poproszę o pokój, który będzie pasował do mojej sukienki

W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych klienci zażyczyli sobie, aby duże łańcuchy oferowały konsekwentnie wysoki poziom obsługi, gdziekolwiek mogliby się znaleźć. Przemysł zareagował w ten sposób, że... więcej»

Luksusowe hotele przyjazne rodzinie

Pluszowy miś, czerwony kabriolet dla dzieci zainspirowany marką BMW i torba pełna cukierków i ciastek. Rzeczy te być może nie wyczarowują obrazów Paryża, ale jeżeli przebywasz w luksusowym, acz przyjaznym rodzinie... więcej»

Promowanie twojego SPA sprawi, że będzie przynosiło dochody, pachniało i oddziaływało na zmysły

Spa... magiczne marketingowe słowo i „narzędzie”, które przeniknęło do stylu życia przemysłu. Jesteśmy otoczeni „produktami spa”. Przy tak wszechogarniającym używaniu słowa „spa”... więcej»

Blogowanie w przemyśle hotelarskim: Czy już zacząłeś blogować? Część 1

Blogi są najszybciej rozwijającym się medium komunikacji zarówno w biznesie, jak i w przypadku osób indywidualnych. W oparciu o badania Technorati (wyszukiwarka blogów), obecnie istnieje prawie 3 miliony blogów... więcej»

Kreatywne dostosowywanie doświadczeń gości

Każda firma hotelarska poszukuje w dzisiejszych czasach przewagi konkurencyjnej, która będzie wyróżniała jej hotele od wszystkich innych. Istnieje bardzo wiele efektywnych strategii stosowanych zarówno przez... więcej»

Product placement znajduje drogę do najwyższej klasy hoteli

Obecnie pojawia się w zajeździe, w twojej okolicy: proces umiejscawiania produktu (product placement). Marki, takie jak Sony i Restoration Hardware wynegocjowały umowy, które zagwarantują wyposażenie najlepszych... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Zyskanie największego przebicia na zainwestowanych pieniądzach

Ubiegła dekada była okresem bez precedensu w przemyśle hotelowym. Wszystkie wskaźniki obrazujące poziom sukcesu (obłożenie, średnia stawka i RevPAR) systematycznie pięły się w górę, rok po roku, a właściciele... więcej»

Prosta tajemnica przekonywującej wypowiedzi

Buduj i poszerzaj swoją pozycję w oparciu o swój talent do komunikacji. Sprawienie, aby twoja klientela odczuwała twoje wystąpienie w pożądany przez ciebie sposób lub zachęcenie jej do odpowiedniej reakcji, jest... więcej»

Marketing niezależnych hoteli

Dyrektor ds Marketingu jest zapracowaną osobą ponoszącą bezpośrednią odpowiedzialność.  Nigdy nie przypuszczalibyśmy, że Dyrektor ds Sprzedaży / Marketingu będzie miał czas na dokonywanie przeglądu... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji