Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Lojalne zachowanie klienta w warunkach empirycznej gościnności

Zdaniem ekspertów obecne trendy konsumenckie są coraz bardziej nieufne i sceptyczne w związku z większą możliwością dokonywaniu wyborów na rynku. Oznacza to, że zdobycie lojalnego zachowania klientów wydaje się być... więcej»

Roboczy dzień dyrektora naczelnego luksusowego hotelu cz. 1

Prześledziliśmy dzień pracy dyrektora naczelnego hotelu zasięgając poufnych informacji dotyczących zakresu obowiązków na tym wymagającym stanowisku.7.45Słońce musi się jeszcze przebić się przez mgłę wczesnego poranka,... więcej»

Mniej kapitalistycznie o rynku hotelarskim

Niemalże rok temu pierwsi Goście przekroczyli drzwi Hotelu 77 w Chałupach.  Później pierwsza kolorowa jesień, oszałamiająco mroźna zima i cudownie słoneczna wiosna. Jak ten czas szybko leci! Pieczątka na... więcej»

Unikanie pięciu powszechnych błędów w urządzeniach rezerwacyjnych

Prawie wszyscy w tym środowisku szukają sposobów, aby zmaksymalizować dochody: poczynając od dużych sieci hotelowych po niezależne obiekty butikowe, czyli hotelarze na całym świecie szukają sposobów na zwiększenie... więcej»

Pozostawianie trwałego wrażenia

Wszyscy doskonale znamy powszechne opinie na temat pierwszego wrażenia: pierwsze wrażenie jest wrażeniem trwałym, nigdy nie będziesz miał drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia; masz tylko jedną szansę, na... więcej»

Dlaczego public relations powinny być częścią hotelowego zespołu zarządzającego

Jako hotelarz musisz wybrać najlepszy zespół zarządzający, gwarantujący twojemu obiektowi sprawną codzienną działalność, maksymalizację przychodów, monitorujący ekspozycję, wyprzedzający konkurencję, zapewniający... więcej»

Ekstremalnie ostre smaki

Ostra kuchnia ma długą historię: w XV wieku synonimem ostrości był pieprz i gorczyca, jednak to wyprawa Krzysztofa Kolumba zapoczątkowała pikantną rewolucję. Jak wiadomo do Indii nie dotarł, ale znalazł coś o wiele... więcej»

Przeszkol swój zespół hotelowy w posługiwaniu się językiem hotelarskim: Część pierwsza

Chociaż nie ma wątpliwości, że niewerbalne sygnały, takie jak kontakt wzrokowy, język ciała i mimika twarzy mocno pomagają w przekazywaniu znaczenia w kontaktach międzyludzkich, to słowa które wybieramy również... więcej»

Rady dla hoteli: Jak rozpoznać terrorystów i co wtedy zrobić

Hotelarze, mam do was 3 pytania:  1. Czy rozpoznajecie znaki ostrzegawcze podejrzanej aktywności, które mogą wskazywać na to, że w hotelu przebywa terrorysta?  2. Czy wiecie, co zrobić, gdy spostrzeżecie... więcej»

Nowe trendy w hotelowym room service

Konsumpcja posiłków w pokojach gościnnych, jest obecnie w niektórych hotelach uatrakcyjniana.Jedną z zalet pobytu w hotelu - oprócz tego, że jest tam ktoś, kto cię obudzi rano i pościeli za ciebie łóżko - jest to, że... więcej»

Techniki revenue management w SPA: Dynamiczne ustalanie cen, dynamiczna dostępność i inżynieria menu

Celem generowania większych zysków ze SPA, należy wprowadzić w życie bardziej strategiczne podejście, porównywalne do sposobu funkcjonowania revenue management w zakresie pokoi hotelowych. Zdefiniowane muszą być... więcej»

Osiem sposobów zwiększenia wydajności w pralni i housekeepingu twojego obiektu

Niedawno pracowałam z hotelem, który chciał usprawnić swoje procedury w dziale housekeepingu i pralni. W hotelu nie funkcjonował praktycznie żaden system operacyjny. Nie stosowano się do żadnych metod postępowania.... więcej»

Z pamiętnika podróżnika: Agroturystyczna majówka

Długi weekend to dobra okazja do wyjazdów Polaków w różne regiony naszego kraju i świata. Część osób wyruszyła nad polskie morze, część w polskie góry, inni w ofercie last minute zdecydowali się na podbój Egiptu,... więcej»

Zaangażowani w media społecznościowe. Część I: citizenM Hotels

W chwili obecnej większość hoteli znalazło sposób, aby przystosować się do wyzwań stawianych przez media społecznościowe. Niektórzy składają obietnice bez pokrycia i modlą się, aby to zjawisko znikło z przestrzeni... więcej»

Wydobywanie najlepszych cech u gości, wydobywa najlepsze cechy u pracowników pierwszej linii

Kluczową zasadą znajdywania osobistej samorealizacji w niekończącej się podróży ku doskonałości usług hotelarskich, jest świadomość tego, że kiedy wydobywamy najlepsze cechy u innych, jednocześnie wydobywamy najlepsze... więcej»

Projektowanie i ulepszanie barowego menu

Dawno już przyjęto założenie, że projekt i układ menu może wpływać na wybory dokonywane przez gości, a przy odrobinie wysiłku w rozplanowanie menu można zwiększyć obroty bez zmiany kosztów gastronomicznych.Staje się... więcej»

Jakimi sztuczkami dysponuje konsjerż? Magia tkwi w planowaniu

W powieści Harry Potter i Insygnia Śmierci, Voldemort i Śmierciożercy niebezpiecznie nastawali na Harry’ego, Hermionę i Rona, którzy musieli z tego powodu pośpiesznie opuścić przyjęcie weselne, ale niestety... więcej»

7 błędów hotelowego marketingu w przyciąganiu turystyki rodzinnej

Zbyt często pieniądze wydawane na marketing są marnowane. Kiedy marketing opiera się na konwencjonalnej wiedzy i przestarzałych założeniach, nie uwzględniając postępu w zrozumieniu zachowań klientów, cierpieć może na... więcej»

Trendy w zabiegach spa: Sygnały z gastronomii

W miarę stałego przygotowywania się na najgorsze, tęskniąc za dobrą starą stabilnością gospodarczą, a jednocześnie przewidując przemijanie burzy, znaleźliśmy się w doskonałym momencie, by zaplanować wysunięcie się na... więcej»

Hotelowa nauka gościnności zdobyta w Moskwie

Jako dziecko „zimnej wojny”, mogę szczerze przyznać się do tego, że nawet już po pierestrojce, nigdy nie marzyłem o dniu, w którym będę mógł odwiedzić Rosję. Jednakże niedawno znalazłem się na pokładzie... więcej»

Pozytywny wpływ recepcyjnych wrażeń na biznes grupowy

Recepcja jest miejscem, w którym zaczyna się prawdziwy hotelowy marketing. Jako wizytówka hotelu, recepcja dostarcza gościom pierwszego doświadczenia w kontakcie z hotelem i nadaje atmosferę całemu grupowemu... więcej»

Ewolucja Revenue Management: Skąd przyszło, dokąd zmierza

Chociaż revenue management w hotelarstwie zostało pierwotnie zaprojektowane do stosowania głównie w pojedynczych i niezależnych hotelach, to produkt ten ewoluował znacząco, aby móc zaspokajać potrzeby związane z... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 (28) 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji