Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Odróżniaj się od innych: model działania z sukcesem

Moja żona Susan i ja obchodziliśmy niedawno naszą rocznicę ślubu. Możesz pomyśleć, że jesteśmy szaleni, ale zawsze przekazujemy sobie jedynie karty okolicznościowe i nie robimy w tym dniu zbyt wiele zamieszania. ... więcej»

Filmy w hotelach pod ochroną praw autorskich

Rozprowadzanie sygnału za pomocą odbiorników telewizyjnych przez podmiot świadczący usługi hotelarskie na rzecz klientów przebywających w hotelu chronione jest prawem autorskim. Trybunał stwierdził, że pojęcie... więcej»

Gdzie nie budować hotelu

Gospodarka się rozwija. Ludzie zaczęli znowu podróżować. Biznes hotelowy zwyżkuje. Oczywiście wiesz, co to oznacza. Oznacza to, że operatorzy hotelowi nabierają coraz szybszego tempa w planowaniu, finansowaniu i... więcej»

Sfrustrowany stroną internetową swojego hotelu?

Wydałeś zbyt dużo, a rezultaty są mizerne? Hotelowa sprzedaż i marketing zmieniły się w sposób istotny w ostatnich latach. Dziesięć lat temu marzyliśmy, że Internet stanie się nowym, pasjonującym i efektywnym... więcej»

Niezwykłe prośby gości

Każdy hotelarz wie, że mając do czynienia z wieloma gośćmi z różnych krajów i o różnej mentalności, musi być przygotowany na różne, nawet najbardziej wymyślne ich prośby, życzenia i wymagania. To właśnie świadczy o... więcej»

Osiąganie doskonałości: Jak prawdziwie rozumieć i spełnić potrzeby, wymagania i życzenia klientów

Moja wizja prowadzenia firmy zawsze opierała się na trzech zasadach: wiedzy na temat swojego produktu, zrozumieniu klienta oraz braku akceptacji dla mierności i przeciętności.Poznanie swojego produktu jest... więcej»

Zidentyfikuj bariery i usuń wymówki – „zielony” przewodzi

Rok 2006 wydaje się być rokiem, w którym „zieloni” zaznaczyli swój zdecydowany wpływ na wydarzenia, wyostrzając naszą wrażliwość, sumienia i świadomość. Mnogość źródeł faktów, kwestii i problemów oraz... więcej»

Żaden posiłek nie może obyć się bez wina. Przewodnik dla Organizatorów Konferencji cz. 7

Spędziłeś wiele czasu ślęcząc nad menu bankietowym, wybierając nakrycia na stoliki, dobierając do nich kwiaty i dekoracje, zastanawiając się nad właściwym oświetleniem, wyszukując odpowiedniej formy ugoszczenia... więcej»

Prawdziwe okazje istnieją, ale trzeba się trochę natrudzić, by je odnaleźć

Zbyt często te wydawałoby się świetne pakiety towarów lub usług dostępne, niby to, „za darmo”, okazują się interesem z ukrytą, wygórowaną ceną. Jeżeli jednak jesteś cierpliwy, możesz oddzielić... więcej»

Kształtowanie zaangażowanych pracowników: różnica jaką wnoszą do doskonałości obsługi gości

Ostatnio czytałem artykuł w Gallup Management Journal oraz raport z przeprowadzonych badań omawiających wartość kształtowania stosunków z pracownikami i wartość, którą ten proces dostarcza tobie, jako menedżerowi... więcej»

„Zewnętrzne korytarze” znikają, ponieważ nigdy nie istniały

Jestem tutaj, aby opłakiwać zniknięcie wielkiej amerykańskiej instytucji, motelu z zewnętrznym korytarzem, z którego jest dostęp do pokoi. W rzeczywistości wyrażenie jest błędne, ponieważ obiekty z... więcej»

Różnorodność marek w łańcuchach otwiera nowe szanse marketingowe dla niezależnych hoteli

Czy szeroka różnorodność hotelowych marek wykreowała nowe szanse dla niezależnych hoteli? Wydaje się, że można przyjąć, iż obecnie pojawiło się na rynku tak dużo różnych marek, że nawet najbardziej doświadczony... więcej»

Hotelarze, których znam

W trakcie mojej pracy w American Automobile Association i w latach następnych, miałem przywilej spotykania się i pracowania z setkami właścicieli... więcej»

Jak zapewnić sobie personel hotelowy?

Yeoh Siew Hoon zastanawia się skąd pozyskiwać personel dla wszystkich nowo budowanych hoteli. Kiedy wędrowałem poprzez pomieszczenia holi w Arabian Travel Market i rozważałam wszystkie plany rozwojowe dla... więcej»

Ułatwienia w planowaniu menu. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 4

Nie ma wątpliwości, że cena jest główną troską przy planowaniu menu bankietowych, ale nie powinna być jedyną. Dziesięć niżej wymienionych czynników jest również godnych rozważenia przy planowaniu w gastronomii.... więcej»

Twoje podejście do sprawy robi różnicę

Nie tak dawno temu, ja i moja żona, planowaliśmy zorganizowanie spotkania z naszymi przyjaciółmi i chcieliśmy na nim po kolacji podać sery. Tak więc wybraliśmy się na lokalny rynek w poszukiwaniu odpowiedniego sera.... więcej»

Czy twoje oferty lojalnościowe są tak efektywne, jak być powinny?

Czy twoja baza danych dotycząca gości mówi ci, jakie elementy motywują twoich najlepszych gości do załatwiania z tobą częstszych interesów – i jak przekwalifikować inne osoby do kategorii „najlepszych... więcej»

Technologia w łóżku

Po latach wprowadzania nowych urządzeń związanych z internetem, pokojowych urządzeń do wytwarzania jogurtu i tytanowych progów, wiele marek obecnie „wraca do podstaw” poprzez wprowadzanie udoskonaleń... więcej»

Starwood ujawnia szczegóły strategii dla swoich ośmiu marek. Nowe elementy standardu obsługi kreowane w każdej marce

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. podaje do wiadomości, że Dyrektor Generalny Steven J. Heyer i pozostali członkowie zespołu wyższego kierownictwa firmy, zaprezentowali strategię biznesową i... więcej»

Przyjęcia stają się większe i lepsze. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 5

Przyjęcia stają się duże. W rzeczywistości tak duże, że zaczynają zastępować tradycyjne kolacje organizowane na wielu konferencjach. I dzieje się tak nie bez przyczyny. Przyjęcia dają ich uczestnikom możliwość... więcej»

Jabłka i pomarańcze – owocowy koszyk doznań gości

„Spójrz, skarbie. Bezpłatny kosz z owocami. Jak miło!” Wrażenia pięknie opakowane i prezentowane, stają się niezapomniane. W sposób naturalny, mamy nadzieję tak uczynić, z pozytywnym doznaniem gości, o... więcej»

Marketing docelowy

Kto to robi, dla kogo? Dlaczego? Co dalej? Ponad dziesięć lat temu pisaliśmy i czytaliśmy artykuły na temat „Śmierci segmentacji rynku” i obietnicy zrodzonej z baz danych klientów i... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 (57) 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji