Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Kierownicy Pięter w hotelach: Super nianie hotelowego housekeepingu?

Szczególnie pięciogwiazdkowe hotele wykorzystują tak zwanych Kierowników Pięter (Floor Supervisors) wspierających Kierownictwo Housekeepingu. Ale, w jakim dokładnie celu zatrudniani są Kierownicy Pięter? Jakie są... więcej»

Lepszy sposób wyrażenia podziękowania

Obecnie w wieku pisania bezosobowych e-maili z wyrazami podziękowania, wysłanie komuś okolicznościowej karty z życzeniami tworzy osobistą więź z adresatem i przekazuje pożądane przesłanie do klienta. Obsługa jest... więcej»

Punkty styku mają znaczenie w szkoleniu z obsługi klienta

Jest to pierwszy artykuł z serii dwóch – następny będzie traktował o „Wskazówkach w Kwestii Sprzedaży” Książka Malcolma Gladwella „Wskazówka: Jak drobne rzeczy mogą mieć duże... więcej»

Taktyki marketingowe na globalną skalę: Przyciąganie większej liczby gości – Cz. 2/2

Uczyń swój program mediów społecznościowych narzędziem globalnymProwadzi to nas do następnego oczekiwanego stymulatora algorytmu rankingu wyszukiwarek: twojej aktywności w mediach społecznościowych. Posty z... więcej»

Marketing poprzez dobrą obsługę

Kiedy myślisz o marketingu, dobra obsługa nie jest prawdopodobnie pierwszą rzeczą, która przychodzi ci do głowy. Jednak istotna część marketingu poszukuje dróg dostępu do zwiększania lojalności klientów i do... więcej»

Gesty obsługi

Proszę zapalić moją świeczkę! Wszystkie inne stoliki w restauracji, z wyjątkiem naszego, były oświetlone świeczkami. Zapadał zmierzch a z miejsca, w którym stał nasz stolik mieliśmy ograniczony widok. Znakomita... więcej»

Taktyki marketingowe na globalną skalę: Przyciąganie większej liczby gości – Cz. 1/2

Globalny marketing w branży hotelarskiej jest teraz bardziej skomplikowany niż kiedykolwiek wcześniej. Turyści wykazują nadzwyczajną aktywność, używając swoich urządzeń mobilnych, aby mieć dostęp do potrzebnych im... więcej»

Czas na opowieść: Wymiana żarówek

Dla nowego dyrektora naczelnego hotelu lub nowego lidera w jakiejkolwiek branży, zawsze ważnym jest to, aby poświęcić należytą ilość czasu na nawiązanie odpowiednich relacji z przejmowanym zespołem pracowniczym. W... więcej»

Pracownicy sprzedaży hotelowej: Zaprzyjaznijcie się z pocztą głosową

Czy ci się to podoba, czy nie, wielu pracowników sprzedaży znajduje się obecnie przed problemem zablokowania bezpośredniego dostępu do potencjalnego klienta, w związku z rozpowszechnionym funkcjonowaniem... więcej»

Cztery typy szefów marnotrawiących swój czas

Czy masz odczucie, że pracujesz dłużej i dłużej, ale nie posiadasz proporcjonalnie odpowiedniego wpływu na funkcjonowanie swojego biznesu?Jeśli odpowiedziałeś tak, to wiedz, że przynajmniej nie jesteś w tym... więcej»

Za kulisami organizacji bankietu kryją się profesjonaliści

Obsługa bankietu wymaga czegoś więcej, niż tylko zastawienia stolików i zaoferowania uczestnikom kawy lub herbaty. Zdaniem Jesusa Sociasa, szefa bankietów w Marriott Rivercenter i Marriott RiverWalk, troska o... więcej»

Pięć sposobów poprawy obsługi klienta w twoim hotelu

Kiedy po wakacjach zostały już tylko wspomnienia, pojawia się prawdopodobieństwo, że obłożenie w twoim hotelu nieco się zmniejszy. Mniej klientów oznacza większą konkurencję, więc dlaczegóżby nie skorzystać z... więcej»

Outsourcing: Najlepszy przykład, że suma części jest większa od całości

Outsourcing w ciągu ostatnich kilkunastu lat, zyskał sobie negatywną percepcję na rynku. Ostatnio wiąże się go z tendencją rejestrowaną w kręgu poważnego biznesu, zmierzającą do zlecania wykonywania niektórych... więcej»

Szkolenie personelu recepcji w umiejętnej obsłudze zapytań o rezerwację przynosi wymierne korzyści

Jest jak najbardziej oczywistym faktem, że w obiektach hotelowych klasy średniej i ekonomicznej, personel recepcji musi stawiać czoło w udzielaniu kompleksowych informacji związanych z zapytaniami o rezerwację.... więcej»

Nienawidzisz telefonów na chybił-trafił? - Odkryj nowy wzór sprzedaży w hotelu

Istnieje duża różnica pomiędzy 'wciśnięciem' produktu nowemu potencjalnemu klientowi, a odszukaniem bądź przyciągnięciem nowego klienta do hotelu. Wzorzec sprzedaży ulega ustawicznym zmianom, nie tylko w... więcej»

Utrzymywanie ciągłości działania w restauracjach w godzinach szczytu

Każdy, kto kiedykolwiek pracował w biznesie restauracyjnym rozumie określenia „być w polu z robotą” lub „nie wyrabiać”. Oba te określenia odnoszą się do bycia tak zajętym, że nie masz czasu... więcej»

Prawdziwa historia o dwojgu trudnych gości

Jako szkoleniowiec w przemyśle hotelarskim zawsze powtarzałem, że nie ma czegoś takiego jak trudny gość, a jedynie osoba przechodząca ciężki okres w swoim życiu. A oto ostatnia prawdziwa historia…Było wcześnie... więcej»

Definiowanie roli hotelowego menedżera ds. mediów społecznościowych

Podobnie jak w wielu innych hotelach, znajdujemy się na etapie tworzenia naszego planu marketingowego na nadchodzący rok i w trakcie dyskusji dotyczącej planów długoterminowych. Zatrudnienie menedżera ds. mediów... więcej»

Rotacja kadry. Możesz z tym walczyć

Wszyscy musimy zmierzyć się z bólem głowy, kiedy przychodzi nam obsadzać wolne stanowiska w środku sezonu a rynek pracy w regionie jest już zapełniony. Zatrudniasz, szkolisz, oni odchodzą i zaczynasz znowu od... więcej»

Hotele życzą gościom pobytu z przyjemnym zapachem

Łańcuchy hotelowe nie do końca zadowolone z jedynie uśmiechu recepcjonisty i wygodnego łóżku, liczą obecnie na zapachy mające skusić gości do ponownego pobytu w hotelu.Sieć Omni Hotels rozprzestrzenia w swoich... więcej»

Najbardziej irytujące rzeczy w pokojach hotelowych

Nie ma nic przyjemniejszego od wejścia do swojego hotelowego pokoju po długiej podróży, kiedy witani jesteście wspaniałym, oszałamiającym widokiem i niesamowitym umeblowaniem. Co jednak, kiedy jesteście takim... więcej»

Sprzedaż, plany marketingowe pomagają hotelom osiągnąć roczne cele

Jeżeli jeszcze nie wystartowałeś ze swoim planem marketingowym na następny rok, teraz jest czas, aby to zrobić. Jedną rzeczą, którą powinieneś włączyć do przemyśleń jest plan sprzedaży dla planu marketingowego.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji