Piątek 21 Wrzesień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Hotel odliczy VAT od usług gastronomicznych

Przedsiębiorca świadczący usługi hotelowe, który zapewnia też gościom posiłki, może odliczyć podatek naliczony przy zakupie usług gastronomicznych. Nie dotyczy go zakaz przewidziany w przepisach.Potwierdził to... więcej»

Recesja uodparnia luksusowy segment

W trudnych czasach pod względem ekonomicznym, kuszące wydają się próby wprowadzania obniżek cen sprzedaży produktów, mające na celu stymulację i rozwój podupadającego biznesu. Proszę jednak wzorować się raczej na... więcej»

Obsługa indywidualna: Usługi luksusowe

Luksusowa turystyka rozpowszechnia się na dobre na całym świecie. Według raportu opracowanego przez organizację – International Luxury Travel Market, bieżąca stopa wzrostu sięga 10 %. Liczby mówią same za... więcej»

Hotelowy portier, bardziej niezawodny niż przenośne mapy Google

Kiedy przygotowywałem się do dzisiejszego wyjazdu z Chicago, musiałem znaleźć najbliższy przystanek metra do swojego hotelu. Uruchomiłem więc Przenośne Mapy Google'a (NSDQ: GOOG) na mojej komórce i starałem się... więcej»

Hotelowy emarketing: Poza pokojami, w hotelu jest dużo więcej rzeczy do wypromowania

„Przebyliśmy szmat drogi, kochanie”, stwierdził nie tak dawno, pełen energii idol muzyki pop, powtarzając przesłanie równie entuzjastycznej piosenki. Tak też się stało... także w świecie Internetowego... więcej»

Spersonalizowane doświadczenie w usługach hotelarskich jest ciągle spełniane

Pomimo całej tej negatywnej publicity, o jakiej czytamy w dzisiejszych czasach, a dotyczącej erozji w zakresie obsługi klienta, szczera i autentyczna gościnność jest w dalszym ciągu, codziennie świadczona klientom... więcej»

Wybierasz się w podróż służbową? Hotele chcą, abyś zabrał w nią również swoją rodzinę

Żądni generowania większej sprzedaży pozyskiwanej od rodzin biznesmenów, hotele zwiększają swoje wysiłki w dogadzaniu dzieciom swoich gości. Nawet hotele, które obsługują i zaspokajają potrzeby biznesowych gości,... więcej»

Waga osobistego podejścia do kandydata do pracy

Nie ma nic bardziej frustrującego dla firmy zatrudniającej pracowników, niż poświęcenie kilku tygodni, a często kilku miesięcy na wyselekcjonowanie ewentualnych kandydatów, przeprowadzenie dogłębnych rozmów... więcej»

Kierowanie zapracowaną restauracją: Sześć sposobów świadczenia wyjątkowej obsługi

Czasami, nie z twojej własnej winy, znajdujesz się w sytuacji, kiedy jesteś dosłownie zasypany zleceniami wymagających klientów, którzy mogą się czuć uprawnieni do natychmiastowej obsługi. Być może do twojej... więcej»

Jak być gotowym na spotkanie z mediami?

Co robisz, jeżeli dzwoni ktoś z mediów? Dziennikarz życzy sobie, abyś skomentował trendy na rynku gastronomicznym, albo sytuację personalną. Nakręcany jest telewizyjny film dokumentujący region, w którym znajduje... więcej»

Rozwiązywanie problemów gości: Potęga działań kontynuacyjnych

Parę lat temu, natknąłem się na pewne dane statystyczne obrazujące podstawowe przyczyny, dla których klienci rezygnują z usług konkretnych firm: 9 % klientów odchodzi z powodu działań konkurencyjnych ... więcej»

Kalifornia mówi Tak dla nowego rynku hotelarskiego

Obecnie, kiedy małżeństwa homoseksualne stały się w Kalifornii legalne, hotelarze chcą zebrać żniwo z tej nowej sytuacji. Powitane w nagłówkach wiadomości, jak ekonomiczne wybawienie dla Kalifornii, wygląda na... więcej»

Gwiazdy chcą się spotkać z dyrektorem i inne nieporozumienia

W dzisiejszych czasach, jak się wydaje, każda marka chciałaby się przyłączyć i skorzystać z popularności znakomitych i sławnych osób, a hotele nie są w tym zjawisku wyjątkiem. Goszcząc gwiazdę w swoim obiekcie można... więcej»

Hotelowe Revenue Management w gospodarce zastoju

W okresie dekoniunktury gospodarczej, korzystanie z zasad revenue management może pomóc hotelarzom utrzymać i zbudować przeciętną stawkę ceny za pokój i obłożenia hotelu. Nawet w trudnych czasach, każdy hotel... więcej»

Hotelowe lekcje pobierane w sklepie rękodzielniczym prowadzonym przez moją mamę

To dziwne, że dopiero z wiekiem, zaczynamy coraz bardziej doceniać naszych rodziców i dobrodziejstwa, którymi nas obdarzyli. Ja, przynajmniej, czuję się szczególnie obdarowany tym, że urodziłem się w rodzinie... więcej»

Hotelowy pokój przyszłości

Eksperci starają się sprecyzować, w jaki sposób będą wyglądały typowe pokoje hotelowe za 10 i 20 lat. Małe pokoje, rozmiaru kabin na wycieczkowcach? Bezpłatne mini bary? Na wyposażeniu pokoi komputery, zamiast... więcej»

Reklamowanie hotelu w trakcie przestojów w ciągu tygodnia

Każdy obiekt hotelowy ma swój słabszy okres w ciągu tygodnia. Hotele miejskie, które ustawione są pod gości biznesowych muszą dużo ciężej pracować, aby zapełnić swoje pokoje w trakcie weekendów, podczas gdy obiekty... więcej»

Unikalna wiedza: Dodawanie wartości doznaniu klienta

Łatwo jest zidentyfikować znaczenie i istotność wiedzy specyficznej dla danego zawodu, umożliwiającej pracownikom wykonywanie pracy w sposób prawidłowy, bezpieczny i efektywny. Jednakże istnieje jeszcze inna warstwa... więcej»

Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą

To, co liczy się najbardziej, to jest pierwsze wrażenie. Odnosi się to szczególnie do pracowników działu recepcji w hotelu. Dlatego też pracownicy recepcji nie powinni ograniczać się tylko do przyjaznego gościom... więcej»

Tajemniczy klient sprawdza obsługę hoteli, sklepów i restauracji

Jako aktorka i pisarka Emily Scott wie lepiej niż inni, jak zagrać rolę. A mimo to przyznaje, że czuje zakłopotanie, gdy raz na miesiąc wchodzi przez eleganckie wejście do sklepu Jimmy Choo w środku Londynu, żeby... więcej»

Wyróżniaj się, albo zgiń

Wyróżnienie twojego hotelu spośród innych hoteli funkcjonujących na rynku zawsze jest wyzwaniem. Każdy obiekt poszukuje swojej części krótkoterminowych, wypoczynkowych i grupowych klientów – w zależności od... więcej»

Przekaż im to delikatnie. Dyplomatyczne porady utrzymujące twoją klientelę

Kiedy korporacje proszą mnie, abym przeszkolił ich pracowników w sposobach utrzymywania klientów, oferuję im jeden zestaw szkoleniowy, który często zajmuje się niezbyt fortunnymi sytuacjami – jak w... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 (42) 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji