Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Projekt strony internetowej hotelu. Nie wszystko robi się dla obserwatora

Projekt hotelowej strony internetowej jest jedną z najbardziej subiektywnych twarzy hotelowego sprzedawcy. Oto kilka wskazówek informacyjnych dla projektanta twojej strony internetowej. Przeczytałeś chyba w końcu... więcej»

„Nigdy nie poddawaj się” i inne lekcje odebrane przez hotelarza Marka Hamistera, zanim ukończył 18 lat

Dla uczczenia nadchodzącego jubileuszu 30-lecia Hamister Group, chciałbym podzielić się kilkoma dydaktycznymi historiami z zamierzchłej historii firmy. Moja pasja do doskonałości zaczęła się rozwijać, kiedy byłem... więcej»

Wejście w hotel condo

Zastanów się nad tymi sześcioma zagadnieniami, aby zapewnić przedsięwzięciu sukces – Na pewno słyszałeś o tym całym zamieszaniu związanym z hotelami condo. Te hybrydowe własności materializują się dosłownie... więcej»

Revenue management w hotelu nie jest skomplikowane. Dlaczego więc go nie stosujesz?

Nigdy nie twierdziłem, że jestem autorytetem w zarządzaniu dochodami, ale jestem bardzo sfrustrowany postępowaniem osób znających to zagadnienie od podszewki, ale które czynią z tego procesu czynność dużo bardziej... więcej»

Czy zdrobnienia typu hotelik, motelik są zgodne z ustawą?

Specjaliści  branży turystycznej dyskutują na temat używania zdrobniałych nazw typu hotelik, motelik, pensjonacik przez nieskategoryzowane obiekty hotelowe i zastanawiają się, czy jest to zgodne z Ustawą o... więcej»

Trzy sposoby na opanowanie powitania

Czy jesteś Mistrzem Powitania? Mam taką nadzieję. Pierwsze wypowiedziane przez ciebie słowa kształtują ogólne doznanie klienta. Rozważ następujące dwa... więcej»

Kreowanie silnej marki wewnętrznej

Wydaje się, że wszyscy szukają sposobów, aby uczynić doświadczenie klienta bardziej osobistym – intymnym i emocjonalnym. Kiedy nawet handlowcy z segmentu B2B starają się o wykreowanie pojęcia... więcej»

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży

Praktyczny Kodeks Postępowania opracowany przez międzynarodowe organizacje reprezentujące hotele (International Hotel Association – IHA) oraz biura podróży (Universal Federation of Travel Agents'... więcej»

Uzyskiwanie zwrotu z inwestycji w hotelarstwie oparte na kontroli jakości

W trakcie przemówienia na spotkaniu poświęconym rozwojowi hotelarskich celów podróży i relacji pomiędzy ceną a wartością – dystyngowany dżentelmen zapytał czy istnieją dane  potwierdzające wzrost ruchu... więcej»

Menedżerowie nauczyli się wiele nowych i nieznanych rzeczy goszcząc ewakuowanych przed huraganem Katrina

W Amerihost Inn, magazynują większe ilości mydła i szamponu w pokojach i zamawiają więcej mleka, aby obsłużyć rodziny, które uciekły przed huraganem – pustoszącym rejon Gulf Coast. Operatorzy moteli Motel 6 i... więcej»

Nie ma czegoś takiego, jak „bezpłatny lunch”. Jak zoptymalizować pieniądze wydawane na reklamę

Dyrektorka Działu Reklamy jednej z gazet wydawanej na liczącym się obszarze turystycznym  oświadczyła ostatnio „Biznes zaczyna słabnąć i myślę, że nasi reklamodawcy nie będą zainteresowani żadnymi nowymi... więcej»

W którą stronę zmierza gastronomia: pięć trendów

Nieskomplikowanie, Prosto z Ogrodu i Morza, Niedrogo, Eksplozja Smaku – Benchmark Hospitality International, zarządzający 28 hotelami - laureatami nagród, kurortami i centrami konferencyjnymi na terenie całych... więcej»

Co klienci i detaliści powinni wiedzieć o dynamicznym kształtowaniu cen

Czy dynamiczne ustalanie cen jest podstępne i nieetyczne? Studium opublikowane przez Centrum Polityki Publicznej Annenberga na University of Pennsylvania zostało prowokacyjnie zatytułowane „Otwarcie na... więcej»

Hotelowi goście uciekają przed codziennymi obowiązkami, kiedy meldują się w hotelu

Ludzie przebywający na wakacjach mają skłonność do rozluźniania norm obowiązujących w codziennym życiu domowym, kiedy wprowadzają się do hotelu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Orbitz - większość... więcej»

Nie płacisz tantiem, nie masz koncesji

Restaurator skazany prawomocnym wyrokiem karnym za niepłacenie ZAiKS tantiem za muzykę puszczaną w swoim lokalu może przez to nie dostać koncesji na inny rodzaj działalności gospodarczej Tak wynika z wyroku Sądu... więcej»

Budowanie strategii blogów w przemyśle hotelarskim. Rozwijanie związków z klientami i bezpośrednich dochodów z internetu

Wszechobecność i łatwość dostępu do blogów oraz możliwości ich wykorzystania w hotelowym marketingu zasługują na bliższe przyjrzenie się temu zjawisku. Czy jesteśmy zmuszeni do działania w myśl formułowanych... więcej»

Posłuchaj, o czym mówi twój ubiór

Czy miałeś kiedyś pracownika, który przyszedł do pracy w brudnym, pomarszczonym czy cuchnącym uniformie? Z pewnością tak. Każdy z weteranów przemysłu hotelarskiego musiał w przeszłości zetknąć się z takim... więcej»

Kto zarezerwował twój pokój? Hotele i ich strony internetowe starają się robić to właściwie

Klient wchodzi do wybranego przez siebie hotelu, zostawia bagaże portierowi i podchodzi do stanowiska recepcyjnego. Pokazuje dowód tożsamości i kartę kredytową, która pozwoli mu na skorzystanie z kuszącego... więcej»

Jeżeli strona internetowa hotelu ledwo zipie, zniszcz ją!

Strona internetowa hotelu powinna być pracą w toku, ciągle podlegającą zmianom. Utrzymuj ją na bieżąco, stale ją aktualizując, aby była kompatybilna z nowymi wyszukiwarkami oraz technologiami projektowania... więcej»

Klucz do sukcesu jest prosty: Dowiedz się, czego chcesz

Jakich osobowości poszukujesz przy zatrudnianiu na stanowiska kierownicze? Mam nadzieję, że wiesz ponieważ ukształtowałeś cechy osobowościowe swoich najlepszych kierowników? Wszyscy mamy wyobrażenie o idealnych... więcej»

W domu czyli w hotelu – Condotel zapewnia luksus, obsługę i prawa własności

Nabrałeś apetytu na spędzenie popołudnia na polu golfowym, a filet z polędwicy wołowej z frytkami wydaje się również zupełnie zachęcającą propozycją. Nie ma problemu. Szef kuchni przyrządzi mięso tak, aby było... więcej»

Nowa gastronomia - jedzenie „takie jak w domu”

W języku angielskim występują określone wyrażenia oddające ciepłe odczucia, kiedy się ich słucha. „gromadka dzieci”, „trzeszczący kominek”, „domowe jedzenie”. Słuchanie takich... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 (54) 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji