Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Sposób na utrzymywanie mistyki w hotelach Ritz-Carlton

Kiedy myślisz o luksusowych hotelach, przychodzą ci do głowy nazwy kilku marek. Jest wśród nich Ritz-Carlton. Marka zdobyła swoją światową reputację, traktując gości po królewsku. Wejdź do jakiegokolwiek hotelu... więcej»

Najlepsze praktyki w zarządzaniu reputacją

Wielu hotelarzy dopiero teraz zaczyna zdawać sobie sprawę z potęgi pozytywnych opinii gości, jako czynnika sprzyjającego przyciąganiu ruchu do swoich stron internetowych, ale nie są zorientowani, od czego zacząć w... więcej»

Wielka debata: Co jest ważniejsze: jedzenie czy obsługa?

W niekończącej się pogoni za zapewnieniem przysłowiowej doskonałości dla klienta, wszyscy w branży gastronomicznej mają na głowie dwie główne troski – jedzenie i obsługę. Słyszy się tyle rzeczy o ważności... więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości

Szkolenie hotelarskiego profesjonalisty w obsłudze gości wydaje się być zdroworozsądkową koncepcją, którą wszyscy powinniśmy wdrożyć w naszych obiektach hotelarskich. Staramy się również znaleźć do jej egzekucji... więcej»

Nie ma jak w domu: Nowy wzorzec hotelu jako domu

Czy ktokolwiek z was przypomina sobie czasy, kiedy podróżowanie było wytwornością? Poważnie. I nie odwołuję się do zamierzchłych czasów Titanica, kiedy Astorowie i Guggenheimowie podróżowali statkami wyposażonymi... więcej»

Materac kieszeniowy – trwałość i wygoda

Łóżko i materac to najważniejsze elementy w pokoju hotelowym. Niezależnie od standardu jaki oferuje hotel, powinien zagwarantować swoim gościom zdrowy i wygodny sen.Materace kieszeniowe firmy Janpol są szczególnie... więcej»

Jak dotrzeć do właściwych klientów z właściwą ofertą, we właściwym czasie

Wymagania klientów zmieniły się. Doświadczenie klienta jest ważniejsze niż kiedykolwiek. I bardziej niż każda inna branża, branża turystyczna powinna być przygotowana na to, aby zapewnić gościom najlepsze,... więcej»

Autentyczne i szczere rozmowy zwiększają szansę dokonania rezerwacji

Nie ma żadnych wątpliwości, iż hotele reprezentujące wszystkie segmenty rynkowe poczyniły poważne inwestycje w zakresie zwiększenia swoich rezerwacji. Oprócz planowania szkoleń zewnętrznych, większość hoteli... więcej»

W jaki sposób mały luksusowy hotel może dobrze prosperować i rywalizować z konkurencją

Spotkałem się ostatnio z Mohamedem Jajbhay, revenue managerem w niewielkim Beaufort Hotel - rodzinnej firmie założonej przez jego rodziców, którzy najwyraźniej nadal zachowywali między sobą bliskie relacje, jako dumni... więcej»

Zabierz załogę pierwszej linii na pokład trójkołowca obsługi gościa

Jak większość zawodowych trenerów w przemyśle hotelarskim wie, że używanie symboli i modeli może pomóc szkolącym się zrozumieć abstrakcyjne koncepcje i sprawić, że z łatwością zrozumieją na pozór... więcej»

Kontrolna lista zadań: Czy postępujesz zgodnie z tymi pięcioma zaleceniami, aby być bardziej efektywnym w pracy?

1) Przestrzegaj stałego codziennego rytuałuOto przykład jednego z nich polecanego przez Petera Bergmana, który pomoże ci w maksymalizacji wykorzystania czasu pracy.W ciągu zaledwie 18 minut: znajdziesz koncentrację,... więcej»

Projektowanie dochodowego menu

Efektowne menu, które nie generuje sprzedaży, jest jak samochód wyścigowy bez silnika... Przyjemnie jest na nie popatrzeć, ale nie zapewni nam rachunków.Miałam okazję pracowania przy setkach działalności związanych... więcej»

Dziesięć najważniejszych rzeczy, które powinien mieć przy sobie profesjonalny hotelarz

Życie zawodowe w hotelu jest strefą wyjątkowo obciążoną mnogością obowiązków, które mają zdecydowany wpływ na nas, zarówno pod względem fizycznym, jak i psychicznym. Kiedy już stajemy się hotelarzami, niewiele poza... więcej»

Dziesięć najbardziej powszechnych błędów hotelowego marketingu

Środki przeznaczane na hotelowy marketing są dobrem cennym, choć niewystarczającym. Nikt nie chce podkradać dochodów hotelowych na realizację programów, które nie zapewnią solidnej stopy zwrotu z inwestycji. Jako... więcej»

Wyzwania stojące przed Reveneue Management: Lista 5 czołowych zagadnień

Należy uczciwie powiedzieć, że Revenue Management zagościło już w branży hotelarskiej. W miarę upływu lat stało się częścią głównego nurtu: spotyka się coraz więcej artykułów napisanych na temat różnych aspektów... więcej»

Obsługa z uśmiechem: Najważniejsze wskazówki dla usprawnienia obsługi klienta

Wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że bez względu na to, jak dobrym produktem dysponujesz, obsługa klienta odgrywa ogromną rolę w tym, jak sobie radzisz. Gdybyś więc chciał poprawić obsługę klientów w swojej firmie,... więcej»

Siedem kroków w zarządzaniu e-reputacją

W ramach przygotowań do dwóch programowych sesji, które miałem wkrótce poprowadzić, poproszono mnie o zajęcie stanowiska wobec niektórych sposobów wykorzystywanych przez marki usługowo-towarowe dla skutecznego... więcej»

Czym jest budowanie hotelowej reputacji

W jednej ze swoich publikacji nawiązywałem do faktu, że to hotelowa reputacja wpływa na to, czy hotel odnosi sukces. I tak długo, jak długo będziesz w stanie utrzymać lub poprawić tę reputację, to żaden konkurent... więcej»

Osiąganie większego dochodu z gastronomii. Dziesięć rzeczy, które prowadzący biznes może wykonać

Liczne i najnowsze niezależne badania, podejmowane przez prestiżowe organizacje sugerują, iż podczas gdy głównym powodem sukcesów w placówkach gastronomicznych jest jakość potraw, to inne czynniki, włącznie z tym,... więcej»

Zwiększanie dochodu poprzez wątpliwy marketing

Dobry marketing i dobra obsługa mogą skutkować wyższymi dochodami. Nie ma co do tego wątpliwości. A co z etyką i moralnością? Czy możemy usprawiedliwiać wszystkie metody działania, których celem jest pozyskiwanie... więcej»

Odnajdywanie „Wiary”: Procedury związane z rzeczami zagubionymi i odnajdywanymi są podstawowym narzędziem viro marketingu

Jako osoba często podróżująca zarówno służbowo, jak i w celach wypoczynkowych, pozostawiłem w pokojach hotelowych w ciągu tych wszystkich lat w drodze, całkiem długi sznureczek różnych osobistych przedmiotów. I... więcej»

Siedem porad umożliwiających wyróżnianie się twojego hotelu w internecie

Ostatni okres wydaje się ekscytujący dla branży turystycznej. Expedia i Priceline starają się zająć miejsce na rynku w pozycji kluczowej dla podejmowania wszystkich decyzji związanych z turystyką. Zachodzi więc... więcej»

« 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji