Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Zwalczaj negatywną gościnność w swojej restauracji

Potrawy i drinki mogą być twoimi produktami, ale społeczne udogodnienia i osobiste zaangażowanie, jakie oferujesz w krótkich chwilach kontaktu z klientem lub w okresach jedno- lub dwugodzinnych są żywotnymi... więcej»

Jaka jest moja motywacja? Wasze cele, ich celami

Jako właściciel restauracji, pracujesz ciężko, aby być pewnym, że twój biznes działa perfekcyjnie. Niestety, nie zawsze można tak powiedzieć o twoich pracownikach. Jest to powszechnie występujący rodzaj frustracji... więcej»

Marketing niezależnych hoteli

Dyrektor ds Marketingu jest zapracowaną osobą ponoszącą bezpośrednią odpowiedzialność.  Nigdy nie przypuszczalibyśmy, że Dyrektor ds Sprzedaży / Marketingu będzie miał czas na dokonywanie przeglądu... więcej»

Lojalność klienta a samoobsługa

W doświadczeniu klienta obserwowany jest trend zmierzający przeciwko jego lojalności: samoobsługa pozbawiona ludzkiego współdziałania. Klienci w Internecie przyzwyczajeni są do samoobsługi, ponieważ całe internetowe... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 2

Prowadzenie restauracji z perspektywy dyrektora naczelnego W każdej restauracji są trzy główne obszary, które muszą dobrze funkcjonować, aby restauracja odnosiła sukcesy. Obszar operacyjny. W skład... więcej»

Połowa hotelowych gości oczekuje bezpłatnych śniadań

W przybliżeniu połowa gości hotelowych, niezależnie od tego, czy przebywających w hotelu wypoczynkowo, czy będąc w trakcie podróży służbowej, oczekuje bezpłatnego śniadania w ramach określonej części stawki za... więcej»

Hotele tworzą rodzinne pokoje przyjazne dla dzieci

Hotele wychodzą poza menu przyjazne dzieciom, torebki z podarunkami i zajęcia sprawiające, że młodzi podróżnicy czują się w hotelu, jak w domu. W miarę jak rodziny zaczęły podróżować w niespotykanych dotąd w... więcej»

Kiedy jestem w Wielkiej Brytanii, często zatrzymuję się w Travelodge

Preferuję hotele przyjmujące i wymeldowujące gości bez zbędnych formalności i zamieszania, stosujące nieskomplikowane procedury, ponieważ nie jestem zainteresowany specjalnym traktowaniem. Dla mnie motel jest po... więcej»

Wskrzeszanie twojego marzenia, wizji lub idei

Jaka jest twoja codzienna praktyka aktywizowania twojego marzenia, wizji lub idei? Jednym ze sposobów jest poświęcanie czasu na ich wizualizację. Daje ci to możliwość utrzymywania w świadomości, swojego marzenia,... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 1

Osoby otwierające swoje własne restauracje posiadają zazwyczaj dostatek wysoce pożądanych przymiotów i umiejętności. Niemal bez wyjątków, przedsiębiorcy ci są optymistami, osobami operatywnymi, nie bojącymi się... więcej»

Nigdy nie jest za późno na zastanowienie się nad PR

Public relations to najbardziej efektywna pod względem kosztowym metoda promocji twojego produktu, ustanawianie wiarygodności  osoby trzeciej i ekspozycja twojej nazwy na szerszym forum publicznym. Najlepsze w... więcej»

Wiadomość dla pracowników sprzedaży: „To Nie Wy!”

Jestem wielkim entuzjastą kina i nie mniejszym fanem Robina Williamsa. Jedną z moich ulubionych scen w filmie „Buntownik z wyboru” jest scena, gdzie psychiatra grany przez Williamsa zwraca się do... więcej»

Hotel nie jest miejscem dla osób strachliwych, czy pozbawionych humoru

Nowojorski, pretensjonalny hotel Carlton Arms, nie jest hotelem dla wszystkich. Ci, którzy jednak doceniają jego oryginalność i przyjacielskość, właśnie tam mogą się czuć, jak u siebie w domu. Moja przyjaciółka... więcej»

Hotele ekonomiczne

Od początku rozpoczęcia działalności segment ekonomiczny przemysłu hotelowego poddawany był ciągłemu procesowi zmian. Chociaż większość właścicieli i operatorów przyjmuje postawę „trzymania się podstawowych... więcej»

Jak sprawić, aby twoi klienci zapomnieli o cenach

Moje najnowsze doświadczenie, jakie wyniosłem z kontaktu z agentką nieruchomości dostarczyło mi świeżego spojrzenia na to, co znaczy być wybitnym pracownikiem sprzedaży. Moja agentka była tak dobra w swojej pracy,... więcej»

Uważasz, że szkolenie jest drogie? Koszt ignorancji jest wyższy

„Naszym najcenniejszym walorem są nasi pracownicy.” Słyszę to przez cały czas. Jednakże po tym stwierdzeniu dodaje się, „Ale nie mamy pieniędzy na ich szkolenie” lub „Nie przeprowadzamy... więcej»

Wprowadzane udogodnienia w pokoju utrudniają pracę housekeepingu

Łańcuchy hotelowe wprowadzają super grube materace, góry nowych poduszek, dodatkowe prześcieradła oraz wielkie i ciężkie poszwy na kołdry w ramach konkurencji w zakresie tworzenia najbardziej kojącego doświadczenia... więcej»

W jaki sposób stracić sprzedaż, szybko i łatwo

Oto pięć pewnych sposobów gwarantujących stratę okazji do dokonania sprzedaży. - Skoncentruj się na sobie. Przypominam sobie spotkanie z kilkunastoma pracownikami sprzedaży, wybranymi spośród różnych... więcej»

Przenoszenie hotelu do domu

Podoba ci się zaokrąglony pałąk prysznicowy w hotelowej łazience? Haftowana poduszka na łóżku? Szklanki do martini, które dostrzegłeś na dole w barze? Najnowsze wakacyjne pamiątki mogą być tak łatwo dostępne, jak... więcej»

To jest podstawowa obsługa klienta

Podczas rozmów z hotelarzami prowadzonymi w całym kraju, odkryłam że czołowymi wyzwaniami, przed którymi każdy z nich staje, jest znalezienie dobrych, zorientowanych na klienta pracowników, i ich utrzymanie. Na... więcej»

Podstawowe koncepcje co-brandingu w przemyśle hotelarskim

Konsumenci XXI wieku stali się coraz bardziej świadomi jakości produktów i usług, których poszukują, wobec czego oczekują ofert wzbogaconych o dodatkowe wartości. Konkurencja wśród przedsiębiorstw w zakresie... więcej»

Bez napiwków

Kiedy Thomas Keller, jeden z czołowych szefów kuchni w Ameryce ogłosił, że od 1 września zrezygnuje z praktyki przyjmowania napiwków w Per Se, jego luksusowej restauracji w Nowym Jorku i zastąpić ją europejskim... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 (44) 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji