Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Istota przybycia gości

Kiedy nadejdzie pora odnowienia twojego hotelu, będziesz prawdopodobnie chciał zatrudnić profesjonalnego projektanta. W przeciwnym razie twój odnowiony hotel będzie wyglądał tak niegustownie, jak twoja własna... więcej»

W podkowę czy może jak w kinie? Dopasuj salę do swojej konferencji

Organizacja konferencji nie jest zadaniem łatwym. Kiedy już zdecydujemy się na wybór danego miejsca i sali, pozostaje kwestia jej aranżacji. Możliwości jest wiele, każda ma swoje plusy i minusy. Jakie ustawienie... więcej»

Najlepsza pokojowa w Wielkiej Brytanii

Ciężko pracująca Brenda uzyskała znakomity wynik w ciągu 20 lat odkurzania, zmywania i sprzątania pokoi – ogółem 188.800 pokoi. W trakcie jej, trwającej dwie dekady, pracy dla firmy Travelodge, 45... więcej»

Prawidłowa struktura krótkoterminowych zachęt motywacyjnych dla personelu sprzedaży

Wraz z rosnącym naciskiem na wspieranie bezpośrednich rezerwacji kosztem kanałów niezależnych, coraz więcej revenue managerów i szefów dystrybucji zdaje sobie sprawę, że pracownicy rezerwacji i recepcji, którzy często... więcej»

Silne pytania, które zwiększą twoją sprzedaż

Napisałem wcześniej artykuł zatytułowany „Słabe pytania mogą zniszczyć twój biznes. W artykule tym wskazałem, iż zbyt wielu pracowników sprzedaży, daje się złapać w pułapkę zadawania pytań niskiej jakości,... więcej»

Rozwiązania na reklamacje gości dotyczące korka od wina

Powiedzenie „Klient ma zawsze rację” niekoniecznie ma zastosowanie w przypadku zakorkowanego wina. Ogromna większość ludzi nie wie nawet, o co chodzi. Często, tym co wyczuwają jest na przykład... więcej»

Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego – cz. 2/2

Im bardziej jest rozbudowana podstawowa wartość, tym większy będzie ona miała wpływ na doświadczenie gościa. Duchowy poziom troski w doświadczeniu gościa jest bezpośrednio związany ze stopniem, w jakim utrwalone są... więcej»

Maksymalizuj wyniki swojego najważniejszego aktywu – twoich pracowników

Parafrazując J.W. Marriotta „Jeżeli dbasz o swoich pracowników, oni dbają o klientów, którzy w zamian troszczą się o biznes”Większość czasu i pieniędzy spędzamy na wyliczaniu, czego oczekują nasi... więcej»

Szkol personel w stosowaniu ograniczeń

W czasie ostatniej dekady, hotele inwestowały poważne środki w technologię i systemy wspomagające skuteczne zarządzanie dochodem. Rezultatem tego jest sytuacja, w której my, jako przemysł jesteśmy lepsi niż... więcej»

Są takie miejsca

Staram się nie pisać o złych doświadczeniach związanych z obsługą hotelową zbyt często, jednakże nie da się nie widzieć minusów miejsc, w których się przebywa.  W  hotelu Senator spędziłam ostatnio kilka... więcej»

Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego - cz. 1/2

Czy nikt nie dostrzega niczego przestarzałego w tendencjach hoteli do wzajemnego kopiowania doznań gości, a łańcuchy hotelowe starają się również klonować identyczne doświadczenia w swoich całych grupach hotelowych?... więcej»

Hotelowy kamerdyner – rozpoznanie jego wpływu na wyniki hotelu

Wszyscy znamy stereotyp, ale co takiego zrobił kamerdyner, że tak niespotykanie skupiła się na nim uwaga? Na filmach i grach planszowych, zazwyczaj jest tym, którego chce przesłuchać policja. W środowisku hotelowym,... więcej»

Nawyki udanych sprzedawców w hotelarstwie

Dlaczego tak wielu hotelowych sprzedawców nie daje rady lub nie spełnia oczekiwań? Wiesz jak to jest – inteligentna osoba przychodzi na rozmowę kwalifikacyjną, szeroko uśmiechnięta, odniosła sukcesy na... więcej»

W jaki sposób elastyczność może wpłynąć na sprzedaż hotelowych pokoi?

Kiedy jedna z redaktorów pisma hotelarskiego skontaktowała się z nami, komentatorami rynku hotelowego, w sprawie napisania artykułu na temat elastyczności działania, pomysł ten od razu bardzo mi się spodobał. Jakież... więcej»

Wytwory kultury twojej korporacji – Co by powiedział Indiana Jones?

Archeolodzy zajmują się wytworami człowieka. Kiedy wygrzebują z ziemi te fragmenty postrzępionych konstrukcji budowlanych, srebrnych garnków, rozpadających się murów, pisma starożytnego – to zaczynają powoli,... więcej»

Gotowy z zamówieniem?

Pytanie – Ile słów jest potrzebnych na obsłużenie gościa w restauracji o pełnym zakresie usług? W oparciu o moje najnowsze doświadczenia, znam odpowiedź. Staram się nie pisać o złych doświadczeniach związanych... więcej»

Meldowanie w hotelu – Czy hotelowe lobby przepełnione jest niechcianym bagażem?

Jako osoba często podróżująca spędzam dużo czasu w hotelowych lobby. Melduję się. Wymeldowuję się. Sprawdzam swoje opłaty za pokój. Zmieniam klucze do pokoju. Spotykam się z ludźmi. Piję drinki w hotelowym barze. Co... więcej»

Testa dla hotelarzy 10 - Technik hotelarstwa

1. Turystyka krajowa obejmuje:A. podróże mieszkańców po terytorium własnego kraju.B. wyjazdy mieszkańców danego kraju poza jego granice.C. wyjazdy osób stale mieszkających w kraju w celu podjęcia pracy.D. podróże... więcej»

Odmienne spojrzenia na obsługę klienta. Doświadczenie pasażera linii lotniczych wobec doświadczenia gościa hotelowego

Jedną z rzeczy, którą z pewnością można powiedzieć o hotelach jest to, że nie wykazują one tendencji do przemieszczania się z miejsca na miejsce, nawet jeżeli mają poważne problemy z fundamentami.Samoloty, z... więcej»

Turystyka na podsłuchu: hotele – pełne pokoje, puste umysły?

Pasja do podróżowania jest przyczyną, dla której wielu z nas zaangażowało się w ten przemysł. Przecież nie mogłyby to być pieniądze – prawda?Jednakże twoja pasja wiedzie cię ku niczemu innemu, jak... więcej»

Sztuka i nauka gościnności

Aby odnosić sukcesy, dzisiejszy kierownik w przemyśle gościnnym musi być fanatykiem obsługi, marketingowym guru, analitykiem z Wall Street, rzeczoznawcą od nieruchomości i dużej klasy fachowcem z zakresu... więcej»

W poszukiwaniu hotelowej doskonałości: Hotel Berlin

Podczas mojej ostatniej wycieczki do Berlina zatrzymałem się w Hotelu Berlin w Berlinie. I chociaż byłem w Niemczech wielokrotnie wcześniej, to była to moja pierwsza podróż do stolicy tego kraju.Jako stosunkowo częsty... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji