Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Jak zwiększyć obrót restauracji w środku tygodnia

Kluczem do zwiększenia obrotu w środku tygodnia jest wykreowanie czegoś specjalnego, co skłaniałoby gości do złożenia w tym terminie wizyty w naszym lokalu. Nie tylko dlatego, że jedzenie i drinki są tanie, ale... więcej»

Świat konsjerża od podszewki

Chris Pritchard podgląda wewnętrzny świat hotelowych konsjerżów i dziwnych, ekscentrycznych życzeń gości. Idź na spacer z moim szympansem... Wygłoś za mnie przemówienie... Usuń wszystkie zielone rzeczy z mojego... więcej»

Sześć kroków w kierunku umocnienia lojalności klientów

Wszyscy wiemy, że ważne jest utrzymywanie lojalności klientów. Czy wiecie jednak, jak bardzo to jest ważne? Badanie przeprowadzone przez firmę Bain & Company sugeruje, że 5 proc. wzrost lojalności klientów... więcej»

Świadczenie usług dobrej jakości usług – święty Graal hotelarzy

Nie ma większego wyzwania dla hotelarzy od osiągnięcia stabilności i dobrej jakości we wszystkich elementach doświadczenia gościa, a skłonienie pracowników do nieustannego spełniania i przekraczania oczekiwań... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: TOP 25 grzechów recepcjonistów VIDEO

Nie bez powodów mówi się, że recepcja to zwierciadło hotelu. To miejsce, z którym najczęściej gość styka się w pierwszej kolejności oraz gdzie kończy swój pobyt przed opuszczeniem hotelu. Poniższy materiał filmowy... więcej»

10 zakazów dla sprzedaży internetowej hotelu

Intensyfikująca się konkurencja, rozprzestrzenienie się internetowych filmów video i zmieniające się zachowania klienta to kilka kluczowych elementów zachęcających właścicieli hoteli i sprzedawców do przemyślenia... więcej»

Jaka część hotelowego rynku internetowego przypada na twój hotel?

W internecie twoja konkurencja sprowadza się do tych hoteli, które ukazują się, tak jak twój, w rezultatach wyszukiwania. W tym momencie decydujące znaczenie ma nazwa twojego hotelu i opisowe tagi, ale o tym trochę... więcej»

Gość a zysk

W burzliwym otoczeniu biznesowym przemysł hotelowy musi być świadomy wszelkich jego aspektów. Musimy upewnić się, że mamy zagwarantowany stały dopływ gości do naszego hotelu, co jest naszym chlebem powszednim, a... więcej»

Doskonałość obsługi: Kontroluj swoje oczekiwania

Jeżeli naprawdę chcemy obsługiwać gości w sposób wyjątkowy to musimy niezmiennie patrzeć na obsługę z perspektywy klienta. Łatwo może się tak stać, że utkniemy w szarej codzienności, rutynowej pracy i szablonie,... więcej»

Zwiększanie zysków w barze: 8 obszarów dla wprowadzenia ulepszeń

Niezależnie od tego czy jest to wino, piwo, wódka, kawa czy drinki bezalkoholowe, istnieje wiele sposobów kontroli efektywności funkcjonowania punktu sprzedaży i stosowanych marż handlowych przy sprzedaży napojów. ... więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Jak zaścielać łóżko 1 (VIDEO)

Słanie łóżek w pokojach jest bardzo ważną czynnością w pracy działu housekeepingu. Poniżej przedstawiamy materiał szkoleniowy video składający się z 9 krótkich odcinków z zakresu słania łóżka. Przedstawiają one jak... więcej»

A może frytki do tego?

Być może nawet się nie zorientowałeś, ale kiedy ostatnio składałeś zamówienie w restauracji typu fast food bądź załatwiałeś coś na poczcie, to można powiedzieć iż prawdopodobnie doświadczyłeś jakiejś formy... więcej»

Czy hotele powinny odpowiadać na opinie w internecie? Część 1

Londyńscy hotelarze często pytają mnie, w jaki sposób reagować na komentarze zamieszczane w portalu TripAdvisor. Ostatnie badanie przeprowadzone przez TripAdvisor/Market Metrix ujawniło, że 85% hoteli nie dysponuje... więcej»

Powrót do przyszłości: Spotkanie z gościem z 2020 roku

Jest rok 2020. Ostatnie dwanaście lat było jednym wielkim pasmem rozwoju w dziedzinach architektury, nanotechnologii, robotyki, medycyny, internetu, bezpieczeństwa i prawa. Wbrew popularnej opinii, przemysł... więcej»

5 kreatywnych kroków podejmowanych przez hotele w zwalczaniu recesji

Recesja zmotywowała wielu hotelarzy do skorzystania z niektórych kreatywnych sposobów napędzania sprzedaży. Najważniejszym punktem stała się dla nich konieczność wykreowania sposobów pozyskiwania sprzedaży w... więcej»

Aby zdobywać więcej rezerwacji, współpracuj zamiast walczyć z centralnymi biurami rezerwacji

Jako członek zespołu revenue management jesteś bez wątpienia świadomym wpływu, jaki ma twoje centralne biuro rezerwacji lub bezpłatna infolinia na zyski w ostatecznym rezultacie finansowym. W zależności od twojej... więcej»

Równomierna obsługa gości biznesowych i wypoczynkowych w twoim hotelu

Oto ciekawy materiał, który jednocześnie powinien usatysfakcjonować obie strony twojego biznesu. Wiele hoteli to naprawdę dwa obiekty w jednym. Jeden obsługuje gości przebywających w nim wypoczynkowo. Na grupę... więcej»

Gdzie jest twoje biurko? Kolejne szkolenie „High Touch” dla menedżerów hotelarstwa

Narracja jest fenomenalnym sposobem komunikowania swojego przekazu w bardzo osobistej formie, więc ja także zaprezentuję swoją ideę w zakresie menedżerskiej skuteczności omawiając jedną z najlepszych historii, jaka... więcej»

Pięć kroków na drodze do osiągnięcia celu sprzedażowego

Częstokroć pracownicy sprzedaży mają skłonność do upsellingu produktu lub usługi, starając się je sprzedać. Informując o każdym najdrobniejszym parametrze produktu, jaki mają do zaoferowania, niezawodnie prowadzą... więcej»

Jak się bronić przed konkurencją zniżek i rabatów

Tak więc twój rywal biznesowy znowu ściął cenę kawy, a nowy lokal sprzedaje drinki z oczywistą stratą. Konkurencyjny hotel ma o 10 $ niższe ceny na pokoje wynajmowane poza szczytem turystycznym i 5 $ na stekach... ... więcej»

TripAdvisor przekazuje rady hotelowym marketerom

W przemyśle hotelarskim narosło sporo spekulacji wkoło tego, w jaki sposób hotele powinny współdziałać z internetową stroną TripAdvisor. Ponieważ strona ta jest tak ważna dla hotelarskiego i turystycznego... więcej»

Potknięcia się zdarzają, ale nie powinniście pozwolić na utratę stałych klientów

Ostrzegawcza opowieść dla hotelarzy Gość wymeldowujący się z hotelu: Zdecydowałam, że nie będę korzystała już z tego hotelu w przyszłości. Pracownik recepcji: Czy mogę zaproponować rozmowę z dyżurnym... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 (37) 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji