Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży

Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono również... więcej»

Tworzenie wyników: Strategia przeciw gwałtownym ruchom

Któż nie przyznałby, że dobrze przemyślany i prawidłowo realizowany plan strategiczny jest podstawą zapewnienia najlepszych efektów? Ale ile razy odchodzimy od planu kiedy stwierdzamy brak wyników lub kiedy wyniki... więcej»

Revenue Management 2006 – Ryzyko i nagrody

Wiem, że jesteście gdzieś tam - wy, którzy adresujecie te obawy do swojego umysłu, po świątecznym rozgardiaszu – czy możemy rzeczywiście osiągnąć taki budżet w 2006 r.?Odpowiedź brzmi – i tak i nie... więcej»

Obsługa klientów

Bez względu na to, czy będziecie ich nazywali konsumentami, klientami, interesantami czy gośćmi – efektem finalnym wszystkich twoich przywódczych działań jest zadowolenie klientów. Ostatecznie, to... więcej»

Dziesięć kluczowych zagadnień i wyzwań stojących przed przemysłem hotelarskim w 2006 r.

Na ostatniej dorocznej Konferencji ISHC (International Society of Hospitality Consultants ) w San Diego w Kalifornii, członkowie ISHC brali udział w dyskusjach panelowych mających na celu identyfikację... więcej»

Czy robić rezerwacje przez centralną rezerwację?

Obiekty są wspaniałe. Foldery są widowiskowe. Obietnice doznania z obsługi wydają się być najlepsze niż gdziekolwiek indziej. Gość jest zdecydowany i wykręca numer do rezerwacji. Przepełniony podnieceniem i... więcej»

Uczestnictwo w stowarzyszeniach branżowych kluczem do profesjonalnego rozwoju

W tym zabieganym świecie, w którym większość hotelarzy prowadzi swoją działalność – gdy nasze konta pocztowe zalewa masa e-maili, a spotkania biznesowe, nieomal w całości przepełniają nasze terminarze... więcej»

Chcesz lepszych wyników? Oczekuj lepszych sprzedawców

Przez kilkanaście ubiegłych lat przemysł hotelarski czerpał korzyści wynikające z siły krajowej gospodarki wywierającej wpływ zarówno na hotelarstwo jak i na segment wypoczynkowy, a wszystkie wskaźniki rozwoju... więcej»

Mit o cenie

W dzisiejszym konkurencyjnym otoczeniu biznesowym, często wydaje się, że najważniejszym aspektem decyzji o dokonaniu zakupu jest cena. Ludzie nieustannie poszukują niższych cen, porównują nasze ceny z cenami... więcej»

Atut marki i zrównoważone działania w przemyśle hotelarskim

Branding jest jednym z dominujących trendów w przemyśle hotelarskim ogółem. W USA penetracja marki we wskaźniku obiekty markowe do niemarkowych wynosił ponad 70 % w przemyśle hotelarskim, w Kanadzie niewiele... więcej»

Obietnice bez pokrycia

Każda firma zna mantrę „Nie składaj obietnic, z których nie możesz się wywiązać. Nie kłam swoim klientom”. Wydaje się to takie łatwe i oczywiste. Dlatego, że nie buduje się silnej pozycji firmy na nie... więcej»

Równoważenie umysłu, ciała i ducha: dlaczego aktualna eksplozja obiektów SPA to wciąż tylko wierzchołek góry lodowej

Poprzednia dekada była świadkiem gwałtownego rozwoju luksusowych hoteli SPA i ośrodków SPA, spowodowanego głównie znaczącym popytem klientów i faktem, że marże w działalności SPA należą do najwyższych w... więcej»

Plan menedżera hotelu, aby nawiązywać relacje z gośćmi: „Ulokuj gościa”

Znajdujemy się w Erze Doświadczeń, a dwuletni okres „Wojny o Udogodnienia” ustanowił nowe płaszczyzny porozumienia. Nie było innych ofiar poza złymi nawykami i produktami: materac kontra materac,... więcej»

Chcesz zarabiać więcej? Przeczytaj!

Jak często słyszeliście swoich przyjaciół lub współpracowników skarżących się na swoją pracę, mówiących, że są znudzeni, że nigdy nie awansowali, że nie wystarczająco dużo zarabiają? Może jesteś jednym z... więcej»

Obsługa akcjonariuszy

To już przedostatni z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Kim są akcjonariusze? Czy firma jest własnością prywatną czy publiczną, to akcjonariusze są właścicielami... więcej»

W kwestii przywództwa

Ludzie nie lubią być kierowani. Oni chcą być prowadzeni. Poradź sobie. Prowadź ludzi. Przywództwo jest definiowalną jakością udanego zarządzania hotelem, ale trudno jest w jasny sposób wyartykułować, czym... więcej»

Potęga nazwiska (imienia)

Zapamiętanie nazwiska (imienia) klienta może poprawić twoją sprzedaż. Niemniej jednak, osoby uczestniczące w moich zajęciach warsztatowych, często informują mnie, że mają problem z zapamiętywaniem nazwisk (imion).... więcej»

Liderzy, strzeżcie się!

To już ostatni z siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Pewne działania podejmowane przez kierowników mogą powodować powstawanie problemów dla ciebie i twojej firmy. Przedstawione... więcej»

W trakcie samotnego posiłku

Czy jadłeś kiedykolwiek lunch samotnie? Wiem, że zabrzmi to jak przeciwieństwo całej koncepcji łączenia się i bliskości kontaktów. Zwłaszcza gdy czytaliście bestseller Keitha Ferrazzi, Never Eat Alone (Nigdy nie... więcej»

Wyniki z obsługi gości napawają lękiem serca wielu menedżerów hoteli

Jest to jednak bułka z masłem w porównaniu z internetowymi stronami rankingowymi. Prawie każdy hotel sieciowy ma jakiegoś rodzaju system oceny obsługi gości do gromadzenia uwag i komentarzy klientów oraz mierzenia... więcej»

10 głównych trendów w hotelarstwie w 2006 r. według Benchmark HI

Benchmark Hospitality International ogłasza corocznie „Dziesięć głównych trendów na dany rok”, tak jak są postrzegane przez obiekty. 1. Spa - Strzał w dziesiątkę! To najnowszy trend opanowujący... więcej»

Prognozowanie najlepszym sposobem kontrolowania kosztów

Przy pomocy inteligentnego ‘patrzenia w przyszłość’ możesz dostosować przewidywany poziom wielkości prowadzonego biznesu, unikając przerostów zatrudnienia czy niesprzedanych zapasów.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 (60) 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji