Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Marki sprzedają markę a nie hotel

Ostatni artykuł w Travel Click wskazał jak rezerwacje hotelowe przez internet przesuwają się od kanałów pośredników do kanałów bardziej bezpośrednich, szczególnie stron internetowych marek hotelowych. Kilka... więcej»

Wiedza jest potęga podczas negocjacji

Wielu ludzi od sprzedaży w hotelarstwie denerwuje się trochę, kiedy musi włączać się w negocjacje z potencjalnym klientem, jako cześć procesu sprzedaży. Dotyczy to każdego, kto chce zawrzeć układ - czy to odnośnie... więcej»

Hotelowe zdjęcia na stronie internetowej sprzedają fantazje

Upewnisz się, że to co widzisz jest rzeczywistością, dopiero kiedy tam dotrzesz. Kiedy marzysz o swoich następnych wakacjach patrząc na zdjęcia hotelu i plaże w internecie - czy możesz ufać, że zdjęcie jest... więcej»

Elementy pamiętnego planu marketingowego

Po raz kolejny Michael Chaffin opowiada na temat marketingu w sposób odbiegający od tradycyjnych schematów. Przytoczonych w tytule elementów planu marketingowego na pewno nie znajdziecie w żadnym z podręczników... więcej»

27 sposobów na radzenie sobie z obiekcjami podczas sprzedaży

Mistrzowie od sprzedaży używają lingwistycznej struktury języka do stworzenia z klientami relacji „kupna”. Te scenariusze są wyrafinowane i elokwentne, a „magia słowna” w nich zawarta... więcej»

Rozmowa i słuchanie gości to najlepszy sposób, aby uzyskać od nich więcej

Według konwencjonalnych mądrości najlepszym sposobem na pozyskanie nowych klientów jest wyjście i reklamowanie się klientom, do których jeszcze nie dotarliśmy. Wiesz co? Przyciągnięcie nowych gości kosztuje trzy... więcej»

Szkolenie załogi pierwszej linii z zasad Revenue Management

Przy ciągle pomnażających się kanałach dystrybucji, które obecni menadżerowie od dochodu muszą pilnie śledzić, ostatnią rzeczą, jaką oni pragną jest obowiązek szkolenia innych czyli praca trenera dodana do ich... więcej»

Niewidzialny gość

Ten artykuł jest rzeczywiście napisany pod kelnerów – menadżerowie mogą przekazać go swoim podwładnym na spotkaniach przedzmianowych. A jest to tylko o jednej z tych małych rzeczy, które czasami przytrafiają... więcej»

Aktywne słuchanie

Aktywne słuchanie to sztuka słuchania empatycznego i nie-defensywnego. Można uniknąć prawie wszystkich trudnych sytuacji, jeśli opanuje się sztukę aktywnego słuchania, słuchania dla zrozumienia, a nie... więcej»

Efektywni sprzedawcy pomagają grupom w planowaniu menu

Już niewystarczającym jest pokazywanie organizatorom konferencji i spotkań wydrukowanego menu i oczekiwanie na podjęcie decyzji tylko z tego, co zostało im zaprezentowane. Musimy przeprowadzić więcej doradztwa,... więcej»

Symbol hotelarstwa - ananas, zmienił się w kumquata. Goście schodzą na dalszy plan

Światła się palą, ale nikogo nie ma w domu! To stare powiedzenie w odpowiedni sposób ukazuje poziom hotelarstwa w niektórych rejonach USA w dzisiejszych czasach. Operatorzy hotelowi są zmęczeni, wycieńczeni,... więcej»

100% penetracja udziału w rynku nie jest wystarczająco dobra

Hotele często przechwalają się, że mają 100% penetrację udziału w rynku. Jeśli obiekt jest dobrze umiejscowiony w kategoriach produktu i ceny, 100% udział w rynku to to, co otrzymuje się, kiedy otwiera się... więcej»

Szkolenia dla osiągnięcia doskonałości

George Miliotis jest General Managerem restauracji California Grill od czasu jej otwarcia w 1995. California Grill to restauracja jwyższej klasy usytuowana na ostatnim piętrze Contemporary Resort w Walt Disney... więcej»

Przekaz dla załogi kelnerskiej

Ten artykuł przeznaczony jest głównie dla kadry kelnerskiej. Jeśli jesteś menadżerem lub właścicielem, polecam podzielić się nim ze swoimi pracownikami. Co najmniej spowoduje to dyskusję pomiędzy wami. Mój... więcej»

Sześć „maksów” gwarantujących wzrost sprzedaży

Kreatywność przybiera wiele kształtów i form. Tak jak z wynalazkami, najlepsze kreatywne pomysły biorą się z konieczności. W ostatnich tygodniach, prognostycy dają nam dobre wiadomości, że większość... więcej»

Szkolcie załogę rezerwacji i recepcji, że zamknięcie sprzedaży każdemu przynosi korzyści

Jeśli istnieje jakaś wspólny temat dotyczący wszystkich programów szkoleń ze sprzedaży w dziale rezerwacji i recepcji w przemyśle hotelarskim, to jest to znaczenie wykorzystywania technik zamknięcia, aby zamienić... więcej»

Obsługa klienta powinna być dostarczana z gracją

Gracja. Niektórzy ludzie ją mają, niektórzy o niej mówią a niektórzy pokazują się z nią. Aby być na odpowiednim poziomie z gracją trzeba charakteryzować się życzliwością i uprzejmością, czarem, dobrym smakiem i... więcej»

Czy twoje pokoje są skonfigurowane dla ich najlepszego i najwyższego wykorzystania?

“Zbuduj go a oni przyjdą” może działać w sferze snów, ale niekoniecznie w przemyśle hotelowym. Bardziej precyzyjnym określeniem może być „Zbuduj go odpowiednio, a oni przyjdą”. Aby zdać sobie... więcej»

Wskazówki dla niezależnych hoteli odnośnie zwiększenia dochodu. Zacznij myśleć jak łańcuchy

W wielu miastach wybrzeża Florydy i w miastach w Stanach Zjednoczonych, niezależne hotele borykają się z codziennym zadaniem sprzedawania pokoi obok hoteli zrzeszonych w łańcuchach. Większość niezależnych hoteli... więcej»

Kim jest właściwie kamerdyner ?

Rzadki jest tydzień, który mija bez słowa o kilku hotelach wysokiej klasy oferujących usługi kamerdynera jako sposobu na poprawienie obsługi i zatrzymania lub pozyskania tego pożądanego statusu 5-gwiazdek lub... więcej»

Technologia może pomóc obsłudze klienta i sprzedaży

We wczesnych latach osiemdziesiątych kupiłem swój pierwszy komputer. Byłem zadziwiony tym, co może zrobić. Technologia pozwoliła mi lepiej wykonywać swoją pracę, utrzymywać kontakty z klientami, zarządzać... więcej»

Poszukiwania potencjalnych klientów – budowanie armii adwokatów

Jednym z największych zmartwień, przed jakimi stoją wszyscy sprzedawcy, jest poszukiwanie nowych klientów. Jako sprzedawca na prowizji, twoje środki do życia są bezpośrednio zależne od możliwości... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 (69) 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji