Piątek 21 Wrzesień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Najłatwiejsza sprzedaż

Chcesz natychmiast zwiększyć swoją sprzedaż?Prawie każdy pragnie szybkiego, prostego rozwiązania umożliwiającego zwiększenie poziomu sprzedaży. Na szczęście, niemalże we wszystkich przypadkach, nie jest to zadanie... więcej»

Mam na imię Jack i będę dzisiaj wieczorem Państwa obsługiwał

Obsługiwanie dawało mi karę, choć nieregularnie, ale i środki do życia na krótką chwilę. Płaci moje rachunki, daje mi szansę na poznanie ogromnej liczby ludzi, zabiera mnie do miast, których może nigdy bym... więcej»

Analiza zadowolenia gościa na podstawie indywidualnych relacji poprawiających poziom jakości pobytu poprzez obserwację najdrobniejszych detali - Cz. 1 z 2

W zakresie najlepszych procedur związanych z obsługą klienta zawsze powstawać będą teorie i zawsze będą one dyskutowane. Będą one także chlebem powszednim dla hotelarzy w 2013 roku i okresach późniejszych. Załóżmy, że... więcej»

Hodowla kadr dla hotelowego housekeepingu: Wykorzystywanie awansu jako środka motywacji?

‘Awansowanie na ścieżce indywidualnego rozwoju’ jest zadaniem łatwym tylko w niewielu przypadkach. W biznesie hotelowym od pracownika ubiegającego się o awans, wymaga się poświęcenia w pracy i... więcej»

Szkolenia dzisiaj: Stare i nowe podejście

Wiele już napisano na temat szkolenia i rozwoju zawodowego, choć pisanie i mówienie o tym jest kwestią delikatną, ale myślę, że niniejszy artykuł nie będzie ostatnim, który zajmie się badaniem tego tematu. W... więcej»

Dziesięć sposobów pomiaru i poprawy wyników sprzedaży

Jeżeli sprawdzasz, jaka jest motywacja i wydajność personelu, prezentacja menu lub zmieniające się gusty klientów, rezultaty zawsze uwidaczniają się w wielkości sprzedaży. Na co powinieneś zwrócić uwagę? Większość... więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie?

Opinie internetowe stają się dla klientów jednym z najważniejszych źródeł, do których się odwołują, gdy mają podjąć decyzję o tym, czy robić interes z konkretną firmą. Wielu z nich zwraca się o pomoc do takich stron,... więcej»

Audyty sprzedaży w hotelu zamykają lukę między szkoleniem a wynikami

W swoich staraniach, aby prześcignąć w sprzedaży swoich konkurentów, większość firm hotelarskich wiele inwestuje w szkolenia ze sprzedaży dla swoich kierowników od cateringu i sprzedaży grupowej. Podczas gdy... więcej»

Dziesięć najważniejszych rzeczy absolutnie pożądanych przez gości luksusowych hoteli 2/4

3. IndywidualizacjaPobyt w luksusowych hotelach zasadza się na odejściu tak daleko od kulturowych szablonów, jak to tylko jest możliwe i na szczególnym traktowaniu każdego gościa z osobna. Znowu przychodzi mi do głowy... więcej»

Jak być kelnerem

Ten artykuł przeznaczony jest dla osób, które chcą wykonywać zawód kelnera, jak również dla obecnych kelnerów, którzy chcieliby wykonać ruch przejścia do bardziej ekskluzywnej restauracji ponieważ sądzą, że... więcej»

Zadowoleni nastolatkowie wpływają na zadowolenie mam i ojców

Niektóre hotele muszą odwoływać się do wszystkich grup wiekowych dzieci, jeśli chcą, aby zabezpieczyć swoje interesy. Oto kilka pomysłów, aby przekonać do siebie tych niesfornych nastolatkówNa Martha’s Vineyard,... więcej»

Pułapki jakości w hotelowym housekeepingu – Jak bezpiecznie zniszczyć wizerunek firmy

Rutyna – postrzegana pozytywnie przez większość ludzi – może wykreować lub zniszczyć wizerunek firmy – i to właśnie temu drugiemu aspektowi zagadnienia poświęcony jest ten artykuł. Słownik... więcej»

Dziesięć najważniejszych rzeczy absolutnie pożądanych przez gości luksusowych hoteli - Część 1 z 4

W jaki sposób definiuje się luksus w hotelarstwie? Być może jest to historia i reputacja, lokalizacja i niesamowite widoki, wartość marki i jej przynależność, gwiazdy wśród pracowników i infrastruktura oraz... więcej»

Napiwek za obsługę wliczony w cenę zupy. Zrozumienie sensu dodatku za obsługę

Klienci ekskluzywnych restauracji na Manhattanie zobaczą wkrótce w swoich rachunkach dodatkowe koszty, nie tylko za zupę.Poczynając od czwartku szef kuchni Thomas Keller będzie obciążał klientów 20% dodatkową... więcej»

Regulamin hotelowy

Większość hotelarzy, którym zależy na zapewnieniu swoim gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu, korzysta z uprawnienia, jakie daje im ustawa o usługach turystycznych, a konkretniej art. 44 ust. 3, który brzmi:... więcej»

Hotele pomagają gościom osobiście wykonać pamiątki z pobytu

Z hotelu nie można zabierać do domu ręczników lub szlafroków, ale wiele hoteli umożliwia gościom zabranie do domu pamiątek, które sami zrobili na miejscu, w hotelu. Od produktów żywnościowych, poprzez grafiki, do... więcej»

Pięć mitów hotelowego marketingu internetowego!

Bardzo ciekawym zajęciem jest lektura niektórych artykułów dotyczących internetu, a w szczególności marketingu w internecie. Zawartość wielu z nich jest interesująca, ale wydaje się, że wielu... więcej»

Zapiski hotelarza na kanwie pierwszego sezonu Hotelu Zacisze

Czasem, aby zrozumieć, co powoduje, że poprzeczka określająca odpowiedni poziom usług w branży hotelarskiej ustawiona jest na takim, a nie innym poziomie, trzeba przyjrzeć się wszystkim ciemnym stronom tego zjawiska,... więcej»

Dziesięć warunków dochodowej karty win

Karta win jest zasadniczym elementem strategii budowania zysku i ostatecznie w pewnym stopniu wpływa na sprzedaż detaliczną innych produktów. Bardziej inteligentne myślenie i mniej czołobitności dla agresywnej... więcej»

Wrażliwość sytuacyjna brakującym ogniwem szkolenia w hotelarstwie

Wydaje się, że coraz częściej programy szkoleniowe zaspokajają potrzeby przemysłu w zakresie poprawiania doznań gości hotelowych. Niezależnie od tego, czy programy te opracowywane są przez markę hotelową,... więcej»

Nauka stosowania cen: Ustalanie właściwej ceny

Twoja hotelowa marka komunikuje zestaw funkcji i obietnic, które składają się na szczególne równanie wartości. Głównym składnikiem tego równania jest struktura stawki twojego hotelowego pokoju, która pomaga tworzyć... więcej»

Waga okazji i talonów rabatowych w hotelowych strategiach marketingowych

Jeśli pracujesz w hotelowym dziale marketingu, jesteś odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych gości. Aby to robić skutecznie trzeba reklamować się w sposób o wiele bardziej pomysłowy niż ktokolwiek inny w branży.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji